Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η μετά COVID-19 εποχή χαρακτηρίζεται από τις ψηφιακές τεχνολογίες, η σχέση μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών έχει αλλάξει. Από τα smartphone μας μέχρι τα κοινωνικά μας δίκτυα, τα σημερινά ψηφιακά εργαλεία μας συνδέουν όλους σε έναν δίκτυο συνεχούς αλληλεπίδρασης που αλλάζει τις σχέσεις μας αλλά και με οργανισμούς κάθε είδους. Για να ευδοκιμήσουν σε αυτήν την ψηφιακή εποχή, οι επιχειρήσεις χρειάζονται ένα νέο μοντέλο για τους πελάτες. Αντί για μαζικό μάρκετινγκ σε ένα κοπάδι πελατών, οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία αξίας με τα δίκτυα των πελατών τους.

Για να γίνει αυτό απαιτείται λιγότερη εστίαση στις καθημερινές εξελίξεις των νέων τεχνολογιών και περισσότερο στην υποκείμενη συμπεριφορά των δικτυωμένων πελατών, τις συμπεριφορές που διαμορφώνουν, δίνουν νόημα και οδηγούν στην υιοθέτηση επιτυχημένων ψηφιακών καινοτομιών.
Μετά από δεκαετίες εξέλιξης του Ιστού και με δισεκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου σε όλο τον κόσμο, μπορούμε με σαφήνεια να προσδιορίσουμε πέντε βασικές συμπεριφορές δικτυωμένων πελατών:

  • πρόσβαση,
  • συμμετοχή,
  • προσαρμογή,
  • σύνδεση και
  • συνεργασία .

 

Κάθε μία από αυτές τις συμπεριφορές δικτύου μπορεί να αποτελέσει τη βάση μιας στρατηγικής δικτύου πελατών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τις επιχειρήσεις για να καινοτομήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τα επιχειρηματικά μοντέλα που θα ευδοκιμήσουν σε ένα δικτυωμένο μέλλον. Αυτές οι πέντε στρατηγικές είναι:

Η στρατηγική της ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Να είστε πιο γρήγοροι, πιο εύκολοι, να είστε παντού, να είστε πάντα ενεργοί. 

Οι πελάτες επιδιώκουν να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακά δεδομένα, περιεχόμενο και αλληλεπιδράσεις όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, εύκολα και με ευελιξία. Είτε από τα smartphone μας, τις μηχανές αναζήτησης ή τις δικτυωμένες τηλεοράσεις μας, τα θέλουμε όλα και τα θέλουμε τώρα. Προσφέροντας ψηφιακές εμπειρίες που βασίζονται σε cloud, κινητά και με επίγνωση τοποθεσίας, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν πραγματική αξία για τους πελάτες.

Η στρατηγική ENGAGE

Γίνετε πηγή περιεχομένου με αξία. 

Σε ένα περιβάλλον άφθονων μέσων και ανεξέλεγκτη παράβλεψη διαφημίσεων, οι επιχειρήσεις που θέλουν να κερδίσουν την προσοχή των πελατών πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που οι πελάτες θα θέλουν πραγματικά να καταναλώσουν. Σήμερα, κάθε επιχείρηση χρειάζεται να σκέφτεται σαν επιχείρηση μέσων ενημέρωσης. Είτε με βίντεο στο διαδίκτυο, παιχνίδια, ιστολόγια ή άλλα μέσα, οι επιχειρήσεις μπορούν να κερδίσουν νέους πελάτες παράγοντας ή επιμελώντας περιεχόμενο που ψυχαγωγεί, ενημερώνει ή ανταποκρίνεται σε μια συγκεκριμένη ανάγκη.

 

Η στρατηγική CUSTOMIZE

Κάντε την προσφορά σας προσαρμόσιμη στις ανάγκες των πελατών σας. 

Οι δικτυωμένοι πελάτες δεν αναζητούν εμπειρίες cookies, πανομοιότυπο περιεχόμενο και προϊόντα μαζικής παραγωγής, ειδικά στον ψηφιακό τομέα. Μέσω μηχανών συστάσεων, αλγορίθμων φιλτραρίσματος και εξόρυξης δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες που εκτιμούν και προσελκύουν τους πελάτες πιο βαθιά.

 

Η στρατηγική CONNECT

Γίνετε μέρος των συνομιλιών των πελατών σας. 

Οι πελάτες σήμερα μοιράζονται συνεχώς ιδέες και απόψεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας πλούσιες ιδέες και διαμορφώνοντας τις αντιλήψεις για την επωνυμία. Οι εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν συμμετέχοντας σε αυτές τις συνομιλίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είτε σε δημοφιλή φόρουμ όπως το Facebook και το Linkedin είτε δημιουργώντας τα δικά τους φόρουμ όπου οι πελάτες εκφράζονται, ψηφίζουν και μοιράζονται ιδέες.

 

Η στρατηγική ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Προσκαλέστε τους πελάτες σας να βοηθήσουν στην οικοδόμηση της επιχείρησής σας. 

Οι πελάτες επιδιώκουν να συνεργαστούν σε συλλογικά έργα και στόχους μέσω ανοιχτών πλατφορμών. Πέρα από την απλή κοινή χρήση συνομιλιών, οι δικτυωμένοι πελάτες συνεργάζονται για να σχεδιάσουν ρούχα, να γράψουν λογισμικό υπολογιστών και να εκλέξουν πολιτικούς υποψηφίους. Δημιουργώντας πλατφόρμες που προσκαλούν και παρακινούν τη συνεργασία των πελατών, οι οργανισμοί μπορούν να απελευθερώσουν τεράστια καινοτομία και δημιουργικότητα.

 

Ανεξαρτήτως προιόντων και υπηρεσιών της, κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις πέντε στρατηγικές δικτύου για να επιτύχει τον βασικό επιχειρηματικό της στόχο.

 

"Οποιοι κι αν είναι οι στόχοι σας και όποια και αν είναι η επιχείρησή σας, το δίκτυο είναι ο πελάτης σας."

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.