Όσον αφορά το μάρκετινγκ και την προώθηση του εαυτού σας ως σύμβουλου, δεν τοποθετείτε απαραίτητα μια διαφήμιση σε μια τοπική εφημερίδα. Αντ 'αυτού, ψάχνετε τρόπους για να αποδείξετε ότι είστε ηγετική προσωπικότητα στον κλάδο σας. Και, μπορείτε να το επιτύχετε δημιουργώντας περιεχόμενο που είναι πολύτιμο για τους πιθανούς πελάτες σας.
Το περιεχόμενο μπορεί να διατίθεται σε διάφορες μορφές. Θα μπορούσε να είναι μέσω μιας καθημερινής ανάρτησης ιστολογίου, της δημοσίευσης ενός βιβλίου, της δημιουργίας ενός infographic ή της φιλοξενίας ενός διαδικτυακού σεμιναρίου ή podcast. Η ιδέα είναι ότι πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που όχι μόνο αποδεικνύει ότι είστε ηγέτης της σκέψης στον κλάδο σας, αλλά και θα μοιραστείτε. Αυτό θα δημιουργήσει την επωνυμία σας και θα ωθήσει τους πελάτες να σας ειδοποιήσουν.
Ωστόσο, η δημιουργία περιεχομένου είναι μόνο η αρχή. Πρέπει να έχετε μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο για να μοιραστείτε και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Αυτό ξεκινά με έναν ιστότοπο που περιλαμβάνει περιγραφή των υπηρεσιών, την προηγούμενη εμπειρία σας, μαρτυρίες από πελάτες και στοιχεία επικοινωνίας. Μπορείτε να αγοράσετε ένα όνομα τομέα από το GoDaddy με μόλις 2,99 $.
Πάνω από τον ιστότοπό σας, η παρουσία σας στο διαδίκτυο θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει ένα ιστολόγιο για τη δημοσίευση περιεχομένου. Το WordPress , το SquareSpace και το Blogger είναι μερικές προτάσεις. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε και ένα χαρτοφυλάκιο που απεικονίζει την προηγούμενη εργασία σας. Εάν δεν είστε σε ένα δημιουργικό πεδίο, θα μπορούσατε να παρέχετε περιπτωσιολογικές μελέτες για την προηγούμενη επιτυχία σας. Θα πρέπει επίσης να είστε στα κοινωνικά μέσα δημιουργώντας προφίλ στο Facebook, το Twitter ή το LinkedIn. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να μοιραστείτε το περιεχόμενο ή τις σκέψεις σας, να ανταλλάξετε ιδέες ή να συνδεθείτε με άλλους επιδότες.
Άλλες αποδεδειγμένες μέθοδοι μάρκετινγκ και προώθησης των συμβουλευτικών σας υπηρεσιών είναι:
- Δημιουργήστε λίστες email . Δημιουργήστε μια εκτενή λίστα email ώστε να μπορείτε να μοιράζεστε το περιεχόμενό σας και να ενημερώνετε τους συνδρομητές με ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να λάβετε email ζητώντας μια διεύθυνση email για να παρακολουθήσετε ένα από τα διαδικτυακά σας σεμινάρια.
- Μιλήστε σε εκδηλώσεις . Μοιραστείτε τις γνώσεις σας με άλλους μιλώντας σε μια βιομηχανική εκδήλωση.
- Συμμετοχή σε συλλόγους . Ανάλογα με το πεδίο σας, μπορεί να θέλετε να εγγραφείτε σε έναν σύλλογο όπου μπορείτε να δικτυωθείτε, να μοιραστείτε περιεχόμενο / ιδέες ή να αποκτήσετε πιστοποιήσεις.
- Δίκτυο . Παρακολουθήστε εκδηλώσεις του κλάδου, όπως συνέδρια ή ώρες κοκτέιλ, όπου μπορείτε να συναναστραφείτε με πιθανούς πελάτες και να ανταλλάξετε στοιχεία επικοινωνίας.
- Κρύο email / κλήση . Στείλτε email ή καλέστε πελάτες που σας ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας. Έχετε ένα σενάριο ή κείμενο σχεδιασμένο και δημιουργικό. Το τελικό παιχνίδι είναι για εσάς και τον πελάτη να έχετε μια συνάντηση.