
Η εμπειρία πελατών Υψηλής αξίας (CX) , βρίσκεται στην κορυφή της αποστολής του insTech. Eυχαριστούμε τους ηγέτες μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, από τη στιγμή που γίνονται μέλη μέχρι τη στιγμή που ενεργοποιούνται μέσα στο οικοσύστημα.
Δίνουμε αξία στη σχέση με τον πελάτη σε όλη τη διάρκεια της ζωής του και ως εκ τούτου έχουμε ποσοστό επιστροφής 70 τοις εκατό για τους επισκέπτες στην πλατφόρμα μας.
Ακολουθούν έξι βήματα εκμάθησης στον οργανισμό, παροχής κορυφαίας εμπειρίας πελατών που ακολουθούμε στο insTech.

Προσέγγιση CX από πάνω προς τα κάτω
@BusinessConsulting
Στο 1ο μέρος της εκπαίδευσης του insTech, οι εργαζόμενοι διδάσκονται ότι σκοπός μας, ανεξάρτητα από τη θέση τους, είναι να δημιουργήσουμε επιτυχημένους ηγέτες. Όλοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο πρωταρχικός τους στόχος είναι να κατανοήσουν, ότι έχουν τη δύναμη να δημιουργούν αυτό που θέλουμε, "πετυχημένους επιχειρηματίες". Κάθε εργαζόμενος παίρνει αποφάσεις σχετικά με την αλληλεπίδραση με τον επισκέπτη / πελάτη με επίκεντρο αυτό το βασικό θέμα. Οι ηγέτες και οι μέντορες του insTech διδάσκουν συνεχώς για την εμπειρία των πελατών και εκπαιδεύουν τους εργαζόμενους να δημιουργούν πετυχημένους ηγέτες. Τους βοηθάμε να κατανοήσουν πώς ταιριάζουν στο οικοσύστημα και τους δίνουμε τη δυνατότητα να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες μας.
Είναι δύσκολο να δημιουργηθεί ένας οργανισμός που να αποτελεί παράδειγμα της εμπειρίας του πελάτη, αν δεν ξεκινά από την κορυφή. Πρέπει να είναι ριζωμένη στην εταιρική κουλτούρα. Αλλά και η ηγεσία θα πρέπει να είναι τόσο παθιασμένη με την προώθηση μιας εταιρικής κουλτούρας που εστιάζει στην εμπειρία του πελάτη ώστε να διαχέεται σε όλους τους τομείς της εταιρείας.
Η ηγεσία δεν πρέπει να ορίζει μόνο το εταιρικό όραμα, αλλά και το όραμα για τη διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη στο σύνολό της.
Επιπλέον, έρευνα διαπιστώνει ότι εταιρείες που κατανοούν τη σχέση μεταξύ της εμπειρίας των εργαζομένων και της εμπειρίας των πελατών θα αποκομίσουν οικονομικά οφέλη.

Ενημερωμένο προσωπικό
@BusinessConsulting
Έχουμε μερικούς από τους πιο φιλικούς υπαλλήλους, στο insTech οι οποίοι γνωρίζουν καλά τις λεπτομέρειες της δουλειάς τους. Κάθε μέλος του προσωπικού γνωρίζει σχεδόν κάθε απάντηση στις πιθανές ερωτήσεις πελατών ή μπορεί να βρει γρήγορα την απάντηση.
Η εκπαίδευση πραγματοποιείται όλο το χρόνο και υπενθυμίζεται συνεχώς στους εργαζομένους να προσφέρουν σταθερές εμπειρίες πελατών. Ακολουθούν μια ολοκληρωμένη και στρατηγική προσέγγιση που ενισχύει τις αξίες του οικοσυστήματος, την ιστορία και τις φιλοσοφίες λειτουργίας μας. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, εστιάζουμε σε μια νοοτροπία εμπειρίας, αντί σε μια νοοτροπία εργασίας.
Εκτός των ανωτέρω οι άνθρωποι μας είναι γνώστες των προϊόντων / υπηρεσιών μας και έχουν την εξουσία να χειρίζονται παράπονα πελατών. Γνωρίζουμε οτι ο τρόπος με τον οποίο οι υπάλληλοί μας αλληλεπιδρούν με τους πελάτες μας μπορεί να επηρεάσει άμεσα τα αποτελέσματα μας.

Εξατομίκευση
@BusinessConsulting
Όλοι θέλουν να νιώθουν ξεχωριστοί στο ταξίδι τους στο insTech. Έχουμε έναν μοναδικό τρόπο να προσφέρουμε υπέροχη εμπειρία σε νέους και υφιστάμενους ηγέτες και να την εξατομικεύουμε για τον καθένα. Όταν τα μέλη της πλατφόρμας ξεκινούν το πρόγραμμα Starter, μπορούν να παραλάβουν ένα αποτέλεσμα scorecard που λέει δυνατά και αδύνατα σημεία της επιχείρησης τους. Στόχος μας είναι να αντιμετωπίζουμε κάθε μέλος ξεχωριστά και να δημιουργούμε προσωπικές αλληλεπιδράσεις . Τα μέλη μας μπορούν να προγραμματίσουν τις διαδρομές τους στο insTech και να δημιουργήσουν τo δικ;o τους εξατομικευμένο ταξίδι με διάφορες επιλογές πόρων.
Η εξατομίκευση είναι πλέον το κλειδί για την επίτευξη μιας ανώτερης εμπειρίας πελάτη. Οι εταιρείες πρέπει να επικοινωνούν με τους καταναλωτές σε επίπεδο one-to-one και να σχεδιάζουν σχετικά μηνύματα και προϊόντα για να δημιουργούν μακροπρόθεσμους πελάτες.

Φιλική προς το χρήστη εφαρμογή για κινητά
@BusinessConsulting
Η εφαρμογή My insTech Experience είναι μια από τις καλύτερες εφαρμογές που έχουμε δημιουργήσει. Πρώτον, περιέχει πολλές πληροφορίες στον ιστότοπο και έχει προσαρμοστεί σε μορφή mobile εφαρμογής. Είναι καλά διαρρυθμισμένη και έχει ένα φοβερό site map. Μπορείτε εύκολα να βρείτε τους πόρους που χρειάζεστε, τους κατάλληλους Μέντορες μέσα από το Marketplace, να υποβάλετε ερωτήματα και να λάβετε άμεσα απαντήσεις. Όλα βρίσκονται στην εφαρμογή, μαζί με ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα που μπορείτε να δημιουργήσετε ραντεβού δια ζώσης ή με comference βλέποντας άμεσα τους ελεύθερους χρόνους.
Οι κινητές συσκευές επαναπροσδιορίζουν συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι άνθρωποι και οι οργανισμοί πρέπει να επικεντρωθούν σ' αυτή την νοοτροπία ( προτεραιότητας στα κινητά). Οι οργανισμοί πρέπει να έχουν μια νοοτροπία με προτεραιότητα το smartphone και να σκέφτονται συνεχώς τον άνθρωπο στην άλλη πλευρά της οθόνης.

Συνεχής λήψη σχολίων
Constantly capturing feedback
@BusinessConsulting
To insTech κατανοεί τους πελάτες της ολιστικά επειδή προσπαθεί συνεχώς να λαμβάνει συνεχώς σχόλια. Επίσης η ομάδα έρευνας βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τα μέλη διεξάγοντας έρευνες στις πλατφόρμες για.
- βασικές δημογραφικές πληροφορίες
- την τεχνολογία που χρησιμοποιούν πιο τακτικά ή σκοπεύουν ν' αγοράσουν. Μου ζήτησε να χρησιμοποιήσω
- τις λειτουργίες επικοινωνίας με τους πελάτες τους.
- με ποια τεχνολογία νιώθουν άνετα και
- ποιες εργασίες χρησιμοποιούν με το smartphone κατά τη διάρκεια επικοινωνίας με τους πελάτες, αλλά και το insTech.
Για να κατανοήσουν τους πελάτες τους, οι οργανισμοί πρέπει να συλλαμβάνουν συνεχώς σχόλια. Οι έρευνες θα πρέπει να αποτελούνται από σχόλια πολλαπλών επιλογών και ανοιχτού τύπου, ώστε οι πελάτες να μπορούν να εκφράσουν τα πράγματα που πιστεύουν ότι είναι πιο σημαντικά.

Δημιουργήστε συναισθηματικές σχέσεις με τους πελάτες
@BusinessConsulting
Δημιουργούμε συναισθηματικές σχέσεις με όλα τα μέλη μας. Δεν παρέχουμε απλώς πόρους, αλλά δημιουργούμε μια εμπειρία. Ενώ πολλοί πιστεύουν ότι το insTech είναι μόνο για ηγέτες και Startuper, κάνουμε μία συντονισμένη προσπάθεια να βοηθήσουμε και φοιτητές / αποφοίτους, στελέχη / εργαζομένους επιχειρήσεων και όποιον άλλο ζητήσει την βοήθεια μας.
Οι πελάτες θα θυμούνται πάντα τον τρόπο που τους κάνατε να αισθάνονται και εκμεταλλευόμενοι κάθε ευκαιρία θα πρέπει να ευχαριστήσετε τον πελάτη σας. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργήσετε πελάτες δια βίου. Για να συνδεθείτε συναισθηματικά με τους πελάτες σας, να είστε γνήσιοι και να απαντάτε στα σχόλια που σας γράφουν.
Βασικά στοιχεία Εμπειρίας Πελατών – CX Διαβάστε την συνέχεια του Άρθρου