Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Ως insurace Agents & Brokers, πρέπει να θυμάστε ν' αναδεικνύετε την επιχείρησή σας για να προσελκύσετε νέους πελάτες. Αυτό απαιτεί κάτι περισσότερο από ένα όμορφο λογότυπο.

 

Ένα Brand, σύμφωνα με τον Seth Godin , «είναι το σύνολο των προσδοκιών, των αναμνήσεων, των ιστοριών και των σχέσεων που, από κοινού, λαμβάνουν υπόψη την απόφαση ενός καταναλωτή να επιλέξει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από ένα άλλο. Εάν ο καταναλωτής (είτε πρόκειται για επιχείρηση, ή πελάτη) δεν πληρώσει ασφάλιστρο, κάνει διαφορετική επιλογή ή γράψει κακά σχόλια, τότε το συγκεκριμένο Brand δεν του προσφέρει αξία. "

Όσον αφορά την ανάπτυξη της επωνυμίας σας (Brand), ακολουθούν ορισμένες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε:

  • Ποιοι στόχοι θέλετε να πετύχετε;
  • Τι σε κάνει μοναδικό;
  • Ποιες είναι οι αξίες σας;
  • Πώς θέλεις να γίνεις αντιληπτός;
  • Τι θέλεις να υποστηρίξεις;

Μόλις καθορίσετε ποια θα είναι η επωνυμία σας, θα πρέπει να καταλάβετε τι σας ξεχωρίζει από άλλους συμβούλους στη θέση σας. Με άλλα λόγια, τι αξία θα φέρετε στην αγορά; Εάν είστε σπουδαίος δάσκαλος ως σύμβουλος πληροφορικής, τότε ίσως θελήσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ικανότητα ως σημείο πώλησης όταν προσεγγίζετε πιθανούς πελάτες, καθώς μπορείτε να διδάξετε αποτελεσματικά στους υπαλλήλους τους πώς να χειρίζονται νέο λογισμικό.

Μόλις προσδιορίσετε τι κάνει την επωνυμία σας μοναδική, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αντικατοπτρίζεται μέσω:

  • Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας.
  • Το στυλ γραφής σας.
  • Πώς επικοινωνείτε με πελάτες.
  • Διαδικτυακά χαρτοφυλάκια στο LinkedIn, Twitter.
  • Συμμετοχή με σχετικούς οργανισμούς.

Βεβαιωθείτε επίσης ότι η επωνυμία σας είναι συνεπής. Αυτό σημαίνει ότι έχετε το ίδιο λογότυπο ή μοτίβο χρώματος στον ιστότοπό σας, στα κανάλια κοινωνικών μέσων, στις επαγγελματικές κάρτες και σε κάθε έγγραφο. Η συνέπεια σημαίνει επίσης την παροχή περιεχομένου υψηλής ποιότητας σε τακτική βάση.

Τέλος, μην διστάσετε να ανανεώσετε την επωνυμία σας από καιρό σε καιρό. Αυτό σημαίνει ενημέρωση του λογοτύπου σας, εάν δεν ταιριάζει πλέον με την επωνυμία σας και να ενημερώνεστε για τις αλλαγές τους πελάτες σας.

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entreprenaurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *