Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Το μάρκετινγκ ανάπτυξης (Growth Marketing)  είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική που χρησιμοποιεί καινοτόμες τεχνικές που βασίζονται σε δεδομένα για να καλλιεργήσει τη σχέση επωνυμίας-πελάτη σε κάθε στάδιο διοχέτευσης . Με το αναπτυσσόμενο μάρκετινγκ, θέλετε να προσελκύσετε πολλούς νέους πελάτες και να τους δώσετε λόγους να παραμείνουν πιστοί στην επωνυμία σας μέσω της αφοσίωσης.

Ο απώτερος στόχος είναι να διατηρήσετε αυτούς τους νέους χρήστες, να τους μετατρέψετε σε υποστηρικτές της επωνυμίας και να τους κάνετε να τραγουδήσουν τα εύσημα της εταιρείας σας. Αυτός ο ευαγγελισμός της επωνυμίας φέρνει ακόμα περισσότερους νέους ανθρώπους στην επωνυμία σας και ελπίζουμε ότι ο κύκλος συνεχίζεται.

Οι παραδοσιακοί έμποροι, από την άλλη πλευρά, συχνά επικεντρώνονται στην κορυφή της διοχέτευσης, δημιουργώντας καμπάνιες για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και να αποκτήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους νέους δυνητικούς πελάτες. Ο αντίκτυπος προς τα κάτω —όπως η ενεργοποίηση και η συγκράτηση— μπορεί να πέσει στο περιθώριο.

Τι κάνουν οι αναπτυσσόμενοι έμποροι;

Αυτοί που ασχολούνται με το growth marketing είναι συλλέκτες δεδομένων. Χρησιμοποιούν αυτήν την προσέγγιση για να αυξήσουν όχι μόνο την απόκτηση αλλά και τη δέσμευση, τη διατήρηση και την υπεράσπιση της επωνυμίας. Εντοπίζουν τομείς προς βελτίωση, αναπτύσσουν πειράματα για να ελέγξουν τις υποθέσεις τους και αναλύουν τα αποτελέσματα - όλα αυτά με την ελπίδα να αναπτυχθεί η επιχείρηση.

Growth hacking έναντι growth marketing — ποια είναι η διαφορά;

Ο όρος "growth hacking" μπορεί να είναι πολωτικός. Ενώ ορισμένοι έμποροι ασπάζονται τον τίτλο του Growth hacker, οι πιο παραδοσιακοί έμποροι πιστεύουν ότι ο όρος προτείνει τη λήψη συντομεύσεων για να κερδίσουν περισσότερους χρήστες.

Το μάρκετινγκ ανάπτυξης είναι hacking ανάπτυξης. Το μάρκετινγκ ανάπτυξης έχει μόνο μερικά ακόμη χρόνια εμπειρίας. Επινοήθηκε το 2010 από τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της GrowthHackers Sean Ellis, ο όρος ανάπτυξη hacking είναι συνώνυμος με τον κόσμο των τεχνολογικών startup. Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις είναι ακριβώς το είδος των επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτυχθούν πολύ γρήγορα.

Ο στόχος του αναπτυξιακού χάκερ είναι ξεκάθαρος:

Να επινοήσει μια καινοτόμο, νέα τεχνική (γνωστή και ως hack) για να επιτύχει γρήγορα απίστευτη ανάπτυξη χωρίς τεράστιο προϋπολογισμό. Η κύρια εστίαση είναι σε μια μεμονωμένη μέτρηση (συχνά απόκτηση χρήστη) και η οδός για την επιτυχία συνήθως εστιάζεται σε ένα συγκεκριμένο κανάλι (αναζήτηση, πληρωμένες διαφημίσεις, email κ.λπ.).

Το μάρκετινγκ ανάπτυξης έχει να κάνει με ένα μακρύ παιχνίδι. Όταν βρίσκεστε σε αυτό για μεγάλο χρονικό διάστημα, βλέπετε προσπάθειες μάρκετινγκ σε όλο το ταξίδι του πελάτη — από την ευαισθητοποίηση μέχρι την καλλιέργεια.

Με λίγα λόγια, το αναπτυξιακό hacking είναι ένα κομμάτι του παζλ του αναπτυξιακού μάρκετινγκ. Και τώρα που το διευθετήσαμε, ας συζητήσουμε πώς μπορείτε να μπείτε στο αναπτυξιακό μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας.

 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *