Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι έξυπνοι εικονικοί Βοηθοί (IVA) συχνά συγχέονται με τα chatbots. Ωστόσο, τα IVA είναι πολύ πιο προηγμένα από τα κανονικά chatbots και μπορούν να αλληλεπιδράσουν ένας ασφαλιστικός Broker με έναν πελάτη με τρόπο που μιμείται έναν άνθρωπο.

 

Σύντομα αντί για chatbots, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις και οι Brokers θα μιλούν για έξυπνους εικονικούς βοηθούς (IVAs). Και οι δύο όροι χρησιμοποιούνται συχνά συνώνυμα, αλλά υπάρχουν σαφείς διαφορές. Τα chatbots μιμούνται τον ανθρώπινο διάλογο σε κάποιο βαθμό, αλλά περιορίζονται από ένα δεδομένο σενάριο. Ενώ τα IVA ξεκινούν σχετικούς με το περιβάλλον διαλόγους που μοιάζουν με τον άνθρωπο:

Τα Intelligent Virtual Agent (IVA) μπορούν να κατανοήσουν τις απαντήσεις για τις οποίες δεν έχουν προγραμματιστεί ρητά χρησιμοποιώντας την Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας (NLP). Μέσω της χρήσης της μηχανικής μάθησης και της βαθιάς μάθησης, δημιουργούν επίσης ένα μεγαλύτερο λεξιλόγιο, κατανοούν τις συνομιλίες και δίνουν ακριβείς και σωστές απαντήσεις σε ερωτήματα. Αυτό είναι ένα σαφές πλεονέκτημα σε σύγκριση με τα παραδοσιακά chatbots,

 

Διαβάστε το άρθρο : Απαραίτητες τεχνολογίες, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ασφαλιστικής επιχείρησης

Πώς ευφυείς εικονικοί πράκτορες βοηθούν τις επιχειρήσεις

Για παράδειγμα ένας υποψήφιος πελάτης ψάχνει στις 12:00 PM σε μια μηχανή αναζήτησης την πληροφορία για την κάλυψη στα ασφαλιστήρια συμβόλαια των συγγενών παθήσεων και οδηγείται στην πλατφόρμα του cluster Brokernet. Εκεί θα διαβάσει σχετικά άρθρα, θα κατεβάσει οδηγούς και e-books, θα δεί σχετικά Podcast. Αν έχει κάποιες απορίες με ποιόν θα επικοινωνήσει για να του τις λύση αυτήν την ώρα;  Στο σημείο αυτό αναλαμβάνει ενεργό ρόλο ο έξυπνος εικονικός βοηθός (IVAs) της πλατφόρμας του cluster Brokernet, όπου παράλληλα μπορεί να βρεί τον εξειδικευμένο Broker που διαθέτει τις προδιαγραφές του και να κλείσει άμεσα ένα ραντεβού. Η προσέλκυση πελατών σε φυσικές συνομιλίες βοηθά στη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας που παραμένει στο μυαλό του πελάτη.

Οι IVA μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση Broker ασχολείται με τους πελάτες της. Οι πωλητές με την βοήθεια των IVA εξετάζουν τις ανάγκες και σύμφωνα με τα δεδομένα τα οποία τους δόθηκαν, παρέχουν εξατομικευμένες πληροφορίες στους πελάτες με τρόπο που απλά δεν μπορεί να αντισταθμιστεί από έναν παραδοσιακό πωλητή ή έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.

Με την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις Brokers είναι σε θέση να προσφέρουν στους πωλητές και στους πελάτες 24/7 υποστήριξη σχεδόν χωρίς διακοπή λειτουργίας. Τα προβλήματα και οι ερωτήσεις των πελατών μπορούν να επιλυθούν γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια από τους πωλητές, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τους ίδιους τους πελάτες. Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) βοηθά τις επιχειρήσεις Brokers να προσαρμόσουν τις εμπειρίες τους σε μεμονωμένους πελάτες και να παρακολουθούν τις προηγούμενες συμπεριφορές τους, κάτι που βοηθά επίσης στον εξορθολογισμό των αλληλεπιδράσεων. Οι επιχειρήσεις Brokers εξοικονομούν χρήματα αυτοματοποιώντας πτυχές της διαδικασίας εξυπηρέτησης πελατών τους, καθώς δεν υπάρχει κόστος που να σχετίζεται με την εκπαίδευση νέου προσωπικού.

Ευφυείς εικονικοί βοηθοί και εξυπηρέτηση πελατών

Με την εισαγωγή των έξυπνων εικονικών βοηθών (IVAs)., οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις και οι ασφαλιστικοί πράκτορες, μπορούν να βελτιώσουν δραματικά τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών τους. Ολόκληρη η διαδικασία αντιμετώπισης ερωτημάτων πελατών είναι απλουστευμένη καθώς δεν χρειάζεται να περιμένει σε αναμονή κλήσης για να μιλήσει μ' έναν Broker αλλά δεν είναι πλέον απαραίτητη και η εύρεση του χρόνου λειτουργίας της επιχείρησης, καθώς οι IVA μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήματα ανά πάσα στιγμή.

Ο αντίκτυπος που έχει αυτό στην εμπειρία ενός πελάτη είναι τεράστιος. Η αναμονή είτε μέσω τηλεφώνου είτε για υποστήριξη δια ζώσης συνομιλίας με τον πωλητή συχνά αφήνει στους πελάτες μια αρνητική αντίληψη για την επιχείρηση. Ωστόσο, εισάγοντας τα IVAs στην πλατφόρμα, οι Brokers μπορούν σχεδόν να εξαλείψουν εντελώς τους χρόνους αναμονής και να βοηθήσουν τους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται την συγκεκριμένη στιγμή.

Χάρη στους έξυπνους εικονικούς βοηθούς, η υποβολή ερωτήσεων στον Broker θα είναι σύντομα τόσο εύκολη όσο ο έλεγχος του καιρού μέσω των smartphones. Για τους ασφαλιστικούς πελάτες, οι IVA παρέχουν μια απλή, διαισθητική διεπαφή για πρόσβαση και πλοήγηση στο πλήρες φάσμα του περιεχομένου και των υπηρεσιών που προσφέρει ο ασφαλιστής.

Η ισχύς και η πολυπλοκότητα των IVA καθοδηγούνται από την ενοποίηση με υπάρχοντα συστήματα back-end (όπως πλατφόρμες διαχείρισης σχέσεων πελατών - CRM), καθώς και την ποιότητα και την ποσότητα των διαθέσιμων πηγών δεδομένων. (Ο όρος "chatbot" είναι συχνά συνώνυμος με το IVA ή χρησιμοποιείται για να αναφέρεται στην υποκείμενη τεχνολογία πίσω από τα IVA.)

Στην ιδανική περίπτωση, οι IVA μοιράζονται με ασφάλεια λεπτομέρειες λογαριασμού, έγγραφα πολιτικής και άλλες απαραίτητες πληροφορίες για την γρήγορη ολοκλήρωση συναλλαγών εντός ασφαλών διεπαφών. Αυτή η αυτοματοποίηση της διαδικασίας στο παρασκήνιο είναι κρίσιμη για το ξεκλείδωμα της αξίας των IVA..

 

Διαβάστε το άρθρο : Οφέλη των IVA για τους Brokers

 

Μην κοιτάς απλώς το μέλλον. Δημιούργησε το.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos


view in Linkedin

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *