
Μια αγορά beachhead είναι σαν μια παραλία σε πόλεμο, όπως η εισβολή στη Νορμανδία. Οι σύμμαχοι επέλεξαν τη Νορμανδία. διάλεξαν ένα μέρος από το οποίο ξεκίνησαν την επίθεσή τους και απλώθηκαν από εκεί. Με τον ίδιο τρόπο, θέλετε να επιλέξετε μια αγορά και να κερδίσετε τις πρώτες μάχες σας εκεί.
Έτσι, από τις έξι έως 12 ευκαιρίες αγοράς που προσδιορίσατε, επιλέξτε μία. Μπορεί να βρείτε ότι έχετε πολλές αξιοπρεπείς επιλογές για να επιλέξετε το beachhead σας. Ίσως θέλετε να ξεκινήσετε σε μια μικρή αγορά με λίγο ή καθόλου ανταγωνισμό, αν αυτό είναι δυνατό.
Εξετάστε τις μεταβλητές που αναφέρονται στο Βήμα 1 κατά τη λήψη αυτής της απόφασης: Έχει ο πελάτης χρήματα; Είναι οι πελάτες προσβάσιμοι στο πωλητό σας; Έχουν καλό λόγο να αγοράσουν το προϊόν σας; Μπορείτε να τους παραδώσετε ένα ολόκληρο προϊόν; Υπάρχει ανταγωνισμός σε αυτήν την αγορά; Εάν κερδίσετε αυτήν την αγορά, θα σας βοηθήσει με την επόμενη; Είναι η αγορά συνεπής με τους στόχους και τις αξίες των ιδρυτών της εταιρείας; Μην το σκεφτείτε υπερβολικά - είναι πιο σημαντικό να ξεκινήσετε από οτιδήποτε άλλο.
Να είστε πειθαρχημένοι για αυτό και να εστιάσετε όλη σας την ενέργεια σε αυτήν την αγορά προς το παρόν. Αγνοήστε τους άλλους, όσο σκληρά μπορεί να είναι. Δεν μπορείτε να διασκορπίζετε τους πόρους σας σε όλους τους τομείς. Μόλις κατέχετε πλήρως αυτήν την αγορά, μπορείτε να προχωρήσετε σε άλλους. Και αν επιλέξετε μια αγορά που αποδεικνύεται απόλυτη, μπορείτε συνήθως να επιστρέψετε και να αλλάξετε την απόφασή σας.
Αφού εντοπίσετε μια αγορά beachhead, δείτε εάν μπορείτε να την περιορίσετε περισσότερο έως ότου εντοπίσετε ένα τμήμα που πληροί αυτές τις προϋποθέσεις:
- Όλοι οι πελάτες αγοράζουν παρόμοια προϊόντα.
- Οι πελάτες έχουν παρόμοιους κύκλους πωλήσεων και προσδοκίες, ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν με παρόμοιες στρατηγικές.
- Οι πελάτες είναι δικτυωμένοι με κάποιο τρόπο, έτσι ώστε οι πληροφορίες και οι απόψεις να μπορούν να μοιραστούν μεταξύ τους.