6. Σκοπός: Διατήρηση εμπορικών σημάτων σε υψηλότερα πρότυπα
Οι κοινωνικά συνειδητές αξίες έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και η τρέχουσα κρίση πιθανότατα θα επιταχύνει αυτήν την τάση. Για παράδειγμα, η πρόσφατη έρευνά του McKinsey για τα νοικοκυριά της Αυστραλίας μαρτυρεί μια αυξανόμενη κουλτούρα να κάνουμε τα σωστά πράγματα, να φροντίζουμε την κοινωνία και να είμαστε όλοι μαζί σε αυτό. Και η πρόσφατη άνοδος του ακτιβισμού είναι πιθανό να δώσει στους καταναλωτές μεγαλύτερη αίσθηση της δύναμής τους να κρατήσουν μεγαλύτερους οργανισμούς να λογοδοτήσουν. Περίπου το 61% ισχυρίζεται ότι το πώς μια μάρκα ανταποκρίνεται κατά τη διάρκεια της κρίσης θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στο εάν θα συνεχίσει να το αγοράζει όταν τελειώσει η κρίση.8
Αυτό σημαίνει ότι οι ηγέτες πρέπει να γνωστοποιούν μια ισχυρή αίσθηση του σκοπού των επωνυμιών τους - μια αιτία που υπερασπίζεται ή μια περιοχή / τομέας όπου η επιχείρηση στοχεύει να κάνει μια πραγματική διαφορά. Οι ηγέτες μπορούν να το κάνουν μέσω των έργων στα οποία επιλέγουν να συμμετέχουν, των συνεργατών με τους οποίους επιλέγουν να συνεργαστούν, του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουν τους υπαλλήλους τους και των μηνυμάτων που στέλνουν στους πελάτες.
Το πιο σημαντικό, οι επωνυμίες θα πρέπει να δημιουργήσουν αντίγραφα ασφαλείας με έντονες δηλώσεις με πραγματική δράση. Ορισμένες μάρκες που θεωρούνται ότι εκμεταλλεύονται μια αιτία ή μια κατάσταση έχουν ήδη υποστεί αντίδραση. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναλάβουν σαφείς δεσμεύσεις για τις αιτίες που πιστεύουν ή να διακινδυνεύσουν τους νέους εν δυνάμει καταναλωτές να τους καλέσουν.
Πόσο προετοιμασμένη είναι η επιχείρησή σας για το μέλλον!!!
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον ευέλικτο μετασχηματισμό