Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων κινείται σταθερά τόσο στις αναπτυγμένες όσο και στις αναδυόμενες οικονομίες τα τελευταία 15 χρόνια. Ο συνδυασμός ψηφιακών και μη ψηφιακών δυνατοτήτων συνέχισε να αλλάζει σε διαφορετικούς κλάδους. 

 

Ο τουρισμός, οι τράπεζες, η ψυχαγωγία και το λιανικό εμπόριο ήταν στην πρωτοπορία αυτής της αλλαγής. Οι μεταφορές, η ασφάλιση και η υγειονομική περίθαλψη αναδύονται γρήγορα. Κατά την επόμενη δεκαετία, όλες οι βιομηχανίες θα μεταμορφωθούν είτε από νέους παίκτες που θα διαταράξουν τους καθιερωμένους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας είτε από καθιερωμένους παίκτες των οποίων οι ηγέτες πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια ανταγωνιστική επιτακτική ανάγκη τώρα και στο μέλλον. Όταν εξετάζουμε το DBT σε φαρμακευτικές, ασφαλιστικές και άλλες βιομηχανίες, ξεχωρίζουν επτά παράγοντες:

Η σαφήνεια του σκοπού είναι απαραίτητη. Οι ανώτεροι διευθυντές πρέπει να έχουν το όραμα και την ικανότητα να οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις εταιρείες τους.

Η αλλαγή πρέπει να περιλαμβάνει το εργατικό δυναμικό της πρώτης γραμμής. Σε μια παγκόσμια εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης, ο πρόεδρος του τμήματος φαρμακευτικών προϊόντων οδήγησε την ανάπτυξη 25.000 iPads στο παγκόσμιο δυναμικό πωλήσεων για να δώσει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους της πρώτης γραμμής να βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών με καλύτερες πληροφορίες πελατών και προϊόντων.

Οι ψηφιακοί μετασχηματιστές πρέπει να κατανοήσουν την ανάγκη επένδυσης σε AMPS και τεχνολογικές πλατφόρμες που είναι αρκετά ισχυρές και ευέλικτες για να εφαρμοστούν και να χρησιμοποιηθούν σε ολόκληρη την εταιρεία.

Οι διευθυντές πρέπει να αναπτύξουν την ικανότητα των ανθρώπων να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τις πληροφορίες, καθώς η ανάλυση γίνεται όλο και μεγαλύτερο μέρος των ικανοτήτων του εργατικού δυναμικού σε όλα τα επίπεδα.

Τα ανώτερα στελέχη πρέπει να πρωτοστατήσουν στη μοντελοποίηση των αξιών και των συμπεριφορών που σχετίζονται με την αποτελεσματική χρήση γνώσεων και πληροφοριών στην ψηφιακά ενεργοποιημένη εταιρεία - ακεραιότητα, διαφάνεια, εμπιστοσύνη, κοινή χρήση και προληπτική χρήση της γνώσης για τη λήψη αποφάσεων ξεκινά από την κορυφή.

Η μέτρηση της προόδου στο ταξίδι στην ανάπτυξη ψηφιακών επιχειρηματικών ικανοτήτων είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της δυναμικής για τη συνεχή βελτίωση. Το DBT είναι ένα ταξίδι, όχι ένας προορισμός!

Τα στελέχη πρέπει να εξισορροπήσουν μια κουλτούρα προσανατολισμένη στην εκτέλεση με το αναπόφευκτο της ανατρεπτικής αλλαγής εντός και μεταξύ των βιομηχανιών. Αυτό είναι το «νέο φυσιολογικό» για πολλές καθιερωμένες εταιρείες που προχωρούν - η καμπύλη υιοθέτησης του AMPS επιταχύνεται, όχι επιβραδύνεται, στην παγκόσμια οικονομία.

 

πηγή

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.