Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital Entrepreneurship ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ στους ηγέτες ανοίγει παράθυρα ευκαιριών να προωθήσουν τις εταιρείες τους, σε ένα ευρύ φάσμα καναλιών ψηφιακού μάρκετινγκ. Με τόσες πολλές επιλογές, μια κοινή ερώτηση είναι:

Ποια κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να χρησιμοποιήσω; Πριν σχεδιάσουν μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να κατανοήσουν τα διάφορα κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τους. Γνωρίζοντας τά, μπορούν να προσδιοριστούν ποια κανάλια είναι πιο πιθανό να λειτουργούν καλύτερα για την δικιά σας επιχείρηση.

Τα 10 καλύτερα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για δυνητικούς πελάτες

  1. Content Marketing
  2. Newsletter
  3. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Organic)
  4. Πληρωμένα Social Media
  5. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
  6. Εγγενής Διαφήμιση (Native Advertising)
  7. Διαφημίσεις προβολής (Display Ads)
  8. Χορηγούμενο περιεχόμενο (Sponsored Content)
  9. Ιστολόγια επισκεπτών σε ιστότοπους του κλάδου (Guest Blogs on Industry Websites)

 

 

Ποια κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ να χρησιμοποιήσω;

 

1. Μάρκετινγκ περιεχομένου

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα απαραίτητο ψηφιακό κανάλι για κάθε εταιρεία που λειτουργεί σήμερα. Το περιεχόμενο είναι το εργαλείο επικοινωνίας και πώλησης σε υποψήφιους πελάτες και πελάτες. Οι υποψήφιοι σήμερα περιμένουν από τους ιστότοπους και τα ιστολόγια των εταιρειών να παρέχουν άφθονο περιεχόμενο που θα απαντά στις συγκεκριμένες ερωτήσεις τους. Επίσης, όταν νοιάζονται για μια επωνυμία, περιμένουν να λαμβάνουν τακτικές αναρτήσεις ιστολογίου που τους παρέχουν νέα, πληροφορίες, προσφορές και πολλά άλλα.

Πλεονεκτήματα

  • Ευέλικτες πλατφόρμες με δυνατότητες πολυμέσων για τη διανομή περιεχομένου σε ποικίλες μορφές
  • Χαμηλό εμπόδιο εισόδου με ελάχιστες τεχνικές ή δεξιότητες πληροφορικής που απαιτούνται
  • Προσελκύει νέες προοπτικές, ενώ αλληλεπιδρά με υπάρχοντες πελάτες
  • Εξαιρετικό για αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, οικοδόμηση αυθεντιών, αφήγηση ιστοριών και παθητικές πωλήσεις μηνυμάτων
  • Παρέχει τη δυνατότητα μέτρησης και παρακολούθησης της απόδοσης
  • Ενισχύει το SEO

Μειονεκτήματα

  • Η δημιουργία ιστότοπων που προσελκύουν και διατηρούν επισκέπτες απαιτεί εμπειρία στρατηγικής, σχεδιασμού και δημιουργίας περιεχομένου
  • Η δημιουργία σχετικού περιεχομένου σε τακτική βάση μπορεί να είναι προκλητική και χρονοβόρα
  • Απαιτείται νοοτροπία εκδότη από επωνυμίες που πιθανώς δεν έχουν συνηθίσει σε αυτό το μοντέλο
  • Απαιτεί σχεδιασμό, οργάνωση και έλεγχο σύνταξης, ιδιαίτερα εάν υπάρχουν πολλοί συγγραφείς

Συμβουλές

  • Δημιουργήστε ιστότοπους και περιεχόμενο που εξυπηρετούν τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών και των πελατών σας και απαντούν στις ερωτήσεις τους
  • Κατανοήστε το κοινό σας δημιουργώντας λεπτομερείς περσόνες αγοραστών
  • Δώστε τις γνώσεις σας
  • Προσφέρετε μια συναρπαστική παρότρυνση για δράση σε όλη τη διαδρομή του πελάτη
  • Δημοσιεύετε συνεχώς νέο περιεχόμενο
  • Να είστε πιστοί στη φωνή και τον τόνο της εταιρείας σας

 

2. Email Marketing

Το B2B email marketing είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσετε και να διατηρήσετε σχέσεις με πιθανούς πελάτες και να διατηρήσετε σχέσεις με υπάρχοντες πελάτες. Καθώς οι προοπτικές προχωρούν μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων, οι εταιρείες μπορούν να επικεντρωθούν στο να τις βοηθήσουν να λύσουν συγκεκριμένα προβλήματα και να επιτύχουν συγκεκριμένους στόχους, αντί να τις ωθήσουν απότομα προς τις πωλήσεις. Ορισμένες εταιρείες στέλνουν ένα εβδομαδιαίο ή μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να κρατούν τις επιχειρήσεις τους στην κορυφή, έτσι ώστε οι υποψήφιοι και οι πελάτες να τις αναζητούν όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

Πλεονεκτήματα

  • Οικονομικός τρόπος για να προσελκύσετε ένα κοινό σε συνεχή βάση
  • Βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων με την τακτική κοινή χρήση πολύτιμων πληροφοριών
  • Μπορεί να προσαρμοστεί και να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένες προσωπικότητες αγοραστών
  • Σχετικά γρήγορη δημιουργία και αποστολή
  • Επιτρέπει στους καταναλωτές να αναπτύξουν την απόφασή τους να κάνουν μια αγορά
  • Παρέχει πολλές επιλογές τμηματοποίησης
  • Οι εταιρείες διατηρούν τον πλήρη έλεγχο των προοπτικών περιεχομένου και των πελατών που λαμβάνουν
  • Μπορεί να παρακολουθεί και να αναλύει τα πάντα, από την αναλογία ανοίγματος έως την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων

Μειονεκτήματα

  • Η δημιουργία μιας βάσης δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών μπορεί να πάρει χρόνο
  • Διακινδυνεύστε να εκνευρίσετε τους πελάτες στέλνοντας πάρα πολλά email
  • Οι πελάτες μπορούν εύκολα να καταργήσουν την εγγραφή τους ή να επισημάνουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως ανεπιθύμητα
  • Τόσο κορεσμένο που πολλοί άνθρωποι αγνοούν τα email
  • Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σκοτώνουν ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Ανταγωνισμός με άλλους εμπόρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Συμβουλές

  • Παρακολουθήστε τι λειτουργεί καλά και τι όχι για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα του email σας
  • Βρείτε τη σωστή ισορροπία για την αποστολή email σε υποψήφιους πελάτες και πελάτες
  • Επενδύστε σε μια καλή εφαρμογή εισερχόμενου μάρκετινγκ για τη διαχείριση λειτουργιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

 

3. Social Media Marketing (Οργανικό)

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί από ένα απλό ψηφιακό κανάλι κοινωνικοποίησης σε ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για επωνυμίες και επιχειρήσεις. Όλες οι μορφές κοινωνικών μέσων, από το Facebook έως το LinkedIn και το YouTube, έχουν δημιουργήσει μεγάλα δίκτυα και κοινότητες επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, να μοιράζονται απόψεις, να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να συμμετέχουν σε πραγματικό χρόνο. Σήμερα, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα επωνυμίας οργανικά (σε αντίθεση με τη διαφήμιση) για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Επίσης, μπορούν να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες υψηλής στόχευσης μέσω της δέσμευσης από άτομο σε άτομο.

Πλεονεκτήματα

  • Η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνει την εταιρεία σας πιο προσιτή και διατηρεί τους πελάτες σας ενήμερους με την επιχείρησή σας
  • Σας επιτρέπει να αντιδράτε ή να απαντάτε σε πραγματικό χρόνο σε σχετικές ειδήσεις ή συνομιλίες
  • Καλλιεργεί την αφοσίωση στην επωνυμία μέσω της στόχευσης και της συνεπούς, σχετικής παρουσίας
  • Ιδανικό για εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένων επαίνων, προτάσεων και παραπόνων
  • Μπορεί να είναι φθηνό εάν το διαχειριστείτε σωστά

Μειονεκτήματα

  • Είναι δύσκολο να ξεπεράσετε τον θόρυβο και να κάνετε τους πιθανούς πελάτες σας να εστιάσουν στις αναρτήσεις σας
  • Χρειάζεται πολύς χρόνος για να αναπτυχθεί και να διατηρήσει τους ακόλουθους
  • Πρέπει να συμμετέχει σε συνεχή επικοινωνία για να κρατά την προσοχή των πελατών και των υποψήφιων πελατών
  • Προσελκύει spammers, απατεώνες, trolls και κάθε είδους κακόβουλα άτομα
  • Η προσέγγιση χρηστών μειώνεται σε πολλές πλατφόρμες λόγω αλλαγής αλγορίθμων
  • Η απόδοση επένδυσης (ROI) για τις προσπάθειες οργανικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι δύσκολο να μετρηθεί

Συμβουλές

  • Προσδιορίστε τους στόχους της εταιρείας σας και το στοχευμένο κοινό πριν ξεκινήσετε
  • Επιλέξτε τις κατάλληλες πλατφόρμες για τον κλάδο, την εταιρεία και τους καταναλωτές σας
  • Δημοσιεύετε τακτικά συνδέσμους προς νέο περιεχόμενο, άρθρα, εταιρικές εκδηλώσεις, βραβεία βιομηχανίας κ.λπ.
  • Παρατηρήστε τα σημεία πόνου των καταναλωτών σας και αντιμετωπίστε τα σε πραγματικό χρόνο
  • Πάντα να σκέφτεστε και να εξετάζετε το περιεχόμενο πριν δημοσιεύσετε

 

4. Πληρωμένα Social Media

Με τον ίδιο τρόπο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι ισχυρός οδηγός οργανικής κυκλοφορίας, μπορούν επίσης να είναι ισχυρός οδηγός πληρωμένων επισκέψεων. Η χρήση του Facebook από μόνη της εξακολουθεί να ξεπερνά αυτή όλων των άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με το YouTube να βρίσκεται κοντά. Παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινή ζωή των περισσότερων ανθρώπων και είναι λογικό να τοποθετούνται διαφημίσεις όπου οι δυνητικοί πελάτες περνούν μέρος των ημερών τους.

Πολλά από τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή είναι τα ίδια με τη βιολογική χρήση τους, με μερικές εξαιρέσεις.

Πλεονεκτήματα:

  • Προσεγγίζετε το κοινό σας εκεί που είναι ήδη
  • Οι πληρωμένες διαφημίσεις μπορούν πλέον να συμμορφώνονται με την αίσθηση ότι αποτελούν μέρος της ροής του χρονολογίου ενός ατόμου αντί να τοποθετούνται μόνο στην πλαϊνή γραμμή του ιστότοπου, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να αφοσιωθούν
  • Μπορείτε να τμηματοποιήσετε σε μεγάλο βαθμό τις διαφημίσεις για να βρείτε το κοινό που αναζητάτε ή ακόμα και να στοχεύσετε ένα νέο κοινό
  • Βρείτε χρήσιμα αναλυτικά στοιχεία για να κάνετε τις διαφημίσεις σας ακόμα πιο ισχυρές
  • Προσιτότητα. Οι διαφημίσεις Facebook και Instagram τείνουν να είναι φθηνότερες.

Μειονεκτήματα:

  • Προσιτές τιμές: Ενώ οι διαφημίσεις στο Facebook τείνουν να είναι φθηνότερες, πλατφόρμες όπως το LinkedIn μπορεί να είναι πιο ακριβές.
  • Ανησυχίες για το απόρρητο
  • Η εύρεση της κατάλληλης πλατφόρμας για τις διαφημίσεις σας μπορεί να απαιτήσει πολλές δοκιμές και λάθη. Για παράδειγμα, ανάλογα με τον κλάδο σας, μπορεί να διαπιστώσετε ότι έχετε καλύτερη διαφήμιση στο LinkedIn από το Facebook και ίσως και καθόλου επιτυχία στο Twitter.

Συμβουλές:

  • Μάθετε ποια πλατφόρμα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας. Εάν οι οργανικές αναρτήσεις σας έχουν καλύτερη απόδοση στο Facebook από το LinkedIn, δοκιμάστε πρώτα να διαφημιστείτε στο Facebook.
  • Βελτιώστε τους στόχους σας για να ξέρετε πού να δημοσιεύσετε. Αν θέλετε να προωθήσετε ένα νέο προϊόν, το Facebook ή το Instagram είναι οι καλύτερες πλατφόρμες επειδή το LinkedIn δεν επιτρέπει τη διαφήμιση προϊόντων.
  • Χρησιμοποιήστε διαδραστικές διαφημίσεις ή διαφημίσεις βίντεο για καλύτερη απόδοση και αφοσίωση

 

5. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με μάρκες, προϊόντα, υπηρεσίες και τα σημεία πόνου που βιώνουν. Εξακολουθεί να κυριαρχεί ως ένα από τα καλύτερα κανάλια μάρκετινγκ B2B, επειδή είναι το πιο δημοφιλές μέσο για τον εντοπισμό οποιασδήποτε πληροφορίας.

Οι κύριοι του μάρκετινγκ κατανοούν ότι το SEO είναι η ψυχή μιας ακμάζουσας, αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Το SEO περιλαμβάνει διάφορες δραστηριότητες για την ενίσχυση της κατάταξης, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας λέξεων-κλειδιών, της χρήσης βελτιστοποίησης τόσο εντός όσο και εκτός σελίδας, δημιουργία περιουσιακών στοιχείων με δυνατότητα σύνδεσης, δημιουργία οργανικών συνδέσμων και πολλά άλλα. Η βελτιστοποίηση του SEO στο περιεχόμενό σας θα βελτιώσει δραματικά την κατάταξη αναζήτησής σας και θα διευκολύνει πολύ τους πελάτες να σας βρουν. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημοσιεύσετε πρωτότυπο περιεχόμενο που σχετίζεται με τον κλάδο σας και να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά σε στρατηγικά μέρη όπως οι ετικέτες τίτλου, οι επικεφαλίδες και το περιεχόμενό σας.

Πλεονεκτήματα

  • Πρακτικά όλοι χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης για να εξερευνήσουν προϊόντα και υπηρεσίες πριν αγοράσουν
  • Υποστηρίζει μια οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ
  • Η καλή κατάταξη για την εξειδικευμένη θέση που έχετε επιλέξει μπορεί να αποφέρει καρπούς για τα επόμενα χρόνια
  • Κλιμακώνεται με την πάροδο του χρόνου για τη μέγιστη εμβέλεια μιας θέσης
  • Παρέχει μια συνεχή ροή στοχευμένης κυκλοφορίας
  • Δίνει στις επιχειρήσεις έκθεση σε άτομα που αναζητούν ενεργά λύσεις
  • Δημιουργεί επισκεψιμότητα που έχει καλές πιθανότητες μετατροπής
  • Υποστηρίζει το να σας κάνει μια αυθεντία στη θέση σας

Μειονεκτήματα

  • Μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να ταιριάξουν με την κλίμακα των ανταγωνιστών σας
  • Απαιτεί μια μεγάλη επένδυση για μια ανταγωνιστική θέση
  • Δεν υπάρχει έλεγχος στις ενημερώσεις και τις αλλαγές των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης
  • Δυνατότητα κυρώσεων εάν παρασυρθείτε στην αρένα του γκρι ή μαύρου καπέλου

Συμβουλές

  • Κατατάξτε καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης με το να είστε ο πρώτος εκεί
  • Απευθυνθείτε σε άλλους αξιόπιστους ιστότοπους για να κερδίσετε συνδέσμους προς το περιεχόμενό σας
  • Γνωρίστε τις λέξεις-κλειδιά σας και ενσωματώστε τις σε υψηλής ποιότητας, ελκυστικό περιεχόμενο
  • Συνεργαστείτε με την ομάδα τεχνολογίας σας για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι υψηλής λειτουργικότητας, γρήγορης φόρτωσης και παρέχει το ποιοτικό περιεχόμενο που αναζητούν οι πελάτες σας

 

 

6. Native Advertising

Η εγγενής διαφήμιση είναι όταν οι διαφημίσεις τοποθετούνται σε ιστότοπους τρίτων και έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν με την εμφάνιση και την αίσθηση αυτού του ιστότοπου. Συνήθως εμφανίζονται στο κέντρο ενός άρθρου καθώς φυσικά κάνετε κύλιση για να διαβάσετε περισσότερα. Η ιδέα είναι ότι οι εγγενείς διαφημίσεις εμφανίζονται λιγότερο σαν διαφημίσεις και περισσότερο σαν σύνδεσμοι που ενθαρρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ και να μεταβούν στη σελίδα προορισμού σας.

Πλεονεκτήματα:

  • Οι εγγενείς διαφημίσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας
  • Έριξαν ένα ευρύτερο δίχτυ για νέους πιθανούς πελάτες
  • Έχουν υψηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις προβολής
  • Βρείτε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών στοχεύοντας εκ νέου τα άτομα που κάνουν κλικ σε εγγενείς διαφημίσεις

Μειονεκτήματα:

  • Οι εγγενείς διαφημίσεις μπορεί να δημιουργούν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, αλλά δεν οδηγούν πάντα σε μετατροπές
  • Δεν συνιστάται για την αποστολή ατόμων σε περιφραγμένο περιεχόμενο
  • Ανάλογα με την υπηρεσία εγγενούς διαφήμισης που χρησιμοποιείτε, ορισμένες από τις πληροφορίες που λαμβάνετε πίσω ενδέχεται να μην είναι χρήσιμες ή αρκετά συγκεκριμένες — για παράδειγμα, μπορεί να λάβετε πίσω μια λίστα με διευθύνσεις IP για μια εταιρεία, αλλά όχι πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι ή τι η θέση τους είναι
  • Προσεγγίζετε άτομα στην κορυφή της διοχέτευσης, επομένως μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να δείτε την απόδοση επένδυσης (ROI) στις εγγενείς διαφημίσεις σας

Συμβουλές:

  • Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο. Δεν θέλετε να οδηγήσετε άτομα σε σελίδες προορισμού που δεν έχουν τις πληροφορίες που υπόσχεστε σε μια διαφήμιση.
  • Οι διαφημίσεις βίντεο και οι διαδραστικές διαφημίσεις προσελκύουν περισσότερη προσοχή από τις στατικές διαφημίσεις
  • Ανεβάστε τη βάση δεδομένων πελατών που έχετε ήδη σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε παρόμοιο κοινό

 

7. Διαφήμιση προβολής

Αυτό το κανάλι περιλαμβάνει το σχεδιασμό γραφικών διαφημίσεων και την τοποθέτησή τους δίπλα σε περιεχόμενο σε ιστότοπους, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλες ψηφιακές μορφές. Οι διαφημίσεις προβολής συμβάλλουν στην προώθηση νέων προϊόντων ή προσφορών, αυξάνουν την παρουσία στο διαδίκτυο και προσεγγίζουν πελάτες για να βοηθήσουν στην αύξηση των δυνητικών πελατών και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Οι διαφημίσεις μπορεί να είναι banner, κουτιά, διαδραστικές διαφημίσεις, διαφημίσεις βίντεο, επικαλύψεις και άλλες παρόμοιες διαφημίσεις που συνδέονται με μια σελίδα προορισμού ή έναν ιστότοπο. Μπορούν να περιλαμβάνουν κείμενο, εικόνες, ήχο ή βίντεο κλιπ, κινούμενα σχέδια ή άλλο διαδραστικό περιεχόμενο.

Πλεονεκτήματα

  • Εξαιρετικά στοχευμένο και ευέλικτο
  • Πληρώστε μόνο για σχετικές εμφανίσεις που λαμβάνετε
  • Επιλέξτε από έναν μεγάλο αριθμό επιλογών διαφήμισης
  • Στοχεύστε διαφημίσεις σύμφωνα με τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τα δημογραφικά στοιχεία ή τη γεωγραφική τοποθεσία
  • Δημιουργήστε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας καθώς και εξαιρετικά στοχευμένη επισκεψιμότητα που μπορεί να μετατραπεί σε δυνητικούς πελάτες ή πωλήσεις
  • Παρακολουθήστε τα πάντα, από αριθμούς που προσεγγίστηκαν, κλικ, ενέργειες και αναλογίες μετατροπών
  • Εύκολη διαχείριση προϋπολογισμών

Μειονεκτήματα

  • Δύσκολο να προσεγγίσετε τα σωστά δημογραφικά στοιχεία χωρίς λεπτομερή στόχευση
  • Λιγότεροι άνθρωποι κάνουν κλικ σε διαφημίσεις προβολής από ό,τι στο παρελθόν

Συμβουλές

  • Δημιουργήστε διαφημίσεις προβολής για να μιμηθείτε διαφημίσεις περιοδικών και διαφημιστικών πινακίδων, συμπεριλαμβανομένων εντυπωσιακών γραφικών και συνοπτικού περιεχομένου
  • Κάντε τις διαφημίσεις σας σχετικές με αυτό που αναζητούν οι αγοραστές σας

 

8. Influencer Marketing

Διαφημιζόμενο περιεχόμενο είναι όταν πληρώνετε μια άλλη εταιρεία για να δημιουργήσει και να προωθήσει περιεχόμενο που περιγράφει με κάποιο τρόπο την επωνυμία σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει μια ανάρτηση ιστολογίου ή ένα άρθρο. Ένα πολύ δημοφιλές παράδειγμα περιεχομένου με χορηγία είναι το μάρκετινγκ επιρροής . Οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα social media influencers ως άλλη μορφή μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα και βρίσκουν μεγάλη επιτυχία. Ακολουθούν μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε τη δική σας καμπάνια επιρροής .

Πλεονεκτήματα:

  • Οι πελάτες τείνουν να πιστεύουν αυτά που λένε οι άλλοι, γεγονός που καθιστά αυτό το είδος μάρκετινγκ εξαιρετικά αποτελεσματικό.
  • Λειτουργεί καλά σε βιομηχανίες B2B και B2C
  • Οι influencers γνωρίζουν το κοινό τους καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον
  • Οδηγεί σε μετατροπές επειδή είναι λιγότερο εύρος πωλήσεων

Μειονεκτήματα:

  • Η μέτρηση της απόδοσης είναι δύσκολη
  • Η δημιουργία του περιεχομένου, ειδικά αν είναι γραπτή, μπορεί να είναι μια μακρά διαδικασία
  • Το περιεχόμενο που διαφημίζεται μπορεί να θεωρηθεί εξαπατητικό σε ορισμένους θεατές

Συμβουλές:

  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια σταθερή κατανόηση του κοινού σας για να διασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση περιεχομένου χορηγίας
  • Οι αγοραστές εμπιστεύονται το περιεχόμενο χορηγίας περισσότερο από τις παραδοσιακές διαφημίσεις, επομένως βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους
  • Πιέστε τα βασικά σημεία, αλλά μην πιέζετε συνεχώς το προϊόν σας στο πρόσωπο του κοινού σας
  • Κάντε τις αναρτήσεις πλούσιες σε εικόνες για περισσότερη αφοσίωση

 

9. Ιστολόγια επισκεπτών σε ιστότοπους βιομηχανίας

Το ιστολόγιο επισκεπτών σε σχετικούς ιστότοπους του κλάδου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βρεθείτε μπροστά σε νέο κοινό. Τα ιστολόγια επισκεπτών μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τη φήμη, την επισκεψιμότητα και την αναζήτησή σας. Βοηθούν επίσης το παιχνίδι δημιουργίας συνδέσμων.

Πλεονεκτήματα:

  • Όταν δημοσιεύετε επισκέπτης σε έναν αξιόπιστο ιστότοπο, ενισχύετε τη δική σας αξιοπιστία
  • Θα δημιουργήσετε συνδέσμους πίσω στον ιστότοπό σας
  • Εάν δημοσιεύετε αρκετές αναρτήσεις επισκέπτη σε έναν ιστότοπο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κάτοχο του ιστότοπου για να ενημερωθείτε σχετικά με τη ρύθμιση του Google Authorship, το οποίο συνδέει όλο το γραπτό περιεχόμενό σας σε αυτόν τον ιστότοπο

Μειονεκτήματα:

  • Η εύρεση ενός ιστολογίου βιομηχανίας που ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας μπορεί να είναι χρονοβόρα. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να μην δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών όταν βρίσκετε μια καλή.
  • Διακινδυνεύετε επιβλαβή συσχέτιση με έναν άλλο ιστότοπο που θα μπορούσε να αποδειχθεί ψευδής. Κάντε την έρευνά σας πριν δημοσιεύσετε μια ανάρτηση. Τα backlinks σε λιγότερο αξιόπιστους ιστότοπους θα σας βλάψουν μακροπρόθεσμα.
  • Υπάρχει πιθανότητα να καταλήξετε να στοχεύσετε λάθος κοινό. Φροντίστε να κάνετε ερωτήσεις σχετικά με τον ιστότοπο αυτής της εταιρείας προτού αποφασίσετε να προωθήσετε.

Συμβουλές:

  • Το μεγαλύτερο πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι να κάνετε την έρευνά σας για οποιαδήποτε εταιρεία σκέφτεστε να προωθήσετε. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το κοινό τους ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και με το τι προσπαθείτε να πετύχετε.

Τοποθετήστε το μήνυμά σας μπροστά στο κατάλληλο κοινό

Σαφώς, τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ προσφέρουν στους σημερινούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ πολλαπλές ευκαιρίες να προβάλλουν τα ονόματα και τα μηνύματά τους μπροστά σε ένα μεγαλύτερο στοχευμένο κοινό με τρόπους που δημιουργούν επωνυμίες, δημιουργούν μετατροπές και ενισχύουν τα κέρδη. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός επιλογών μπορεί επίσης να είναι συντριπτικός, οδηγώντας σε κακές επιλογές και χαμένες επενδύσεις. Μελετώντας τις ευκαιρίες και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε καναλιού πριν αναλάβουν δεσμεύσεις χρόνου και προϋπολογισμού, οι εταιρείες θα βρουν τελικά την καλύτερη απάντηση στο βασικό ερώτημα: Ποια ψηφιακά κανάλια πρέπει να χρησιμοποιήσω;

 

 

read more

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *