Originally foto by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management
Πριν αρχίσετε να δημιουργείτε το προϊόν, απαριθμήστε βασικές παραδοχές και σχεδιάστε γρήγορα εμπειρικές δοκιμές για να τις επικυρώσετε. Αυτές οι δοκιμές θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν μιλώντας σε μερικούς πελάτες ή κάνοντας κάποια δευτερογενή έρευνα αγοράς.
Ο ορισμός του ελάχιστου βιώσιμου προιόντος MVP από την lean startup methodology περιορίζεται σε συγκεκριμένες δυνατότητες προϊόντος για να δοκιμάσει υποθέσεις για μια νέα επιχειρηματική ιδέα. Εισάγει την έννοια του ελάχιστου βιώσιμου επιχειρηματικού προϊόντος (MVBP) που πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις.
- Οι πελάτες λαμβάνουν αξία από το προϊόν
- Οι πελάτες πληρώνουν για το προϊόν
- Το προϊόν είναι αρκετά καλό για να ξεκινήσει η ανατροφοδότηση πελατών
Το MVBP συνδυάζει όλες τις βασικές παραδοχές σε ένα ολοκληρωμένο προϊόν που μπορεί να πωληθεί.
Το MVBP σάς επιτρέπει να δοκιμάσετε την πιο σημαντική υπόθεση - ότι ο πελάτης είναι διατεθειμένος να πληρώσει για το προϊόν σας.
Πάρτε το MVBP στους πελάτες σας και δείτε αν χρησιμοποιούν πραγματικά και πληρώνουν για το προϊόν σας. Μετρήστε την υιοθέτηση, τη δέσμευση και τα έσοδα.
Μόλις λάβετε έλξη με το MVBP σας, τότε προετοιμάστε ένα πλήρες πρόγραμμα προϊόντων συμπεριλαμβάνοντας δυνατότητες πέρα από το ελάχιστο σύνολο.
Δείτε την Ενότητα 6η. Πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας;
Originally foto & published by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management