Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

«για να επιτευχθεί ευελιξία στην παροχή εμπειριών, οι αρθρωτές επιχειρηματικές δυνατότητες (PBC) συγκεντρώνονται για να σχηματίσουν σύνθετες πλατφόρμες ψηφιακού εμπορίου που ευθυγραμμίζονται με το μέλλον των εφαρμογών».

 

Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την προσαρμοσμένη εμπειρία πελάτη σε πραγματικό χρόνο

Η σημερινή τεχνολογία έχει οδηγήσει στην εμφάνιση των σύνθετων εφαρμογών: πλατφόρμες και λογισμικό με λειτουργικά block που μπορούν να διαχωριστούν από το σύνολο και στη συνέχεια να ενσωματωθούν με άλλες εφαρμογές ή μέρη τους για τη δημιουργία νέων εφαρμογών με την ακριβή λειτουργικότητα και τον σκοπό που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες τους.

Με άλλα λόγια, αυτές οι νέες εφαρμογές έχουν την ευελιξία και την επεκτασιμότητα να συνδυάζουν τις διάφορες πτυχές της σουίτας τεχνολογίας ενός οργανισμού για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων. Μπορούν επίσης να συλλέξουν άλλες σημαντικές δυνατότητες και χαρακτηριστικά επιπλέον για να κάνουν τα πάντα πιο γρήγορα, πιο ασφαλή και πιο παραγωγικά.

Ο τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των  πελατών ασφαλιστικών προϊόντων, είναι να βρείτε ή να δημιουργήσετε τη σωστή εφαρμογή που ταιριάζει με τη μοναδική τεχνολογική υποδομή σας και επιτρέπει κάθε συγκεκριμένη πτυχή της εμπειρίας που θέλετε να προσφέρει ... αυτόματα.

Πάρτε για παράδειγμα τις φόρμες ιστότοπου. Όταν ένας πελάτης συμπληρώνει μια εταιρική φόρμα, ξεκινά μια ροή εργασιών που μπορεί να κάνει ή να χαλάσει ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη. Στο πίσω μέρος, εάν η διαδικασία είναι άβολη, με μη αυτόματη ροή εργασίας που απαιτεί πολλά βήματα δράσης από έναν ή περισσότερους υπαλλήλους, όπως η εξέταση των δεδομένων, η αποθήκευση των πληροφοριών και η επεξεργασία των πληροφοριών πελατών στο σύστημα της εταιρείας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάτι να γίνει λάθος. Το να βασίζεστε σε ένα συγκεκριμένο άτομο για τη διαχείριση αυτής της ροής εργασίας θέτει τον οργανισμό σας σε κίνδυνο. Μπορεί να χάσετε τα ίχνη πολλών πελατών σας, εάν αυτός ο υπάλληλος αποχωρήσει από την επιχείρηση.

Μπορείτε να δείτε πόσο αναποτελεσματικός είναι αυτός ο τύπος ροής εργασιών και πώς υποφέρει η εμπειρία του πελάτη και όλα ξεκίνησαν με μία μόνο φόρμα που αποσυνδέθηκε από άλλες εφαρμογές.

Η κατανόηση του πλαισίου για τον πελάτη σας και το ταξίδι του είναι πρωταρχικής σημασίας. Υπάρχουν πολλά κλειδιά που πρέπει να θυμάστε:

  • Προμηθευτείτε και αναπτύξτε μια εφαρμογή που συνθέτει δεδομένα από ολόκληρη την επιχείρηση – μια ολοκληρωμένη λύση από άκρο σε άκρο.
  • Συμπεριλάβετε δομικά στοιχεία που σχετίζονται με πωλήσεις, επικοινωνίες, λειτουργίες ή οποιαδήποτε επιχειρηματική λειτουργία που σχετίζεται άμεσα με το τυπικό ταξίδι αγορών των πελατών σας. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τα για να εκτελέσετε τα προγράμματα που επιθυμείτε.
  • Ενσωματώστε την τεχνητή νοημοσύνη και τα αναλυτικά στοιχεία για να σας βοηθήσουν να προβλέψετε πότε οι πελάτες και οι υποψήφιοί σας είναι πιο πιθανό να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες ή να θέλουν συγκεκριμένα προϊόντα. Στη συνέχεια, ρυθμίστε και ενεργοποιήστε τα συστήματα που απαιτούνται για την παράδοση μέσω των σωστών καναλιών στις σωστές στιγμές.
  • Οι καλύτερες εφαρμογές θα αυτοματοποιήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της εργασίας που απαιτείται για την παροχή της εμπειρίας ενός πελάτη. Αυτό θα απελευθερώσει εσάς και την ομάδα σας να εργαστείτε σε άλλες πρωτοβουλίες προστιθέμενης αξίας για την επιχείρησή σας.
  • Επίσης, φροντίστε να φιλοξενήσετε την εφαρμογή σας στο cloud. Αυτό έχει αναδειχθεί ως η καλύτερη πρακτική για το back end αυτών των εφαρμογών, επειδή διασφαλίζει συνεχή χρόνο λειτουργίας, απεριόριστα κλιμακούμενο εύρος ζώνης και χωρητικότητα αποθήκευσης, την αυστηρότερη συμμόρφωση με την ασφάλεια και τη βέλτιστη συνολική απόδοση.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή είναι μια εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι δύσκολη. Μια ολόκληρη κατηγορία κλάδου έχει υλοποιηθεί για να βοηθήσει τους οργανισμούς να χαρτογραφήσουν τα ταξίδια αγορών των πελατών τους και να βρουν και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες εφαρμογές σύνθεσης για την επιχείρησή τους. Για παράδειγμα, η Agencymate έχει αναπτύξει εφαρμογές κατάλληλες για τον ασφαλιστικό χώρο – και πάντα πειραματιζόμαστε με νέες δυνατότητες και τεχνολογία για να προσθέσουμε περισσότερη αξία στις προσφορές μας ως πλατφόρμα ως υπηρεσία και λογισμικό ως υπηρεσία.

Η σημερινή τεχνολογία έχει οδηγήσει στην εμφάνιση των συνθέσιμων εφαρμογών: πλατφόρμες και λογισμικό με λειτουργικά μπλοκ που μπορούν να διαχωριστούν από το σύνολο και στη συνέχεια να ενσωματωθούν με άλλες εφαρμογές ή μέρη τους για τη δημιουργία νέων εφαρμογών με την ακριβή λειτουργικότητα και τον σκοπό που χρειάζονται οι ιδιοκτήτες τους.

Με άλλα λόγια, αυτές οι νέες εφαρμογές έχουν την ευελιξία και την επεκτασιμότητα να συνδυάζουν τις διάφορες πτυχές της σουίτας τεχνολογίας ενός οργανισμού για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων. Μπορούν επίσης να επιστρώσουν άλλες σημαντικές δυνατότητες και χαρακτηριστικά από πάνω για να κάνουν τα πάντα πιο γρήγορα, πιο ασφαλή και πιο παραγωγικά.

Ο τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των ασφαλιστικών πελατών, λοιπόν, είναι να βρείτε ή να δημιουργήσετε τη σωστή εφαρμογή σύνθεσης που ταιριάζει με τη μοναδική τεχνολογική υποδομή σας και επιτρέπει κάθε συγκεκριμένη πτυχή της εμπειρίας που θέλετε να προσφέρει αυτόματα.

Πάρτε φόρμες ιστότοπου. Όταν ένας πελάτης συμπληρώνει μια εταιρική φόρμα, ξεκινά μια ροή εργασιών που μπορεί να κάνει ή να χαλάσει ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη. Στο πίσω μέρος, εάν η διαδικασία είναι μια άβολη, μη αυτόματη ροή εργασίας που απαιτεί πολλά βήματα δράσης από έναν ή περισσότερους υπαλλήλους, όπως η εξέταση των δεδομένων, η αποθήκευση των πληροφοριών και η απόξεση των πληροφοριών πελατών στο σύστημα της εταιρείας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάτι να γίνει λείψει. Κατά το έτος της «Μεγάλης παραίτησης», το να βασίζεστε σε ένα συγκεκριμένο άτομο για τη διαχείριση αυτής της ροής εργασίας θέτει τον οργανισμό σας σε κίνδυνο να χάσει τα ίχνη πολλών πελατών εάν αυτός ο υπάλληλος αποχωρήσει από την επιχείρηση.

Μπορείτε να δείτε πόσο αναποτελεσματικός είναι αυτός ο τύπος ροής εργασιών και πώς υποφέρει η εμπειρία του πελάτη και όλα ξεκίνησαν με μία μόνο φόρμα που αποσυνδέθηκε από άλλες εφαρμογές.

Η κατανόηση του πλαισίου για τον πελάτη σας και το ταξίδι του είναι πρωταρχικής σημασίας. Υπάρχουν πολλά κλειδιά που πρέπει να θυμάστε:

  • Προμηθευτείτε και αναπτύξτε μια εφαρμογή που συνθέτει δεδομένα από ολόκληρη την επιχείρηση – μια ολοκληρωμένη λύση από άκρο σε άκρο.
  • Συμπεριλάβετε δομικά στοιχεία που σχετίζονται με πωλήσεις, επικοινωνίες, λειτουργίες ή οποιαδήποτε επιχειρηματική λειτουργία που σχετίζεται άμεσα με το τυπικό ταξίδι αγορών των πελατών σας. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τα για να εκτελέσετε τα προγράμματα που επιθυμείτε.
  • Ενσωματώστε την τεχνητή νοημοσύνη και τα αναλυτικά στοιχεία για να σας βοηθήσουν να προβλέψετε πότε οι πελάτες και οι υποψήφιοί σας είναι πιο πιθανό να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες ή να θέλουν συγκεκριμένα προϊόντα. Στη συνέχεια, ρυθμίστε και ενεργοποιήστε τα συστήματα που απαιτούνται για την παράδοση μέσω των σωστών καναλιών στις σωστές στιγμές.
  • Οι καλύτερες εφαρμογές θα αυτοματοποιήσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος της εργασίας που απαιτείται για την παροχή της εμπειρίας ενός πελάτη. Αυτό θα απελευθερώσει εσάς και την ομάδα σας να εργαστείτε σε άλλες πρωτοβουλίες προστιθέμενης αξίας για την επιχείρησή σας.
  • Επίσης, φροντίστε να φιλοξενήσετε την εφαρμογή σας στο cloud. Αυτό έχει αναδειχθεί ως η καλύτερη πρακτική για το back end αυτών των εφαρμογών, επειδή διασφαλίζει συνεχή χρόνο λειτουργίας, απεριόριστα κλιμακούμενο εύρος ζώνης και χωρητικότητα αποθήκευσης, την αυστηρότερη συμμόρφωση με την ασφάλεια και τη βέλτιστη συνολική απόδοση.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή είναι μια εξαιρετικά περίπλοκη διαδικασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι δύσκολη. Μια ολόκληρη κατηγορία κλάδου έχει υλοποιηθεί για να βοηθήσει τους οργανισμούς να χαρτογραφήσουν τα ταξίδια αγορών των πελατών τους και να βρουν και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες εφαρμογές σύνθεσης για την επιχείρησή τους. Για παράδειγμα, η Agencymate έχει αναπτύξει εφαρμογές κατάλληλες για τον ασφαλιστικό χώρο – και πάντα πειραματιζόμαστε με νέες δυνατότητες και τεχνολογία για να προσθέσουμε περισσότερη αξία στις προσφορές μας ως πλατφόρμα ως υπηρεσία και λογισμικό ως υπηρεσία.

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.