Κάθε έμπειρος επιχειρηματίας σε κάποια στιγμή της ζωής του έχει σκεφτεί "Αν ήξερα τότε αυτό που ξέρω τώρα!!!"
Οι γνώσεις μου προέρχονται από τις εμπειρίες μου στο επιχειρείν όλα αυτά τα χρόνια, και θα σας βοηθήσουν να επωφεληθείτε από αυτές. Ο στόχος μου είναι απλός και καθαρός: Θέλω να μεταφέρω τις δικές μου γνώσεις αλλά πολύ περισσότερο ανθρώπων που οδηγούν την αγορά τους για να κάνουμε την επιχειρηματικότητα ευκολότερη για εσάς.
Μπορείτε να εφαρμόσετε τους πόρους αυτής της πλατφόρμας για να ξεκινήσετε σχεδόν οτιδήποτε έχετε στο μυαλό σας, οπότε μην κολλήσετε στη σημασιολογία.
Θυμηθείτε, λίγα πράγματα είναι σωστά ή λάθος στην επιχειρηματικότητα, υπάρχει μόνο αυτό που λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί. Υποθέτω ότι ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε μια επιχείρηση για ν' αλλάξετε τον κόσμο, όχι για να τον μελετήσετε. Η επιχειρηματικότητα είναι να κάνεις, όχι να μάθεις να κάνεις. Εάν αυτή είναι η στάση σας, ας ξεκινήσουμε
Δημιουργώντας τους νέους επιχειρηματίες στο instech
Ένας επιχειρηματίας, ανεξαρτήτως κεφαλαίου που διαθέτει, των γνωριμιών και της επιρροής του θα πρέπει να:
- έχει ένα όνειρο, ένα πάθος και να επιθυμεί ν' αλλάξει τον κόσμο.
- Θέτει και ενδιάμεσους στόχους όπου θα τοποθετεί ένα λίθο την ημέρα. Θα πρέπει να είναι Ξεκάθαροι βραχυπρόθεσμοι και μεσοπρόθεσμοι και να διαθέτει Υπομονή & επιμονή να πετύχει τους μακροπρόθεσμους.
- δέχεται κάθε νέα πρόκληση & δυσκολία ως ευκαιρία να μάθει, να αλλάξει & να εξελιχθεί.
- δέχεται πως ο μοναδικός τρόπος να μάθει, είναι τα ίδια του τα λάθη & αποτυχίες.
- επιτυγχάνει λογικά, προσμετρήσιμα αποτελέσματα, εντός ενός γενικώς μη οργανωμένου & προβλέψιμου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ελλάδα.
- γνωρίζει εκ των προτέρων, πως το ταξίδι είναι ο μόνος δρόμος προς τον προορισμό.
- γνωρίζει πως η δική του προσπάθεια και οι δικές του αποφάσεις είναι ενδεχομένως τα μοναδικά απολύτως ελέγξιμα δεδομένα στην άγνωστη εξίσωση της επιτυχίας.
- επενδύει στην ομάδα συνεργατών του & φροντίζει να την διανθήσει με τους καλύτερους.
- φροντίζει να τους μεταδώσει τον τρόπο σκέψης του & να διαμορφώσει μια κουλτούρα.
- γνωρίζει πως ο χρόνος είναι πεπερασμένος και ότι δεν γίνει σήμερα μπορεί αύριο να μην γίνεται. Το αύριο δεν προγραμματίζεται, όσο το τώρα.
- Εξελίσσει τους στόχους του προκειμένου να αναπτυχθεί.
Sign up for e-mails on new, insTech
Θα σας στείλουμε email όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
Insurance Risk Management Analyst, CyRM
Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos