Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η στρατηγική περιεχομένου του blog σας θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σας στόχους και τη συνολική στρατηγική περιεχομένου σας . Οι επιχειρηματικοί σας στόχοι πρέπει να είναι ο κύριος μοχλός του περιεχομένου σας.

Η στρατηγική περιεχομένου σας θα πρέπει να είναι απλή.

Δημιουργήστε αναρτήσεις ιστολογίου και βίντεο σχετικά με σχετικά θέματα που αναζητούν οι χρήστες στο Google και στο YouTube.

Φροντίστε και εκπαιδεύστε αυτούς τους πελάτες με χρήσιμο περιεχόμενο στα social και στο Newsletter.

Διατηρήστε πελάτες και δημιουργήστε αφοσίωση στo brand σας χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικά προγράμματα που εστιάζονται στο προϊόν, στο κέντρο βοήθειας, την ακαδημία και στον ιστότοπο σας.

Το πιο σημαντικό, βοήθησε το ARR μας να αυξάνεται αρκετά σταθερά με τα χρόνια .

Ωστόσο, ενώ θα μπορούσατε να αντιγράψετε τυφλά τη στρατηγική περιεχομένου μας, αυτό δεν θα ήταν απαραίτητα σοφό, και να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου που να έχει νόημα για την επιχείρησή σας.

Τι είναι η στρατηγική περιεχομένου;

Η στρατηγική περιεχομένου εστιάζει στο όραμα και το σχέδιο για το περιεχόμενό σας. Εκεί απαντάτε σε ερωτήσεις όπως γιατί  και πώς  να δημιουργήσετε περιεχόμενο, σε ποιον  απευθύνεται το περιεχόμενο και, τελικά, πώς  θα χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της στρατηγικής περιεχομένου και του μάρκετινγκ περιεχομένου;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου  είναι η διαδικασία δημιουργίας, επεξεργασίας και προώθησης περιεχομένου για σκοπούς μάρκετινγκ. Μπορεί να είναι μια ανάρτηση ιστολογίου, βίντεο, τεκμηρίωση προϊόντος—κάτι που σας βοηθά να προσελκύσετε, να καλλιεργήσετε και να διατηρήσετε πελάτες.

Με άλλα λόγια, το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η εκτέλεση τακτικών που προάγουν τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Για να κάνετε τα πράγματα ακόμα πιο μπερδεμένα, εάν δημιουργήσετε ένα διάγραμμα Venn στρατηγικής περιεχομένου και μάρκετινγκ περιεχομένου, η τομή είναι η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας .

 

Η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου ασχολείται με τον προγραμματισμό και την ενορχήστρωση των προσπαθειών μάρκετινγκ περιεχομένου σας. Περιλαμβάνει τον καθορισμό της φωνής και του στυλ της επωνυμίας σας, τον ιδεασμό περιεχομένου, τη δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου , τον καθορισμό και τη μέτρηση στόχων κ.λπ.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.