Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Είναι σημαντικό ότι οι περισσότεροι ηγέτες της ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης συνειδητοποιούν τις τεράστιες δυνατότητες των ψηφιακών οικοσυστημάτων και του insurTech.

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
έχουμε κάνει τα άρθρα μας για τον μετασχηματισμό δωρεάν για όλους τους αναγνώστες.
Για να λαμβάνετε όλο το περιεχόμενο του insTech στα εισερχόμενά σας,
εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο.

Τα ψηφιακά insurtech οικοσυστήματα αντιπροσωπεύουν μια αλληλοσυνδεόμενη ομάδα υπηρεσιών και προϊόντων που επιτρέπουν στους χρήστες να εκπληρώσουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών σε μια ενιαία ολοκληρωμένη εμπειρία. Τέτοια οικοσυστήματα όπως το insTech αποτελούνται από ένα δίκτυο παικτών εντός και εκτός του Βασικού τομέα. Συνεργάζονται για να δημιουργήσουν και να προσφέρουν ολοκληρωμένες καταναλωτικές λύσεις και καινοτόμες εμπειρίες που είναι δυνατές ως αποτέλεσμα της συνεργασίας. Δεν είναι απαραίτητο ο καθένας να χειρίζεται όλα τα στοιχεία, αλλά κάθε παίκτης που συμμετέχει συμπληρώνει τη λύση παρέχοντας ένα κρίσιμο στοιχείο της.

Η λειτουργία μέσα σε ένα σύνολο επιχειρήσεων μπορεί να προστατεύσει τις επιχειρήσεις τους από μία εξωτερική διαταραχή, να επιτρέψει τη δημιουργία εξατομικευμένων προσφορών υπηρεσιών / προϊόντων και να μειώσει την εκτροπή των πελατών. Και όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το μοντέλο που βασίζεται σε API είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να γίνεις επιχείρηση οικοσυστήματος.

MARKETING_032

Οι προσδοκίες των πελατών

@BusinessConsulting

Οι απαιτήσεις των ψηφιακών πελατών αυξάνονται συνεχώς. Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει επιτρέψει πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες σε οποιοδήποτε μέρος και χρόνο. Οι πελάτες που έχουν συνηθίσει σε τέτοιες υπηρεσίες και πλέον απαιτούν παρόμοια εμπειρία από Agents & Brokers και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτό.

Επιπλέον, υπάρχουν δύο ιδιαίτερα ορατές τάσεις μεταξύ των πελατών ασφαλιστικών υπηρεσιών / προϊόντων:

  • θέλουν να προστατεύονται ενεργά, όχι απλώς να ασφαλίζονται, και
  • θέλουν να πληρώνουν μόνο όταν χρησιμοποιούν πραγματικά την υπηρεσία - σε ένα μοντέλο «pay as you go».

Εάν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν ικανοποιήσουν τις προαναφερθείσες ανάγκες, η τιμή θα είναι το μόνο χαρακτηριστικό που τους διακρίνει μεταξύ των ανταγωνιστών. Σύμφωνα με την έκθεση της Accenture , ελλείψει άλλων διακριτικών χαρακτηριστικών, η τιμή παραμένει ο κορυφαίος οδηγός αφοσίωσης για το αυτοκίνητο (το 52% των πελατών το ισχυρίζονται αυτό) και τους πελάτες ασφάλισης κατοικίας (50%) παγκοσμίως. Αυτό ισχύει και για το 38% των πελατών ασφάλισης ζωής.

 

Αυτές οι έντονες προσδοκίες από τους πελάτες προς τους ασφαλιστές τους να προσθέσουν αξία στην καθημερινή τους ζωή και στις ανάγκες τους μέσω αλληλεπιδράσεων σε πραγματικό χρόνο παρέχουν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να διαφοροποιηθούν, να αυξήσουν τη δέσμευση και να εξηγήσουν την διαφορετική τιμολόγηση. 

 

Τάσεις και ευκαιρίες των ψηφιακών insurTech οικοσυστημάτων στις οποίες πρέπει να δώσετε προσοχή.

 

Οι σύγχρονες τάσεις λογισμικού στον Ασφαλιστικό τομέα τροποποιούν την παροχή των υπηρεσιών της διαμεσολάβησης και βοηθούν Agents & Brokers να εξελιχθούν με πολλούς τρόπους. Οι τάσεις της τεχνολογίας που πρόκειται να οδηγήσουν το insurtech τα επόμενα χρόνια περιλαμβάνουν:

 

MARKETING_108

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εμπειρίας πελάτη

@BusinessConsulting

Σε έναν όλο και πιο συνδεδεμένο κόσμο, οι πελάτες διαχειρίζονται το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους στο Διαδίκτυο. Έχουν συνηθίσει να λαμβάνουν διαδικτυακές εμπειρίες προσαρμοσμένες σε αυτούς και περιμένουν να γνωρίζετε ποιοι είναι, τι χρειάζονται και πότε το χρειάζονται. Οι καταναλωτές θα θέτουν υψηλά πρότυπα για τα επίπεδα των υπηρεσιών σας και θα απαιτήσουν να είστε εύκολο να αντιμετωπίσετε.

Οι καταναλωτές δεν θα δέχονται πλέον γενικά μηνύματα.

Περιμένουν περισσότερα από τα Brand. θέλουν μια εξατομικευμένη εμπειρία σε κάθε σημείο της επαφής που θα τους μιλάει μόνο του.

Η ανάγκη των επιχειρήσεων να προσαρμόσουν το μάρκετινγκ με αυτόν τον τρόπο έχει δημιουργήσει την ανάγκη για μία εις βάθος ανάλυση των δεδομένων που υπερβαίνει κατά πολύ τα βασικά δημογραφικά στοιχεία, αναπτύσσοντας προφίλ καταναλωτών και πελατών με βάση τις αντιλήψεις, τα ενδιαφέροντα, τις στάσεις και τις συμπεριφορές τους.

Η πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα έχει εξαλείψει την ανάγκη για εικασίες και άνοιξε το δρόμο για περισσότερη δημιουργικότητα και λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.

MARKETING_105

Ψηφιακές Λύσεις που διαμορφώνουν τη βιομηχανία

@BusinessConsulting

Όταν ξεκινάτε την ανάπτυξη του λογισμικού της επιχείρησης σας θα πρέπει να έχετε κατανοήσει ότι αυτή δεν θα αφορά απλή παρουσίαση των υπηρεσιών και την έκδοση προσφορών. Ανεξαρτήτως αν θέλετε να εμπλουτίσετε τις υπάρχουσες υπηρεσίες / προϊόντα με μια καινοτόμα λειτουργία ασφάλισης είτε πρέπει να εκσυγχρονίσετε το παλαιού τύπου λογισμικό σας ή να λανσάρετε ένα προϊόν InsurTech που αλλάζει το παιχνίδι, θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι:

  • Το τρέχον σύστημα αξιών είναι προσανατολισμένο στον πελάτη, όπου η ικανοποίησή του είναι ο πιο ζωτικής σημασίας KPI.
  • Η τεχνολογική λύση πρέπει να είναι όχι μόνο καινοτόμα αλλά και ιδιαίτερα ανθεκτική στις κυβερνοεπιθέσεις.

Ακολουθεί μια λίστα λύσεων λογισμικού ασφάλισης αιχμής που είναι ζωτικής σημασίας για Agents & Brokers εάν θέλουν να επιβιώσουν και να διατηρήσουν την επιχείρησή τους σε λειτουργία στον ψηφιακό κόσμο.

Το ψηφιακό οικοσύστημα insTech δραστηριοποιείται ενεργά στην ανάπτυξη του τομέα InsurTech , υποστηρίζοντας εταιρείες, κοινότητες και νεοφυείς επιχειρήσεις με τεχνολογικές λύσεις, χρήσιμες συμβουλές για τη στρατηγική και την πρακτική χρήση της για τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών, την αφοσίωση των πελατών και την απόκτηση κέρδους. Η υιοθέτηση τεχνολογίας χωρίς υποκείμενη στρατηγική μπορεί να δημιουργήσει τεράστια αναποτελεσματικότητα στις ασφαλιστικές διαδικασίες, προσθέτοντας πολυπλοκότητα και δημιουργώντας πιο δαπανηρά ζητήματα για τις επιχειρήσεις όσον αφορά το χρόνο, το προσωπικό και την εξυπηρέτηση πελατών.

Ακολουθήστε μας για να ανακαλύψετε τις πρακτικές που εφαρμόζονται στον ασφαλιστικό τομέα . Και μάθετε πώς η ομάδα μας βοηθά τις εταιρείες να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα και να μειώσουν το κόστος.

Γνωρίζουμε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός Agents & Brokers δεν θα συμβεί μέσα σε μια νύχτα. Η υπομονή, η βαθιά κατανόηση της αγοράς και οι προσπάθειές σας που υποστηρίζονται από τον κατάλληλο Μέντορα θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε και να γίνετε ένα insurTech Brand με γνώμονα τα δεδομένα, ώριμος ψηφιακά.

MARKETING_053

Μεγάλα δεδομένα και προηγμένα αναλυτικά στοιχεία

@BusinessConsulting

Κάθε αλληλεπίδραση με τον υπολογιστή ή το τηλέφωνό σας δημιουργεί δεδομένα. Η σχέση σας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επίσης. Το ίδιο κάνετε κάθε φορά που περπατάτε στο δρόμο με το τηλέφωνο στην τσέπη σας, παρακολουθείται η τοποθεσία σας μέσω αισθητήρων GPS. Κάθε φορά που αγοράζετε κάτι με την ανέπαφη χρεωστική σας κάρτα. ή διαβάζετε ένα άρθρο στο διαδίκτυο; Δεδομένα. 

Καθώς η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ιδιοκτησία κινητών τηλεφώνων και η αυξανόμενη πανταχού παρουσία των συσκευών Internet of Things (IoT) συνεχίζουν να αυξάνονται, αυτή η τάση δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης. 

Η Ασφαλιστική βιομηχανία αναμένει αύξηση της χρήσης προηγμένων αναλυτικών στοιχείων τα επόμενα τρία χρόνια. Τα δεδομένα είναι το κλειδί για βελτιωμένες σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Σήμερα, δεν είναι μόνο οι πληροφορίες σχετικά με το ποιος χρησιμοποιεί το προϊόν / υπηρεσία, πώς και πού. Η ανάλυση των μεγάλων δεδομένων φέρνει βαθιά γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των χρηστών, επιτρέποντας στους Agents & Brokers να έχουν αποτελεσματικό σχεδιασμό και κερδοφορία. Τους επιτρέπει να κάνουν προβλέψεις κινδύνου, να βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα της πώλησης και να ξεκλειδώνουν τις μακροοικονομικές τάσεις της αγοράς.

 

MARKETING_058

Τεχνητή Νοημοσύνη & Μηχανική Μάθηση

@BusinessConsulting

Το AI & ML παραμένουν η κορυφαία τάση InsurTech για την επερχόμενη εποχή της 4ης Βιομηχανικής επανάστασης. Αυτή η τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθιστώντας σχεδόν κάθε διαδικασία πιο αποτελεσματική:

  • πωλήσεις και εμπειρία χρήστη
  • επεξεργασία προσφορών
  • τιμολόγηση προϊόντων / υπηρεσιών
  • εντοπισμός απάτης και κυβερνοεπιθέσεων
  • διακανονισμός αξιώσεων κλπ

Εν τω μεταξύ, οι ευκαιρίες συλλογής και ανάλυσης δεδομένων που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσουν Agents & Brokers να επιτύχουν υψηλού επιπέδου αυτοματοποίηση και βελτιωμένη εξατομίκευση. Τα chatbots είναι το κύριο παραδείγματα τεχνολογίας back-end που υποστηρίζεται από AI. Χρησιμεύουν ως εικονικοί βοηθοί για τους καταναλωτές, κάνοντας το ταξίδι τους πιο εύκολο, συναρπαστικό και ομαλό.

 

MARKETING_091

Δεδομένα IoT σε πραγματικό χρόνο

@BusinessConsulting

Το Internet of Things έχει εισέλθει στην καθημερινή ζωή των πελατών σε όλο τον κόσμο και έχει μεταμορφώσει τα επιχειρηματικά μοντέλα σε όλους τους κλάδους. Αυτό το περιβάλλον προσφέρει ευκαιρίες για τους ασφαλιστές:

  • να αναπτύξουν νέα προϊόντα,
  • να ανοίξουν νέα κανάλια διανομής και
  • να επεκτείνουν τον ρόλο τους ώστε να περιλαμβάνουν πρόβλεψη, πρόληψη και βοήθεια.

Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT), οι έξυπνες συσκευές (wearables) και η τηλεματική μπορούν να μεταφέρουν έναν τεράστιο όγκο δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που είναι άμεσα εφαρμόσιμοι για την τιμολόγηση, την ανάληψη και τον μετριασμό του κινδύνου. Με τα δεδομένα IoT, οι πάροχοι μπορούν να παρέχουν συμβουλές σε πραγματικό χρόνο για τους οδηγούς, επιτόπιες συμβουλές υγείας, άμεση βοήθεια σε ατυχήματα και να ενεργοποιούν πληρωμές αποζημίωσης.

MARKETING_112

Βελτιωμένη διαχείριση και ασφάλεια δεδομένων με το Blockchain

@BusinessConsulting

Το Blockchain χρησιμοποιεί προηγμένους κρυπτογραφικούς αλγόριθμους για να δημιουργήσει ένα ασφαλές μητρώο πληροφοριών που αποτρέπει τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, τροποποίηση ή αφαίρεση δεδομένων. Λόγω της εγγενούς ασφάλειας και του αμετάβλητου, επιτρέπει την ασφαλή αποθήκευση δεδομένων, την ταχύτερη επεξεργασία των αξιώσεων, μειώνοντας στο ελάχιστο τον κίνδυνο απάτης. Τα συστήματα που τροφοδοτούνται με blockchain προσθέτουν ποιοτική αξία και έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων, τη βελτιωμένη εμπειρία πελατών, την ικανότητα παροχής νέων προϊόντων και την προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων IoT. Η πιθανή εξοικονόμηση χρημάτων από την εφαρμογή του για τη διαχείριση δεδομένων είναι τεράστια.

 

MARKETING_011

Οι πλατφόρμες No-code & low-code

@BusinessConsulting

Οι πλατφόρμες ανάπτυξης λογισμικού χωρίς κώδικα και χαμηλού κώδικα αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούν νέα ψηφιακά προϊόντα και εφαρμογές. Σχεδιασμένες για να αντιμετωπίζουν τα μοναδικά ζητήματα συμμόρφωσης, κινδύνου και ασφάλειας των χρηματοπιστωτικών εταιρειών, αυτές οι πλατφόρμες επιταχύνουν τη δημιουργία εμπειριών καταναλωτών στο front-end, βοηθώντας τους ασφαλιστικούς οργανισμούς να εισέλθουν στη γρήγορη, πελατοκεντρική εποχή.

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *