Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η ζήτηση για προστασία κινδύνου θα συνεχίσει να αυξάνεται σταθερά τα επόμενα χρόνια και ο ασφαλιστικός κλάδος είναι έτοιμος να συνεχίσει να αυξάνεται ανάλογα.

Επανεξέταση της εμπειρίας του πελάτη

Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και οι ασφαλιστές ξοδεύουν πολύ χρόνο και πόρους κάθε χρόνο προσπαθώντας να κατανοήσουν την αγορά. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ενέργειας δαπανάται σε δημογραφικές πληροφορίες - ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, ιστορικό οδήγησης, απασχόληση, οικογένεια, χόμπι, ιδιοκτησία ή ενοικίαση, κ.λπ. Φυσικά, όσο καλύτερα κατανοούν οι πράκτορες και οι ασφαλιστές την τρέχουσα και μελλοντική βάση πελατών τους, τόσο καλύτερα μπορεί να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν τα προϊόντα, ακόμη και για εξειδικευμένα τμήματα, για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες όλων και να αξιοποιήσουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν.

Αντίθετα, πολύ λίγος χρόνος και πόροι δαπανώνται για την κατανόηση του ταξιδιού αγοράς ασφάλισης ενός πελάτη ή των προτιμήσεων επικοινωνίας του. Αυτό αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία για τον κλάδο, μια ευκαιρία που είναι ως επί το πλείστον αναξιοποίητη, αλλά συνεχίζει να αυξάνεται παράλληλα με τη ζήτηση για ασφαλιστικά προϊόντα. 

Αρκετές βασικές ερωτήσεις είναι σημαντικές για την κατανόηση του ταξιδιού αγοράς του πελάτη, όπως:

  • Σε ποιο συγκεκριμένο σημείο (α) είναι πιθανό ένας πελάτης να αγοράσει ένα προϊόν; 
  • Πώς προτιμά να επικοινωνεί αυτός ο πελάτης, όσον αφορά την ώρα της ημέρας, το κανάλι, το μέσο κ.λπ.; 
  • Ποιες λέξεις και φράσεις είναι πιο πιθανό να έχουν απήχηση και να τους επηρεάσουν ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα στην αγοραστική τους πορεία; 
  • Πώς και πότε θέλει ο πελάτης να ασχοληθεί, να δοκιμάσει και να βιώσει το προϊόν;
  • Πόσο συχνά θέλει ο πελάτης να δεσμεύεται καθ' όλη τη διάρκεια του συμβολαίου;
  • Πώς μπορούν οι επικοινωνίες να διευκολύνουν μια αμφίδρομη συνομιλία και τον βρόχο ανατροφοδότησης, αντί για μια μονόδρομη ώθηση πληροφοριών;
  • Πώς μπορούν οι ασφαλιστικοί επαγγελματίες να διασφαλίσουν ότι κάθε τρέχων και υποψήφιος πελάτης λαμβάνει έγκαιρες, προσαρμοσμένες επικοινωνίες καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού αγοράς του, ώστε να έχει τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν μια καλή απόφαση και μια θετική εμπειρία επωνυμίας/προϊόντος για να βασίσει την απόφασή του;

Όσο περισσότερο μπορούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες και οι ασφαλιστές να βρουν απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις και να εφαρμόσουν διαδικασίες και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να εμπλακούν με τον πελάτη, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να βελτιστοποιήσουν τη διατήρηση των πελατών, την εξυπηρέτηση και τα κορυφαία έσοδα.

Ωστόσο, μέχρι πρόσφατα, οι ασφαλιστικές εταιρείες είχαν εμπόδια στο μέτωπο της δέσμευσης πελατών λόγω των τεχνολογικών υποδομών τους. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτά τα συστήματα είναι ηλικίας 20 έως 30 ετών, και διαθέτουν εφαρμογές που δεν λειτουργούν ιδιαίτερα καλά εκτός από συστήματα αποθήκευσης και εύρους ζώνης που δεν έχουν επιτρέψει την καλή κλιμάκωση της επιχείρησής τους. Καθώς περνούσε ο καιρός, οι ασφαλιστές έχουν προσθέσει επίπεδα εφαρμογών υψηλού κώδικα και αυτές έχουν περιπλέξει την γενική σταθερότητα των παλαιών βασικών συστημάτων που υποστηρίζουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Έχουν επίσης και άλλες παρενέργειες, όπως άκαμπτες επικοινωνίες που μοιάζουν με πρότυπα, πιο αργή διαχείριση πολιτικής και χρόνους απόκρισης αξιώσεων, διακυβευμένη ασφάλεια δεδομένων και περισσότερος χρόνος που αφιερώνεται στο προσωπικό για τη διαχείριση όλων αυτών αντί για επιχειρηματικές δραστηριότητες υψηλότερης αξίας. 

Προγραμματίστε μια Συνάντηση One-on-One

Ας συζητήσουμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρηση σας να φτάσει στην επόμενη κανονικότητα. Θα δούμε τι κάνετε τώρα και τι χρειάζεται να αλλάξετε για να κλιμακώσετε την επιχείρηση σας στην κερδοφορία υψηλών αριθμών.

Κάντε κλικ για να προγραμματίσετε μόνος σας, την συνάντηση μας.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.