Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Πώς θα ξεκινήσετε, ν' ανακαλύψτε την ανάγκη του πελάτη που μπορεί να λυθεί με μια ιδέα / προϊόν; Το σημείο πόνου των πελατών είναι ένα πρόβλημα που τους απασχολεί αρκετά ώστε να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για τη λύση σας.

Ποιος είναι ο πελάτης σας;

 

Ξεκινήστε με την εξερεύνηση ευκαιριών σε πολλές αγορές και, στη συνέχεια, περιοριστείτε σε μια αγορά beachhead.

Θα πρέπει να διεξάγετε μια έρευνα αγοράς. Τα ευρήματα από την έρευνα θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε μια αγορά beachhead. Ο Bill Aulet υπογραμμίζει τη σημασία της διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας αγοράς και λέει ότι δεν υπάρχει υποκατάστατο για αυτό. Εάν υπάρχει μια έκθεση έρευνας αγοράς εκεί έξω, τότε, λέει, είναι πολύ αργά για να μπείτε σε αυτήν την αγορά.

Η αγορά Beachhead πρέπει να επιλεγεί αφού αξιολογηθεί η αγοραστική δύναμη των πελατών-στόχων, η προθυμία να αγοράσουν το προϊόν, η ένταση του ανταγωνισμού, οι δυνατότητες της εταιρείας, το δυναμικό κλιμάκωσης κλπ

Η αγορά Beachhead πρέπει να κατατμηθεί έως ότου η αγορά πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Όλοι οι πελάτες στην αγορά αγοράζουν παρόμοια προϊόντα και αναμένουν ότι τα προϊόντα θα παρέχουν αξία με παρόμοιους τρόπους

 

  • Ο κύκλος πωλήσεων είναι παρόμοιος και η τακτική για την απόκτηση πελατών δεν διαφέρει

 

  • Μεταφέρεται από στόμα σε στόμα μεταξύ των πελατών, ή οι πελάτες χρησιμεύουν ως ισχυρές αναφορές μεταξύ τους

Ένα κοινό λάθος που κάνουν οι επιχειρηματίες κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης είναι να έχουν έναν χαλαρό ορισμό των πελατών-στόχων. Η τροφοδοσία σε ένα ευρύ τμήμα οδηγεί σε ένα μέτριο προϊόν που δεν ικανοποιεί κανέναν. 

Αντ 'αυτού , εστιάστε σε ένα προσεκτικά καθορισμένο στενό τμήμα πελατών και κυριαρχήστε σε αυτό το τμήμα σε μικρότερο χρονικό διάστημα με το προϊόν σας.

Αφού επιλέξετε την αγορά beachhead, ρίξτε μια ματιά στον πελάτη . Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει τις ανάγκες, τις συμπεριφορές, τα κίνητρα του πελάτη και, κυρίως, τις προτεραιότητες αγοράς. Αυτό βοηθά στη δημιουργία κοινής κατανόησης του πελάτη και καθοδηγεί την εταιρεία να λαμβάνει επιχειρηματικές αποφάσεις σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των πελατών.

Το επόμενο βήμα είναι να υπολογιστεί η συνολική διαθέσιμη αγορά Total Addressable Market (TAM) για την αγορά beachhead.

ΤοTotal Addressable Market  (TAM) είναι τα ετήσια έσοδα που δημιουργούνται από όλους τους πελάτες στην αγορά beachhead (υποθέτοντας ότι επιτυγχάνετε μερίδιο αγοράς 100%). Μπορεί να επιτευχθεί πολλαπλασιάζοντας τον συνολικό αριθμό πελατών στην αγορά beachhead και τα έσοδα ανά πελάτη. Ο στόχος είναι να έχετε ένα αρκετά μεγάλο TAM, ώστε να έχετε υγιείς, θετικές ταμειακές ροές. Είναι καλό να έχουμε μια ιδέα για τον σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) του TAM.

 

 

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.