Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Ένα επιχειρηματικό μοντέλο είναι ένα πλαίσιο με το οποίο συλλαμβάνετε ένα μέρος της αξίας που δημιουργεί το προϊόν σας για τους πελάτες σας. Ενώ το επιχειρηματικό μοντέλο αφορά το πώς σκοπεύετε να χρεώσετε τους πελάτες σας, η τιμολόγηση είναι το ποσό που τους χρεώνετε. Η επιλογή του επιχειρηματικού μοντέλου έχει άμεσο αντίκτυπο στην κερδοφορία σας.

 

 

Κατά την τιμολόγηση των προϊόντων σας, πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα σημεία

  1. Είναι καλύτερο να τιμολογείτε το προϊόν με βάση την αξία που δημιουργεί το προϊόν και όχι σε σχέση με το κόστος του προϊόντος
  2. Κατανοήστε την προθυμία του πελάτη να πληρώσει
  3. Κατανοήστε τις τιμές των εναλλακτικών που έχει ο πελάτης
  4. Διαφορετικοί τύποι πελατών πληρώνουν διαφορετικές τιμές. Οι λάτρεις της τεχνολογίας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για άμεση πρόσβαση στα προϊόντα και συνήθως οι πρώτοι που θα το υιοθετήσουν, είναι ανελαστικοί ως προς τις τιμές. Η απόκτηση της πρώιμης πλειοψηφίας βοηθά την κλιμάκωση της εταιρείας και την στρατηγική τιμολόγησης που πρέπει να σχεδιαστεί λαμβάνοντας τους  υπόψη

Υπολογίστε τα οικονομικά της μονάδας για να καταλάβετε πόσο κερδοφόρα θα είναι η επιχείρησή σας στην αγορά beachhead.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να υπολογίσετε την αξία ζωής του πελάτη (LTV) και το κόστος απόκτησης πελατών (CAC).

Το LTV είναι η καθαρή παρούσα αξία των κερδών ανά πελάτη που προεξοφλείται με κόστος κεφαλαίου, που υπολογίζεται γενικά για πέντε χρόνια. Πέρα από την πενταετή περίοδο, το σύνθετο κόστος κεφαλαίου αναιρεί τα κέρδη. Οι βασικές εισροές για τον υπολογισμό της LTV είναι - έσοδα, μικτό περιθώριο, ποσοστό διατήρησης, κόστος κεφαλαίου.

Η LTV από μόνη της δεν θα πει για την ελκυστικότητα της επιχείρησης. Πρέπει να εξεταστεί μαζί με το CAC. Ο κανόνας για τις επιχειρήσεις SaaS είναι ένας λόγος LTV προς CAC 3: 1.

Το CAC είναι τα συνολικά έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ που πραγματοποιεί η εταιρεία σας για την απόκτηση πελατών διαιρούμενη με τον αριθμό των νέων πελατών που αποκτήθηκαν. Αυτό θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει τα έξοδα που επιβαρύνεστε για να φτάσετε σε άτομα που δεν αποδείχθηκαν πελάτες σας. Εάν ένα μέρος των εξόδων προορίζεται για τη διατήρηση πελατών, το ποσό αυτό πρέπει να αφαιρεθεί από το σύνολο των εξόδων πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Συνήθως, στα πρώτα στάδια της εταιρείας, το CAC θα είναι υψηλότερο από το LTV, χάνετε χρήματα με κάθε νέο πελάτη που αποκτάτε. Για βιώσιμες επιχειρήσεις, το CAC μειώνεται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου έως ότου είναι σημαντικά μικρότερο από το LTV.

 

 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.