Originally foto by Bill Aulet / Managing Director; Professor of the Practice, MIT Sloan School of Management
Διατηρώντας παράλληλα την εστίαση στην αγορά beachhead, είναι σημαντικό να σκεφτούμε ποιες αγορές μπορούν να καταληφθούν στη συνέχεια και ποιο είναι το μέγεθός τους .
Μια εταιρεία μπορεί να κλιμακώσει με δύο τρόπους - πωλώντας επιπλέον προϊόντα στο ίδιο σύνολο πελατών ή κοιτάζοντας γειτονικές αγορές που μπορούν να στοχεύσουν με το ίδιο βασικό προϊόν.
Ενώ η πρώτη προσέγγιση της πώλησης πρόσθετων προϊόντων στους ίδιους πελάτες σας βοηθά να αξιοποιήσετε τις υπάρχουσες επενδύσεις, ένα βασικό ερώτημα που πρέπει να αναλογιστείτε είναι εάν οι δυνατότητες της εταιρείας είναι κατάλληλες για την ανάπτυξη αυτών των προϊόντων.
Η δεύτερη προσέγγιση, που ακολουθείται συχνά από πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις, απαιτεί από εσάς να τροποποιήσετε τις δυνατότητες των προϊόντων, τις τιμές, τις επικοινωνίες μάρκετινγκ ή τη συσκευασία, αλλά είναι σύμφωνη με τις δυνατότητες και τις γνώσεις σας.
Αφού εντοπίσετε τις επόμενες αγορές, υπολογίστε το TAM των επόμενων αγορών . Αυτή η άσκηση σας βοηθά να κατανοήσετε τις μακροπρόθεσμες επιχειρηματικές δυνατότητες του προϊόντος σας.
Η επιτυχία στις αγορές παρακολούθησης συμβαίνει μόνο μετά τη νίκη της αγοράς beachhead.
Δείτε το VIDEO
Starter
Ελάτε να συνεργαστούμε για να αναπτύξουμε νέα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα για την εταιρεία σας.
Το instech βοηθά επαγγελματίες και ηγέτες ΜμΕ της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στην ΕΕ.
Είναι ένα οικοσύστημα Κοινωνικού Σκοπού, για όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες των ΜμΕ.
Παρέχει άφθονη γνώση & υποστήριξη σχετικά με την πρόσβαση σε πληροφορίες της αγοράς, την υπέρβαση νομικών εμποδίων, πρόσβαση σε χρηματοδότηση και εντοπισμό επιχειρηματικών συνεργατών.