Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Όταν θα εξομαλυνθεί, σ' ένα μεγάλο μέρος, η παρούσα κατάσταση με τον COVID-19 και ανοίξουμε την πόρτα της ζωής και της επιχείρησης μας, θα δούμε ένα κόσμο τελείως διαφορετικό. Οι άνθρωποι θα θέλουν ένα διαφορετικό μέλλον, οι συνήθειες τους θα είναι σημαδεμένες από την πανδημία και οι ηγέτες των επιχειρήσεων θα πρέπει να συναντούν τους καταναλωτές εκεί όπου θα βρίσκονται.

 

 

CITY_0004

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει το insTech

 

Οι ΜμΕ προσπάθησαν να προσαρμοστούν όσο καλύτερα μπορούσαν στην πανδημία COVID-19 . Η μετατόπιση της κατανάλωσης με αγορές από τον υπολογιστή και το Smartphone, μαζί με την αυξημένη σημασία της υγείας και της υγιεινής, αύξησε την ανάπτυξη και τα κέρδη για αυτούς που προετοιμάστηκαν πολύ ταχύτερα από ό, τι θα πίστευε ο καθένας.

Ο καταναλωτής που έχετε προσαρμόσει την επιχείρηση σας, για να εξυπηρετεί σήμερα δεν είναι ο καταναλωτής που θα αποφέρει κερδοφορία αύριο. Καθώς οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θ' αρχίσουν να βγαίνουν από την κρίση, σκοπεύουν να αλλάξουν ριζικά τον τρόπο που ξοδεύουν χρήματα και να ζήσουν τη ζωή τους. Θα διαπιστώσουμε ότι ανησυχούν περισσότερο για την υγεία τους, τις οικογένειές τους και το μέλλον τους από ό, τι πριν από την πανδημία. Οι περισσότεροι θεωρούν οτι η ζωή θα γίνει πιο δύσκολη.

Οι ανησυχίες των ανθρώπων και το τι εκτιμούν θα συνεχίσουν να εξελίσσονται:

 

MEETING-0012

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει το insTech

 

Η προσιτή τιμή γίνεται σημαντικό κριτήριο των καταναλωτών. Το κόστος θα καθορίσει τις επιλογές τους για τα πρώτα χρόνια.

Ο σκοπός της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς  έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ, αναζητώντας το πιο κατάλληλο προιόν ή υπηρεσία που θα τους ωφελήσει, θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες τους, ή θα τους προσδώσει μεγαλύτερη αξία, πιστεύοντας παράλληλα οτι τα μεγάλα Brand πρέπει ν' αλλάξουν τον κόσμο προς το θετικότερο.

Εστιάζονται σε πιο υγιεινές επιλογές στις αγορές προϊόντων τους μακροπρόθεσμα.

Δίνουν προτεραιότητα στο περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή στον νέο τρόπο ζωής τους και στα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράζουν. Η βιωσιμότητα του πλανήτη θα είναι  από τα πιο σημαντικά κριτήρια αγοράς τους.

Οι καταναλωτές αποδέχονται την κοινή χρήση δεδομένων τους και θα μοιράζονταν προσωπικά δεδομένα τους για καλύτερες και πιο συμφέρουσες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών οι οποίες θα τους προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία.

Επιχειρήσεις με ανεπτυγμένη κοινωνική ευθύνη θα είναι πιο πιθανό να επιλεγούν από τους καταναλωτές, ακόμη και αν τα προιόντα ή οι υπηρεσίες τους είναι πιο ακριβά, λόγω της προσφοράς τους στην κοινωνία.

 

PERSON_0082

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει το insTech

 

 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μοντέλο των τριών οριζόντων ανάπτυξης του McKinsey για να επιταχύνετε τον μετασχηματισμό της επιχείρησής σας, για να ξεπεράσετε τις αναδυόμενες ανάγκες που σας παραθέτουμε.

Δεν θα είναι εύκολο. Απαιτεί να προχωρήσετε πέρα ​​από τον τρόπο που σκεφτόσασταν μέχρι σήμερα προσπαθώντας να κάνετε το προιόν ή την υπηρεσία σας πιο προσιτό, δείχνοντας τα οφέλη των προϊόντων σας, καινοτομώντας σταδιακά και να πειραματίζεστε με κανάλια απευθείας σε καταναλωτές .

Σκοπός μας είναι να σας παρακινήσουμε να γίνετε πιο τολμηροί για την κάλυψη των αναγκών και των προσδοκιών του Νέου και  μεταβαλλόμενου καταναλωτή. Θα σας βοηθήσουμε να διαμορφώσετε  ξανά το μέλλον των ΜμΕ σας, προσδιορίζοντας τα βήματα που θα σας βοηθήσουν να την μεταμορφώσετε πιο γρήγορα:

  1. Αλλάξτε το λειτουργικό σας μοντέλο. Χρειάζεστε ένα σαφές όραμα για το ποιες δυνατότητες σας δίνουν διαφοροποιημένη αξία και  αναθέσετε ή μοιραστείτε τη δημιουργία αξίας με ένα οικοσύστημα όπως το insTech. Πειραματιστείτε με την εξωτερική ανάθεση και τη συνεργασία ως μια ευέλικτη απάντηση στη διακοπή της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας. Είναι ο μόνος τρόπος για να ανταποκριθείτε στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών με την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα των μελλοντικών απαιτήσεων, χωρίς να αναλαμβάνετε υπερβολικό κίνδυνο.

Χρειάζεστε ένα σαφές όραμα ανάπτυξης μέσω επιχειρηματικών οικοσυστημάτων όπως το  insTech. Είναι η κατάλληλη εποχή να επενδύσετε στην ανάπτυξη της ΜμΕ σας μέσω των επιχειρηματικών συνεργασιών τους, προσδιορίζοντας με σαφήνεια τον ρόλο σας μέσα στο οικοσύστημα.

  1. Επανασχεδιάστε την επιχείρησή σας λαμβάνοντας υπ' όψην όχι με το τί αγοράζουν οι πελάτες σας, αλλά πηγαίνετε ένα βήμα παραπέρα και εστιάστε στο πώς ζουν οι άνθρωποι.  Αφουγκραστείτε την αγορά, χρησιμοποιώντας ισχυρά analytics και AI για να διαχειριστούν την αποθήκη των δεδομένων σας, παρέχοντας σας μια μοναδική έκδοση της αλήθειας για την εμπειρία του κάθε καταναλωτή που εξυπηρετείται. Με τον τρόπο αυτό θα έχετε την ευελιξία να ανταποκρίνεστε στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους και να εστιάζετε σε προϊόντα και υπηρεσίες που τον ενδιαφέρουν.
  2. Αλληλεπιδράστε ανθρωποκεντρικά με τους καταναλωτές οπουδήποτε και οποτεδήποτε, σκεπτόμενοι πώς να βελτιστοποιήσετε την ζωή του καθενός. Αξιοποιήστε τον μεταβαλλόμενο τρόπο που οι άνθρωποι ψωνίζουν απαιτούν παρακολούθηση και σύνδεση με άτομα και Brand σε κοινωνικά και ψηφιακά μέσα και εντός του οικοσυστήματος των καναλιών σας.
  3. Επανασχεδιάστε την αλυσίδα εφοδιασμού σας γύρω από τον άνθρωπο. Θα μπορέσει να λειτουργήσει ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης και να γίνει το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα. Αλλά πρέπει να είναι ευέλικτο, αποτελεσματικό και ανθεκτικό. Πρέπει επίσης να δικτυωθεί ψηφιακά, έτσι ώστε να φαίνεται παντού.
  4. Κοιτάξτε τον τρόπο λειτουργίας σας με άλλο μάτι, αξιολογώντας εκ νέου το ψηφιακό σας μοντέλο για τη δημιουργία Θετικού κόστους εξυπηρέτησης. Αναλογιστείτε πέρα ​​από τα νούμερα του κέρδους και τον ευρύτερο αντίκτυπο στην επιχείρησή σας. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να κοινοποιήσουν προσωπικά δεδομένα, αρκεί να λάβουν μια αξία καθιστά την επιχειρηματική υπόθεση των ψηφιακών πλατφορμών ακόμα πιο ισχυρή. Τέτοιες δραστηριότητες δημιουργούν τεράστια αξία εκτός των άμεσων κερδών τους (ή των ζημιών). Έπανεξετάστε  όλες τις δυνατότητές σας και ακολουθήστε μια «συστημική προσέγγιση» για την κερδοφορία.

Οι αλλαγή της νοοτροπίας των καταναλωτών θα επιταχύνεται όσο η κρίση από την πανδημία θα συνεχίζει να έχει μεταβαλλόμενο αντίκτυπο στη ζωή των καταναλωτών.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *