Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας τους, και αυτό περιλαμβάνει τις πωλήσεις, λόγω της τεχνολογικής επανάστασης. Υπάρχει, ωστόσο, και κάποιο επίπεδο αλλαγής που έχει λάβει χώρα στις βασικές συμπεριφορές που δείχνουν οι πελάτες, στον ψηφιακό κόσμο σήμερα. 

Ακολουθούν μερικές βασικές συμπεριφορές των πελατών στον ψηφιακό κόσμο σήμερα,  που είναι πιθανό να ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια.

 

Επιδιώκουν άμεση επίλυση προβλημάτων

Σήμερα οι πελάτες χρειάζονται μια άμεση επίλυση τυχόν ζητημάτων που αντιμετωπίζουν σε σχέση με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Είναι έτοιμοι να το κλιμακώσουν στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε άλλη μορφή ψηφιακής τεχνολογίας που μπορεί να τους βοηθήσει να εκφράσουν τις ανησυχίες τους. Πολλοί είναι επίσης πρόθυμοι να εξερευνήσουν πώς να το επιλύσουν γρήγορα. Η επιθυμία να δούμε άμεσα αποτελέσματα και αποτελεσματικές διαδικασίες, είναι μερικές συμπεριφορές που αντικατοπτρίζονται στον ψηφιακό κόσμο σήμερα.

Επιδεικνύουν την πείρα τους

Συγκεντρώνοντας τα δεδομένα ή τις γνώσεις τους από διαδικτυακή έρευνα είτε ακούγοντας από άλλους καταναλωτές, η συμπεριφορά τους αντανακλά την τεχνογνωσία που διαθέτουν για την υπηρεσία ή το προϊόν αναζητούν ή χρησιμοποιούν. Οι πελάτες έχουν κατανοήσει τη σημασία των αξιολογήσεων και των σχολίων, σχετικά με τα προϊόντα κ τις υπηρεσίες ενός οργανισμού. Σερφάρουν ενεργά στον ψηφιακό χώρο για να αποκτήσουν γνώσεις πριν από την αγορά τους. Ο σύγχρονος πελάτης είναι πολύ πιο ενημέρομένος με αυτό που έχει να προσφέρει η αγορά, λόγω της έκρηξης πληροφοριών μέσω του Διαδικτύου. Δεν διστάζουν να μοιραστούν αυτά που έχουν μάθει. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν ότι οι ψηφιακές πλατφόρμες τους δεν πρέπει να περιορίζονται στις υπόλοιπες περιγραφές προϊόντων ή σε προσφορές πωλήσεων.

Αναζητούν γνώμη

Ως επέκταση των όσων μοιράζονται παραπάνω, είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι οι καταναλωτές εκτιμούν την κοινή γνώμη στον ψηφιακό χώρο. Αναζητούν πληροφορίες αν είναι αληθινό ή ψευδές, καλό η κακό. Το χρησιμοποιούν επίσης για να σχηματίσουν τη δική τους γνώμη. Ελέγχουν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, για τις κριτικές που παρέχονται εκεί. Εάν έχουν απορίες, είναι ανοιχτοί να τους ρωτήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η επίγνωση αυτού του είδους συμπεριφοράς είναι σημαντική επειδή έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει την επιχείρησή σας με θετικό ή αρνητικό τρόπο. Οι διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν πολύ περισσότερο τις αποφάσεις αγοράς στην παρούσα εποχή.

Εκτιμούν τις διαδικτυακές εμπειρίες

Πέρασαν οι μέρες που μια προσωπική επίσκεψη ενός πωλητή, έκανε τη διαφορά. Το ίδιο σημαντικό είναι να κλιμακώνετε τις διαδικτυακές εμπειρίες και να τις κάνετε ελκυστικές. Οι πελάτες αναζητούν διαδραστικές και πολύτιμες αλληλεπιδράσεις στον ψηφιακό χώρο, με τους οργανισμούς. Έτσι, το να αποκτήσουν νόημα αυτά είναι αυτό στο οποίο πρέπει να επικεντρωθούν οι εταιρείες.

Είναι ανοιχτοί σε πολλές μάρκες

Θυμάστε πώς σας άρεσε πάντα να φοράτε παπούτσια από μια συγκεκριμένη μάρκα ή πώς μια συγκεκριμένη μάρκα τζιν ήταν πάντα η σωστή εφαρμογή; Αυτό δεν συμβαίνει με τους καταναλωτές σήμερα. Ψάχνουν συνεχώς τον ψηφιακό χώρο και αυτό που τους ελκύει σε μια επωνυμία είναι δύσκολο να προβλεφθεί. Είναι ανοιχτοί στην εξερεύνηση πολλών Brands και να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Η συσχέτισή τους δεν ευθυγραμμίζεται με μία ή δύο μάρκες μακροπρόθεσμα. Το εμπορικό σήμα του οποίου το περιεχόμενο είναι σχετικό για τον σημερινό καταναλωτή είναι το εμπορικό σήμα που κερδίζει μακροπρόθεσμα.

 

Οι πελάτες αξιολογούν τώρα κάθε προϊόν και υπηρεσία σε μια κλίμακα προσδοκιών που είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που ήταν πριν από χρόνια. Αυτό κάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Με την έλευση των ψηφιακών μέσων, οι πελάτες μπορούν να δουν και να αξιολογήσουν ένα προϊόν οπουδήποτε, να το παραγγείλουν ανά πάσα στιγμή και να το επιστρέψουν βάσει ιδιοτροπίας. Όχι μόνο αυτό, η λήψη αποφάσεων είναι πιο ενημερωμένη επειδή οι καταναλωτές είναι πλέον συνδεδεμένοι μεταξύ τους μέσω εικονικών δικτύων. Ένα άτομο δεν λαμβάνει απόφαση για αγορά, βάσει μιας συνάντησης με έναν πωλητή. Τα σχόλιά άλλων πελατών επηρεάζουν την απόφαση ενός ατόμου και βασίζεται στο πόσο αποτελεσματικά ανταποκρίνεται το διαδίκτυο στα ερωτήματά του. Ένας ιστότοπος, ένα chat-bot μπορεί να αντιμετωπίσουν τα ερωτήματα των πελατών σήμερα, αλλά οι προσδοκίες όσον αφορά τη δυνατότητα σύγκρισης και αγοράς του καλύτερου προιόντος ή υπηρεσίας έχουν εκτοξευθεί. Η άμεση πληροφόρηση έχει δώσει μια τεράστια δύναμη ισχύος στα χέρια των πελατών. Παρ' ότι  ορισμένοι καταναλωτές μπορεί να βρεθούν σε σύγχυση, οι περισσότεροι θα είναι χαρούμενοι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να ξοδέψουν τα χρήματά τους με σύνεση.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.