Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Είστε ιδιοκτήτης, μέτοχος ή στέλεχος μίας ασφαλιστικής επιχείρησης Agent ή Broker?

Φανταστείτε τον χώρο σας όπου οι πελάτες επικοινωνούν μαζί σας, ρωτούν για της υπηρεσίες σας και λαμβάνουν την εμπειρία τους.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό ελεύθερα περιορισμών για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Ασφαλιστικό γραφείο 2023!!!

Πιθανόν να σκέφτεστε ένα μέρος με όμορφα χρώματα, στιλάτα έπιπλα, τακτοποιημένες ντουλάπες γεμάτες έγγραφα, φυτά σε γλάστρες, ψηφιακές οθόνες και laptop και κόσμος να εξυπηρετεί όσο καλύτερα μπορεί τους πελάτες.

 

Το Σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο δεν είναι μόνο μία επιχείρηση. Είναι μια εντελώς μοναδική - και σχεδιασμένη - εμπειρία, να πηγαίνεις στον Ασφαλιστικό σου σύμβουλο.

 

Από τον τρόπο που θα κλειστεί το ραντεβού, τον τρόπο που τα βλέμματα σας θα συναντηθούν στο γραφείο ή στο χώρο του πελάτη, την εμφάνιση, το ξεδίπλωμα των συζητήσεων και την άνεση των απαντήσεων στις ερωτήσεις, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια ασφαλιστική διερεύνηση.

 

"Ίσως κανένα άλλο είδος ΜικροΜεσαίας επιχείρησης δεν βασίζεται τόσο πολύ στη δημιουργία μιας ευχάριστης και επιμελημένης εμπειρίας από άκρο σε άκρο του πελάτη."

 

Υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ ασφαλιστικού γραφείου και επιχείρησης ψηφιακών προϊόντων, Μπορείτε να μάθετε πολλά από τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι Μεγάλες επιχειρήσεις Διαμεσολάβησης, για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πελάτες.

Θα σας περιγράψω Βασικές αρχές εμπειρίας πελατών, εμπνευσμένες από την πορεία μου στον ασφαλιστικό Τομέα και πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να πετύχετε στη δική σας επιχείρηση.

1. Αναπτύξτε μια ισχυρή και συνεπή ταυτότητα μάρκας (Brand).
2. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να ενεργούν.
3. Χτίστε δυνατές σχέσεις με τους πελάτες.
4. Παρέχετε ένα ποιοτικό προϊόν/υπηρεσία.
5. Κάντε τους πελάτες να αισθάνονται μοναδικοί.

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entreprenaurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *