Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

5. Εμπιστοσύνη: Δημιουργία χώρων με αυξημένη προστασία υγείας και προσιτές τιμές

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η έρευνα του McKinsey για το καταναλωτικό συναίσθημα δείχνει ότι η προσωπική υγεία και η οικονομική ευημερία είναι κορυφαίες ανησυχίες για ανθρώπους σε πολλές χώρες. Πιστεύεται ότι το κοινό τραύμα της πανδημίας πιθανότατα θα έχει μόνιμο αντίκτυπο - ειδικά καθώς συνεχίζουν να εμφανίζονται νέα σημεία μόλυνσης.

Το περπάτημα στα καταστήματα - καθώς και τα ταξίδια και οι εκδηλώσεις - θα επιστρέψουν μόνο όταν οι άνθρωποι εμπιστεύονται ότι οι χώροι είναι ασφαλείς και απαλλαγμένοι από ιούς. Ο αυξημένος καθαρισμός και η απολύμανση καθώς και η εντολή ότι όλοι οι πελάτες και οι εργαζόμενοι φορούν μάσκες είναι οι κορυφαίοι λόγοι που οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία για να αποφασίσουν εάν θα πάνε ή όχι σε ένα κατάστημα.6 Επιπλέον, οι millennials και οι Gen Z, ειδικότερα, υιοθετούν ευρύτερα δραστηριότητες χωρίς επαφή, όπως παραλαβή στα πεζοδρόμια και self-checkout, τις οποίες όλες οι ηλικίες δείχνουν ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν.

Οι ηγέτες θα πρέπει επομένως να εξετάσουν ένα πολύ ευρύτερο φάσμα αγορών, οι οποίες θα απαιτούν μεγαλύτερο συντονισμό με τις ομάδες πωλήσεων και επιχειρήσεων σε όλη την επιχείρηση. Η προτίμηση για συμπεριφορές αυτοελέγχου και μετακίνησης μπορεί επίσης να αλλάξει τα παραδοσιακά όρια και τις διατάξεις του καταστήματος. Οι καταναλωτές μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να ψωνίσουν κοιτώντας τοίχους προβολής, για παράδειγμα, όπου εμφανίζονται αντικείμενα και μπορούν να σαρωθούν από ένα smartphone  για άμεση παράδοση.

Η πανδημία δημιούργησε επίσης άνευ προηγουμένου πρόκληση για την αφοσίωση των καταναλωτών στην επωνυμία. Έρευνα του McKinsey δείχνει ότι περίπου το 20% των καταναλωτών των ΗΠΑ  έχουν στραφεί σε μια μάρκα καταστήματος και σχεδόν οι μισοί από αυτούς σκοπεύουν να ακολουθήσουν τις νέες επιλογές τους. Όπως και σε άλλες πτωτικές τάσεις, όταν οι πελάτες αρχίσουν να γεμίζουν τα καλάθια τους, η λιτότητα είναι ένας εξέχων παράγοντας στις επιλογές αγοράς, καθώς η αξία αντικαθιστά την πολυτέλεια ως επιθυμητό χαρακτηριστικό. Η εμπιστοσύνη, ωστόσο, είναι επίσης βασικός παράγοντας: 55% των καταναλωτών ανέφεραν ότι στρέφονται σε μάρκες που εμπιστεύθηκαν κατά την διάρκεια της καραντίνας.

Η αυξημένη χρήση ευαίσθητων δεδομένων υγείας ( από τη δημόσια λήψη θερμοκρασιών ως προϋπόθεση εισόδου σε φορητές συσκευές που μεταδίδουν πληροφορίες για την υγεία ) έχει ήδη δημιουργήσει ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και αυξάνει τα ζητήματα σχετικά με την κοινή χρήση δεδομένων. Οι στάσεις απέναντι σε αυτήν τη χρήση προσωπικών δεδομένων δεν είναι καθόλου ομοιόμορφες και υπάρχουν έντονες διαιρέσεις σχετικά με την ιδέα της εμπορικής προστασίας της ιδιωτικής ζωής για την ελεύθερη κυκλοφορία και το άνοιγμα της οικονομίας. Ο τρόπος με τον οποίο οι έμποροι διατηρούν την εμπιστοσύνη των πελατών στα δεδομένα και στα ζητήματα απορρήτου μπορούν να αποτελέσουν σημείο διαφοροποίησης και ακόμη και πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Πόσο προετοιμασμένη είναι η επιχείρησή σας για το μέλλον!!!

Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον ευέλικτο μετασχηματισμό

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.