Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Στο insTech χρειάστηκε να επαναξιολογήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι παραδοσιακοί Agents & Brokers, εργάζονται, επικοινωνούν και εξυπηρετούν τους πελάτες τους,

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Κάθε μέρα οι πελάτες περιμένουν όλο και περισσότερα από τους Agents & Brokers. Tα ψηφιακά εργαλεία τεχνολογίας είναι πιο απαραίτητα από ποτέ. To insTech είναι ο ηγέτης στις λύσεις insurtech που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την παραγωγικότητα, να βελτιώσετε τις επικοινωνίες και να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους πελάτες, ανεξάρτητα από την τοποθεσία σας. Δείτε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για την επιτυχία σας.

Αξιολογήστε τις τρέχουσες ασφαλιστικές λύσεις σας

Αφιερώστε λίγο χρόνο και σκεφτείτε πώς συνεργάζονται οι επιχειρηματικές σας λύσεις.

  • Υπάρχει επικάλυψη;
  • Εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε διαφορετικά προγράμματα ή ροές εργασίας που δεν έχουν πλέον νόημα;
  • Υπάρχει κάποιο κενό στην επιχείρηση σας, που δεν έχετε αντιμετωπίσει;

Στο insTech έχουμε εντοπίσει έξι βασικές λύσεις insurtech που μπορούν ν' αξιοποιήσουν οι Agents & Brokers στη σημερινή Digital First εποχή.

Αυτές οι λύσεις είναι βασικές στην διαμόρφωση της στρατηγικής και της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της εταιρείας σας, Είναι πολύ σημαντικό να συνεργάζεστε με άλλους ηγέτες  όπου μπορούν να υποστηρίξουν την ομάδα σας.

MARKETING_131

Back office Σύστημα Διαχείρισης.

@BusinessConsulting

Κάθε Agent & Broker θα πρέπει να διαθέτει ένα σύστημα για την καταγραφή των πελατών, την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων τους, την τιμολόγηση προσφορών, την έκδοση συμβολαίων, τις πληρωμές και οποιαδήποτε υποστήριξη διαχειρίζονται οι ομάδες σας. Συγκεντρώνοντας όλα αυτά τα δεδομένα σε μια κεντρική κονσόλα, (ένα  σύστημα διαχείρισης λογαριασμού - AMS) επιτρέπει καλύτερη οργάνωση και λειτουργική αποτελεσματικότητα, ελευθερώνοντας χρόνο στο προσωπικό σας, για να επικεντρωθεί σε πιο στρατηγικές δραστηριότητες ή δραστηριότητες που παράγουν έσοδα.

MARKETING_110

Front office: Διαδικασία Προσφοράς

@BusinessConsulting

Το επόμενο πράγμα που κάθε εταιρεία πρέπει να εξετάσει είναι αυτό που ονομάζουμε, Διαδικασία Προσφοράς, front office, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προσφορά και συγκριτική αξιολόγηση. Οι πάροχοι λογισμικού και τεχνολογίας έχουν από καιρό υιοθετήσει την ιδέα μιας  αυτοματοποιημένης διαδικασίας front office από άκρο σε άκρο, αλλά αυτό το ακρωνύμιο είναι νέο για τους περισσότερους στον ασφαλιστικό χώρο. Όλες οι εταιρείες έχουν την ανάγκη να συνθέσουν μια πρόταση για έναν πελάτη την κατάλληλη στιγμή, η οποία περιλαμβάνει ακριβείς τιμές, πληροφορίες προϊόντων κ.λπ. Οι πιο επιτυχημένες εταιρείες έχουν μια συγκεκριμένη, αυτοματοποιημένη διαδικασία για τη ροή εργασιών front office τους για να πραγματοποιήσουν τις πωλήσεις και την ανανέωση η διαδικασία εκτελείται απρόσκοπτα. Εξετάστε τη διαδικασία σύνταξης μιας πρότασης σήμερα. Τι αναποτελεσματικότητα υπάρχουν και τι θα μπορούσε να το διευκολύνει;

 

MARKETING_078

CRM: Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών

@BusinessConsulting

Το AMS είναι το μέρος όπου λειτουργούν οι διαχειριστές του λογαριασμού σας και το προσωπικό του γραφείου σας όλη την ημέρα. Από την άλλη πλευρά, οι πωλητές και οι παραγωγοί σας ζουν σε ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Είναι μία από τις κορυφαίες δραστηριότητες του οργανισμού, το οποίο σας φέρνει τα κέρδη. Τα CRM είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας, επειδή αυτή είναι η κεντρική τοποθεσία που στεγάζει σημαντικές δραστηριότητες πωλήσεων. Μερικά ονόματα που μπορεί να αναγνωρίσετε σε αυτόν τον τομέα είναι το Salesforce και το Microsoft Dynamics.

 

MARKETING_128

Σύστημα Αυτοματισμού Μάρκετινγκ

@BusinessConsulting

Επόμενο στη λίστα των κρίσιμων επιχειρηματικών λύσεων είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μάρκετινγκ. Οι μέρες της προώθησης μεμονωμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πελάτες και πελάτες έχουν τελειώσει. υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο σφάλματος και χρόνος που αφιερώνεται στην προσαρμογή. Τα συστήματα αυτοματοποίησης μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  σάς βοηθούν να προωθήσετε γρήγορα τις επικοινωνίες με υποψήφιους πελάτες και πελάτες και επίσης σας βοηθούν να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά συστήματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαθέσιμα στους μεσίτες σήμερα που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας και να τα παραδώσετε στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή.

 

MARKETING_055

CMS: Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου

@BusinessConsulting

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να σκεφτούν όλοι οι οργανισμοί είναι το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο είναι η ραχοκοκαλιά κάθε επιχείρησης - αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας και σας δίνει φωνή. Από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας και τον τρόπο διαχείρισης των βιβλίων τους, την αναζήτηση νέων εσόδων, τον ιστότοπό σας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όλα αυτά τα μέσα χρειάζονται περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που αντιπροσωπεύει την εταιρεία, την επωνυμία, την υπηρεσία και τον επαγγελματισμό σας. Πέρα από το περιεχόμενο, όμως, είναι η ιδέα της  διαχείρισης περιεχομένου . Εξίσου σημαντικό με το ίδιο το περιεχόμενο είναι ο τρόπος με τον οποίο οργανώνετε, αποκτάτε πρόσβαση και διατηρείτε όλο το περιεχόμενο που δημιουργείτε, αγοράζετε και διανέμετε.

 

MARKETING_054

Ξεκινήστε με αυτό που ταιριάζει σ' εσάς

@BusinessConsulting

Όταν σκέφτεστε αυτές τις έξι βασικές λύσεις ασφαλιστικής τεχνολογίας, για να είναι πιο αποτελεσματικές και αποτελεσματικές, πρέπει να ενσωματωθούν—που σημαίνει ότι πρέπει να συνεργάζονται μεταξύ τους. Σε έναν ιδανικό κόσμο, το αυτοματοποιημένο σύστημα μάρκετινγκ συνδέεται απευθείας με το CMS σας, το οποίο θα συνδεόταν με το AMS σας. Θα μπορούσατε να εντοπίσετε σχετικό περιεχόμενο εύκολα και αποτελεσματικά να το παραδώσετε σε μια συγκεκριμένη επαφή ή ομάδα επαφών - όλα σε μια απλή ροή εργασίας.

Αλλά δεν χρειάζεται κάθε οργανισμός να εφαρμόσει όλες αυτές τις λύσεις αμέσως ή ταυτόχρονα. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να κατανοήσετε ποιες βασικές λύσεις insurtech χρειάζονται για να διευθύνετε μια ανταγωνιστική επιχείρηση στη σημερινή αγορά και την επιτυχία που μπορείτε να επιτύχετε ως αποτέλεσμα.

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.