Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Για να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους όταν αναδυθούν από την κρίση, οι ηγέτες ΜμΕ θα πρέπει να συνυπολογίσουν τις νέα πραγματικότητα που θα προκύψει στον κόσμο μετά τον Covid-19. Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε τις σκέψεις που επεξεργαζόμαστε εδώ στο insTech σχετικά με τις τάσεις που θα επηρεάσουν την Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα μετά την κρίση και τις στρατηγικές επιταγές που θα επιτρέψουν στους ηγέτες να Μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις τους στο "επόμενο φυσιολογικό" και στον δρόμο προς την "4η Βιομηχανική επανάσταση".

 

 

 

WALLPAPER_52

Πώς η κρίση άλλαξε τη συμπεριφορά των καταναλωτών

Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει τη συμπεριφορά τους στον τρόπο που λειτουργούν με τους άλλους, τις συνήθειες τους αλλά και τον τρόπο των αγορών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ειδικά στο τελευταίο, η απώλεια εισοδήματος και η φθίνουσα εμπιστοσύνη των καταναλωτών οδήγησαν σε μείωση των δαπανών.

Μια δυνητικά μακροχρόνια αλλαγή συμπεριφοράς είναι η επιταχυνόμενη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμα και πριν από την πανδημία, οι καταναλωτές αναζητούσαν ολοένα και περισσότερο διαδικτυακές αγορές

Κατά την περίοδο ανάκαμψης, οι ηγέτες ΜμΕ θα δουν ανάπτυξη στις διαδικτυακές αγορές και του Branding ακόμη και σε κατηγορίες που στο παρελθόν βασίζονταν κυρίως στο κατάστημα η στο γραφείο μέσω των πλατφορμών. Είναι επίσης πιθανό το ηλεκτρονικό εμπόριο να προσελκύσει τμήματα καταναλωτών που προηγουμένως προτιμούσαν να κάνουν αγορές εκτός σύνδεσης, όπως baby boomers και Generation Z.

Ο έντονος ανταγωνισμός και η αυξημένη λειτουργική πολυπλοκότητα λόγω των νέων απαιτήσεων στο εργατικό δυναμικό θα μπορούσαν να συμβάλουν στη συμπίεση των περιθωρίων κέρδους και την μετανάστευση των πωλήσεων από το καταστήμα στην πλατφόρμα (συνήθως ένα κανάλι χαμηλότερου περιθωρίου για τους λιανοπωλητές) θα μπορούσε να βλάψει περαιτέρω την κερδοφορία.

 

 

 

"Με λίγα λόγια η κρίση του Covid-19 έχει επιταχύνει τις αλλαγές στον επιχειρηματικό & ψηφιακό μετασχηματισμό των ΜμΕ. Προτρέπουμε τους ηγέτες να προετοιμαστούν για το επόμενο κανονικό λαμβάνοντας τώρα αποφασιστική δράση. Οι μελλοντικοί ηγέτες θα επαναπροσδιορίσουν το ρόλο των επιχειρήσεων τους, θα βελτιώσουν τις λειτουργίες και θα επανεκτιμήσουν τα δίκτυα τους."

 

 

STRATEGY_0041

Για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν οι ΜμΕ πρέπει να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους.
Δείτε τρεις στρατηγικές επιταγές για ταυτόχρονη βελτίωση της ανώτερης και της κατώτατης γραμμής.

Sign up for e-mails on new, insTech

Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *