4. Κοινότητα: Εντοπισμός των εμπειριών
Το σχεδόν συνολικό κλείσιμο των ταξιδιών και άλλοι τρέχοντες περιορισμοί κλειδώματος έχουν κάνει τις τοπικές γειτονιές πολύ πιο σημαντικές. Πολλές κοινοτικές σελίδες και φόρουμ κοινωνικών μέσων έχουν δημιουργηθεί για τη σύνδεση ατόμων με τοπικούς εθελοντές και ομάδες αμοιβαίας βοήθειας.4
Οι επιχειρήσεις που επιδιώκουν να επεκτείνουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, επομένως, μπορούν να αποκομίσουν οφέλη βελτιώνοντας το μάρκετινγκ τους. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει μηνύματα προσαρμοσμένα σε διαφορετικές περιοχές και να παραδίδονται μέσω των νεοσύστατων κοινωνικών δικτύων. ή χρησιμοποιώντας το υπάρχον αποτύπωμα λιανικής για να υποστηρίξει τοπικές επιχειρήσεις, να χρηματοδοτήσει κέντρα κοινότητας και να φιλοξενήσει εκδηλώσεις κοινότητας. Όπως δείχνει η συνεχής εθνογραφική έρευνα του McKinsey, υποστηρίζοντας οικείες, τοπικές επιχειρήσεις έχει καταστεί σημαντική για πολλές κοινότητες των ΗΠΑ, εν μέρει λόγω της μεγαλύτερης εμπιστοσύνης στην ποιότητα και την ασφάλειά τους.
Η διαχείριση αυτής της υπερτοπικής δραστηριότητας και της δέσμευσης θα απαιτήσει από τους επιχειρηματίες να επανασυνδέσουν το λειτουργικό τους μοντέλο για να παρέχουν παρουσία σε κλίμακα. Αυτή η προσέγγιση θα πρέπει να βασιστεί σε πολλές από τις δυνατότητες που αναπτύσσονται γύρω από την εξατομίκευση (ιδιαίτερα τα αναλυτικά στοιχεία, τα μηνύματα που βασίζονται σε σκανδάλη και οι ευέλικτες προσεγγίσεις δοκιμής και μάθησης) και απαιτούν νέα σκέψη σχετικά με τον τρόπο κλιμάκωσης των αλυσίδων προσφοράς περιεχομένου και τη διαχείριση της απόδοσης. Ένα δημοφιλές διαδικτυακό βίντεο δείχνει πώς οι διαφημίσεις COVID-19 από ένα ευρύ φάσμα επωνυμιών των ΗΠΑ κατά τους τελευταίους μήνες φαίνονται εξαιρετικά παρόμοιες.5
Το να ξεχωρίζεις από άλλες μάρκες ενώ συγχέεις με τις μεταβαλλόμενες ανησυχίες και συμπεριφορές των ανθρώπων θα είναι μια πρόκληση.
Πόσο προετοιμασμένη είναι η επιχείρησή σας για το μέλλον!!!
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον ευέλικτο μετασχηματισμό