Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι εταιρείες που ενσωματώνουν τα χαρακτηριστικά του Σκοπού, της Καινοτομίας, του Μετασχηματισμού, της Συνεργατικότητας, της Δημιουργικότητας και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης έχουν πιθανότητα ν΄ αναπτυχθούν τουλάχιστον δύο φορές περισσότερο έναντι των υπολοίπων. 

 

Δυστυχώς ελάχιστες ΜμΕ στην Ελλάδα ξεκινούν το παιχνίδι ανάπτυξης ενοποιώντας και τα έξη χαρακτηριστικά. Οι ομάδες marketing  έχουν μια μοναδική ευκαιρία να οδηγήσουν την ανάπτυξη, καθώς το μεγαλύτερο βάρος πέφτει σε αυτούς για την υλοποίηση τους.

 

Το COVID-19 σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλη κρίση, επηρέασε κάθε πτυχή της ζωής μας, αναγκάζοντας τους πελάτες και τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν νέες συμπεριφορές, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών τρόπων εργασίας, των πωλήσεων και του κόστους υλοποίησης όλων αυτών των αλλαγών. Μέσα σε λίγους μήνες, πραγματοποιήθηκε η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου μιας δεκαετίας καθώς η πανδημία μαινόταν, οδηγώντας τις ΜμΕ σε νέες, ψηφιακές αγορές. Η κανονικότητα που όλοι γνωρίζαμε έχε φύγει ανεπιστρεπτί. Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε τίποτα το φυσιολογικό αυτό το διάστημα.

Οι ιστορικές μεταβολές που προκλήθηκαν από την πανδημία έχουν αλλάξει ριζικά το ρόλο της ηγεσίας των επιχειρήσεων και του επικεφαλής της ομάδας μάρκετινγκ καθώς η συνεργασία τους θα οδηγήσει στην ανάπτυξη.

Παρόλο που και τα έξη στοιχεία είναι διαθέσιμα στις περισσότερες εταιρείες, ελάχιστες κατάφεραν να τα χρησιμοποιήσουν με επιτυχία σε πλήρη συνδυασμό.

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Εστίαση στον σκοπό

Κάθε χαρακτηριστικό στοιχείο είναι κρίσιμο. Αυτό που είναι όμως το πιο βασικό σήμερα είναι η προσθήκη του σκοπού, η δήλωση ενός στόχου υψηλότερου από αυτό που πιστεύει ο κάθε ηγέτης ότι μπορεί να υλοποιήσει στην ΜμΕ. Ο σκοπός μπορεί να διαφέρει, αρκεί να είναι υλοποιήσιμος και ν' αποδεικνύει αυτό που πιστεύει τελικά η επιχείρηση.

Όλα αυτά τα στοιχεία του παιχνιδιού αποδεικνύονται αλληλοενισχυόμενα. Η ταχύτητα και η λεπτομέρεια που παρέχουν τα analytics είναι πολύ πιο ισχυρή όταν ενσωματώνεται με καινοτόμες, πρωτοποριακές δημιουργικές ιδέες και ψηφιακά προγράμματα. Άν καταφέρουμε ν' αντηχούν και τα έξη χαρακτηριστικά  με τους πελάτες μας, με βαθύτερο τρόπο όταν συνδέονται με τον σκοπό μας, τότε αυξάνουμε κατά πολύ τις πιθανότητες εξέλιξης και ανάπτυξης της επιχείρησης μας.

 

Ο σκοπός λειτουργεί σαν το αστέρι που χαρτογραφεί την συνολική πορεία καθώς οι υπεύθυνοι marketing και οι ηγέτες των επιχειρήσεων λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις που διαμορφώνουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Η σύνδεση του σκοπού με τα υπόλοιπα στοιχεία βοηθάει τις εταιρείες να αναγνωρίσουν τις ευκαιρίες που θα τους συντονίσουν πιο πολύ με τους πελάτες. Και οι δύο λοιπόν (ηγέτες & marketing team) θα πρέπει να κατανοούν τη δύναμη του σκοπού και την εμφυτεύσουν στην κουλτούρα, δημιουργώντας μια αναγνωρίσιμη αίσθηση αποστολής για πελάτες, υπαλλήλους και άλλους ενδιαφερόμενους.

Ενεργοποιήστε και τα έξη στοιχεία για την πλήρη ανάπτυξη σας

Ο λόγος που ελάχιστες εταιρείες μπόρεσαν να αναπτύξουν το πλήρες παιχνίδι ανάπτυξης, είναι η μεγάλη δυσκολία που απαιτεί για να γίνει. Μόνο εκείνοι που έχουν αναπτύξει τις απαραίτητες δυνατότητες και δεξιότητες μπορούν να τα ενσωματώσουν.

Κάνοντας τα πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας. Ο σκοπός συμβάλλει στον καθορισμό της συνολικής κατεύθυνσης, διασφαλίζοντας ότι κάθε προϊόν ή υπηρεσία, αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της επιχείρησης και αναγνωρίζεται ως τέτοια από τους πελάτες. Η καινοτομία απαιτεί την ικανότητα να φέρουν νέες και αποδιοργανωτικές ιδέες στην επιφάνεια, όπου αυτές οι ιδέες μπορούν να βελτιωθούν, να δοκιμαστούν και είτε να κλιμακωθούν είτε να απορριφθούν. Από τον Μετασχηματισμό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η ικανότητα συλλογής δεδομένων και η χρήση τους για τη δημιουργία πληροφοριών που μπορούν να οδηγήσουν σε αξία. Για την Δημιουργία συνεργασιών & συμμαχιών, οι ηγέτες θα πρέπει να εργάζονται διαρκώς για την οικοδόμηση αυτών των κρίσιμων σχέσεων. Η δημιουργία αυτού του επιπέδου συνεργασίας συνήθως είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι. Όμως η ικανότητα δημιουργίας στρατηγικών συμμαχιών σε ολόκληρο το C-suite θα είναι μια κρίσιμη ικανότητα στο επόμενο φυσιολογικό. Η δημιουργικότητα είναι τόσο θεμελιώδης για την πειθαρχία του μάρκετινγκ, που ξεκινά από τις ρίζες της, ώστε να έχει σταθερή πρόσφυση στα δομικά στοιχεία της οπτικής αναπαράστασης, των μηνυμάτων και των μέσων.

 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *