2. Ηλεκτρονικές υπηρεσίες: Νέες «πλατφόρμες εξυπηρέτησης» που βοηθούν τους καταναλωτές να φροντίζουν τις επιχειρήσεις
Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει διάφορους βαθμούς υιοθέτησης ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Η τραπεζική είχε σχετικά μεγαλύτερη διείσδυση, μαζί με τα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία. Άλλες υπηρεσίες έχουν μείνει πίσω για λόγους που κυμαίνονται από τις περιορισμένες επιλογές έως και την μη δυνατότητα ανάλυσης για την βέλτιστη εμπειρία πελατών. Κατά τη διάρκεια του COVID-19, οι άνθρωποι αγοράζουν όλο και περισσότερο διαδικτυακά, αλλά εκτελούν και άλλες εργασίες και αποκτούν πρόσβαση σε υπηρεσίες.
Οι επισκέψεις τηλεϊατρικής αυξήθηκαν ραγδαία, φθάνοντας τα 1,7 εκατομμύρια στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2020, διπλάσια από το τρίμηνο του 2019.3 Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 38% των χρηστών τηλεϊατρικής που ερωτήθηκαν έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική υπηρεσία κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Για τους εμπόρους, αυτή η αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών υποδηλώνει μια πιθανή αύξηση της ζήτησης και μια ευκαιρία για τη δημιουργία νέων συνδέσεων με τους ανθρώπους. Ένας τομέας ιδιαίτερης εστίασης θα πρέπει να είναι η ανάπτυξη οικοσυστημάτων εταίρων - τόσο δημόσιων όσο και ιδιωτικών. Καθώς οι υπηρεσίες πολλαπλασιάζονται, θα είναι σημαντικό για τους εμπόρους να σκεφτούν το ρόλο των επωνυμιών τους σε «πλατφόρμες» διασυνδεδεμένων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, οι έμποροι τροφίμων μπορούν να συνεργαστούν με πλατφόρμες ηλεκτρονικής υγείας ή διαδικτυακές εταιρείες γυμναστικής για να προωθήσουν τα οφέλη του καθενός σε ένα ευρύτερο κοινό. Σε ένα άλλο παράδειγμα, μια «πλατφόρμα μεσίτη ακινήτων» θα μπορούσε να περιλαμβάνει υπηρεσίες ακινήτων, υποθηκών, μετακίνησης και προώθησης λογαριασμών που συνδέονται με μία μόνο εμπειρία.
Πόσο προετοιμασμένη είναι η επιχείρησή σας για το μέλλον!!!
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον ευέλικτο μετασχηματισμό