Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

3. Κέντρο εντολών: Εύρεση σημείου στο νέο «κέντρο εντολών» για όλες τις δραστηριότητες

Η κρίση έχει κάνει το σπίτι ένα πολυλειτουργικό κέντρο, ένα μέρος όπου οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται, μαθαίνουν, ψωνίζουν και παίζουν. Αυτό θα ισχύει ιδιαίτερα καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός παγκόσμιων οργανισμών και εργαζομένων προσπαθούν να διατηρήσουν μερικά από τα πλεονεκτήματα της απομακρυσμένης εργασίας που έχουν πλέον βιώσει.

Οι άνθρωποι στο επόμενο κανονικό είναι επίσης πιθανό να συνεχίσουν να καταναλώνουν νέες επιλογές οικιακής διασκέδασης (Έκθεση 1). Ο καθαρός καταναλωτής που προτίθεται να δαπανήσει για οικιακή ψυχαγωγία παρέμεινε ανθεκτικός σε πολλές χώρες, ακόμη και όταν οι καταναλωτές περικόπτουν άλλες δαπάνες. Η έρευνα καταναλωτικού συναισθήματος δείχνει ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει σημειωθεί αύξηση 10% στους νέους χρήστες διαδικτυακής ροής και 13% στα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, με υψηλή πρόθεση να συνεχιστεί και για τα δύο - 60 τοις εκατό και 44 τοις εκατό, αντίστοιχα. Το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Fortnite φιλοξένησε πρόσφατα μια συναυλία στην οποία «παρακολούθησαν» 12,3 εκατομμύρια χρήστες.

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, είτε η δραστηριότητα στο σπίτι που εξυπηρετεί είναι ψηφιακή είτε φυσική (για παράδειγμα, το μαγείρεμα στο σπίτι έχει γίνει οικογενειακή δραστηριότητα), θα πρέπει να αλληλεπιδράσουν με έξυπνες συσκευές και διεπαφές σε ολόκληρο το σπίτι. Πώς μπορείτε να παραδώσετε απρόσκοπτα ένα μήνυμα σε οθόνες τηλεφώνου, tablet και τηλεόρασης ενός πελάτη όταν χρησιμοποιούν ταυτόχρονα αυτές τις συσκευές; Πώς μπορείτε να αγοράσετε στο Alexa ή στο Google Home; Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε αμφίδρομες συζητήσεις (έναντι μονόδρομου μάρκετινγκ) με άτομα στα σπίτια τους, χωρίς να το συναντήσετε ως ενοχλητικό;

Επιπλέον, οι έμποροι θα πρέπει να επανεξετάσουν τη μίξη πολυμέσων τους σε ένα μεγαλύτερο σύνολο καναλιών, όπως πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης, εικονική πραγματικότητα και - για το σωστό τμήμα - βιντεοπαιχνίδια. Το βασικό ζήτημα για τους εμπόρους στην πλοήγηση αυτής της «οικονομίας σπιτιού » είναι η ενσωμάτωσή της στην πολλαπλασιαζόμενη υπηρεσία και τα προϊόντα που είναι αγκυροβολημένα στο σπίτι . Για να γίνει αποτελεσματικά, απαιτείται νοοτροπία οικοσυστήματος (όπως συζητείται στο σημείο # 2).

Πόσο προετοιμασμένη είναι η επιχείρησή σας για το μέλλον!!!

Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον ευέλικτο μετασχηματισμό

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *