Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Υπάρχουν πολλοί μύθοι για την επιχειρηματικότητα.

Για παράδειγμα, ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες γεννιούνται, δεν γίνονται. Ότι οι επιχειρηματίες είναι εγωιστές, ότι αγαπούν τον κίνδυνο και ότι είναι απείθαρχοι. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ακριβώς το αντίθετο.

Η επιχειρηματικότητα δεν είναι επιστήμη ούτε τέχνη, αλλά μια δεξιότητα που μπορεί να καλλιεργηθεί.


Πειθαρχημένη Επιχειρηματικότητα

  • Τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος επιχειρηματίας;
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του;
  • Γεννήθηκε με κάποιο ειδικό γονίδιο που τον κάνει διαφορετικό;
  • Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται για την ίδρυση μιας εταιρείας;

 

Τα βήματα είναι διακριτά και μπορούν να ομαδοποιηθούν σε ενότητες. Κάθε βήμα πρέπει να γίνεται με την αριθμητική του σειρά με την κατανόηση ότι σε κάθε βήμα, θα μάθετε πράγματα που θα σας ζητήσουν να αναθεωρήσετε την εργασία που έχετε κάνει στα προηγούμενα. Αυτές οι ενότητες παρουσιάζουν μια γενική περιγραφή του τρόπου με τον οποίο τα βήματα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια βιώσιμη, βασισμένη στην καινοτομία επιχείρηση.

 

 

Τύποι επιχειρηματικότητας

Υπάρχουν δύο τύποι επιχειρηματικότητας.

Επιχειρηματικότητα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων - Αυτοί οι τύποι επιχειρήσεων καλύπτουν κυρίως τις τοπικές αγορές. Η καινοτομία δεν είναι απαραίτητη για την έναρξη τέτοιων επιχειρήσεων. Συνήθως, οι οικογενειακές επιχειρήσεις ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Αναπτύσσονται γραμμικά και γενικά δεν χρειάζονται τα κεφάλαια των Venture Capital Funds ( Κεφάλαια Επιχειρηματικών Συμμετοχών )

.

Επιχειρηματικότητα που βασίζεται στην καινοτομία (IDE) - Αυτές οι επιχειρήσεις εξυπηρετούν τις παγκόσμιες / περιφερειακές αγορές και βασίζονται σε κάποιο είδος καινοτομίας. Επικεντρώνονται στην ανάπτυξη ακόμη και με πιθανό κόστος της απώλειας ελέγχου. Γενικά ξεκινούν χάνοντας χρήματα, αλλά εάν είναι επιτυχημένες, θα έχουν εκθετική ανάπτυξη.

 

 

Τι είναι η καινοτομία;

Ο Bill Aulet ορίζει την καινοτομία ως προϊόν της εφεύρεσης και της εμπορευματοποίησης .

Καινοτομία = Εφεύρεση * Εμπορευματοποίηση

Αναφέρει στο βιβλίο του ότι οι επιχειρηματίες δεν αναμένεται να δημιουργήσουν μια εφεύρεση η οποία μπορεί να προέλθει από αλλού. Όμως, πρέπει να έχουν την ικανότητα να εμπορευματοποιούν εφευρέσεις.

Η εφεύρεση είναι ένα σημαντικό συστατικό, αλλά χωρίς εμπορευματοποίηση της εφεύρεσης, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως καινοτομία.

Το επιχειρηματικό μοντέλο διαφήμισης που βασίζεται στη λέξη Google Adds εφευρέθηκε αρχικά από μια εταιρεία με την ονομασία Overture, αλλά η Google ήταν η πρώτη που το εμπορεύτηκε επιτυχώς.

 

Δείτε τα βήματα, για την δημιουργία μιας βιώσιμης επιχείρησης που βασίζεται στην καινοτομία.

 

 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *