Γιατί θα πρέπει να γνωρίζετε ψηφιακές στρατηγικές για επιχειρήσεις Νέας Γενιάς;
Αυτό το πρόγραμμα επικεντρώνεται στο πώς οι διαχειριστές μπορούν να καινοτομήσουν νέες στρατηγικές και επιχειρηματικά μοντέλα για να επιτρέψουν στον οργανισμό τους να αναπτυχθεί στην ψηφιακή εποχή. Οι μελέτες περίπτωσης θα περιλαμβάνουν τόσο πλατφόρμες όσο και παραδοσιακές επιχειρήσεις που προσαρμόζονται στην ψηφιακή εποχή.
Το Digital είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι μισές εταιρείες στο Fortune 500 εξαφανίστηκαν από το 2000
1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν σε τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού το 2018.
Η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων εξακολουθεί να είναι από τα κορυφαία εμπόδια στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Εγγραφείτε στο πρόγραμμα
Σε ποιόν απευθύνεται αυτό το πρόγραμμα;
Αυτό το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο για ανώτερα διευθυντικά στελέχη και διευθυντικά στελέχη που στοχεύουν στη δημιουργία καινοτόμων στρατηγικών και επιχειρηματικών μοντέλων που επιτρέπουν στον οργανισμό τους να ευδοκιμεί στην συνεχώς μεταβαλλόμενη ψηφιακή εποχή.
Είναι ιδανικό για:
- Ανώτεροι διευθυντές και επαγγελματίες του C-Suite που αναζητούν μια ολιστική στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού για τον οργανισμό τους, ενημερώνοντας τις τελευταίες τάσεις, ευκαιρίες και διαταραχές, καθώς και μαθαίνοντας περισσότερα για τη συμπεριφορά των πελατών.
- Μέσα σε ανώτερα στελέχη στη λειτουργία της τεχνολογίας που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους ενώ εφαρμόζουν συστηματικά ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογίες στον οργανισμό τους.
- Σύμβουλοι που επιθυμούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους με λύσεις για την πλοήγηση σε διάφορες πτυχές μιας ψηφιακής στρατηγικής, σε διάφορους κλάδους.
- Λειτουργικοί διαχειριστές , ειδικά αυτοί στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, επιδιώκουν να δημιουργήσουν αξία εφαρμόζοντας ψηφιακές τεχνικές στον τρέχοντα ρόλο τους και αξιοποιώντας τα ψηφιακά δίκτυα πελατών.
Η Εμπειρία του προγράμματος
Ζωντανές ερωτήσεις και απαντήσεις και διαδικτυακές συνεδρίες διδασκαλίας.
Διαλέξεις βίντεο
Περιπτωσιολογικές μελέτες
12 εργασίες και 9 συζητήσεις
Θέματα προγράμματος
Ενότητα 1:
5 Τομείς ψηφιακού μετασχηματισμού - (5 Domains of Digital Transformation)
Εξερευνήστε πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αφορά την τεχνολογία αλλά τη στρατηγική και τους νέους τρόπους σκέψης. Ρίξτε μια ματιά σε κάθε έναν από τους πέντε τομείς σε αυτήν την ενότητα - πελάτες, ανταγωνισμός, δεδομένα, καινοτομία και αξία.
Ενότητα 2:
Δίκτυα πελατών και η νέα διαδρομή για αγορά - (Customer Networks and the New Path to Purchase)
Κατανοήστε τη διαδρομή για την αγορά του πελάτη, από την αρχή έως το τέλος. Επιπλέον, αποκαλύψτε τη σειρά καναλιών που χρησιμοποιούν οι πελάτες για να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Ενότητα 3:
Κατανόηση των ψηφιακών συμπεριφορών πελατών - (Understanding Digital Customer Behaviors)
Ανακαλύψτε πώς να φανταστείτε ξανά τους συνεχώς μεταβαλλόμενους πελάτες σας ως δίκτυα πελατών. Προσδιορίστε πέντε βασικές συμπεριφορές πελατών μέσω δικτύου - πρόσβαση, αλληλεπίδραση, προσαρμογή, σύνδεση και συνεργασία.
Ενότητα 4:
Επιχειρηματικά μοντέλα πλατφόρμας – (Platform Business Models)
Κατανοήστε πώς οι επιχειρήσεις πλατφόρμας δημιουργούν αλληλεπιδράσεις σε μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων. Εξασφαλίστε το χάρτη του επιχειρησιακού μοντέλου πλατφόρμας για τον οργανισμό σας, ενώ εξερευνάτε τη δύναμη των εφέ δικτύου.
Ενότητα 5:
Ανταγωνιστές Συνεργασίας, Διαμεσολάβησης και Ασύμμετρων - (Coopetition, Disintermediation, and Asymmetric Competitors)
Μάθετε και χρησιμοποιήστε το μοντέλο Train Competitive Value για να εντοπίσετε ευκαιρίες αγοράς για εξοικονόμηση κόστους και επίτευξη ανταγωνιστικής διαφοροποίησης.
Ενότητα 6:
Δημιουργία δεδομένων ως στρατηγικό στοιχείο για την επιχείρησή σας - (Building Data as a Strategic Asset for Your Business)
Τα δεδομένα έχουν γίνει το κλειδί για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μάθετε πώς να αξιοποιείτε δεδομένα και, στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε τα για να δημιουργήσετε αξία με συνέπεια.
Ενότητα 7:
Big Data at Work: Νέα δεδομένα, νέα εργαλεία και πρότυπα αξίας - (Big Data at Work: New Data, New Tools, and Templates of Value)
Τι είναι τα μεγάλα δεδομένα; Μάθετε για τεράστιες συλλογές δεδομένων και τη σημασία του σήμερα Επιπλέον, κατανοήστε πώς να χρησιμοποιήσετε τα νέα εργαλεία της βιομηχανίας για να αναλύσετε μεγάλα δεδομένα και να δημιουργήσετε αξία για την επιχείρησή σας.
Ενότητα 8:
Καινοτομία μέσω πειραματισμού: Δοκιμή AB και ελάχιστη βιώσιμη τιμή - (Innovation through Experimentation: AB Test and Minimum Viable Value)
Ανακαλύψτε την καινοτομία μέσω των επτά αρχών του πειραματισμού. Κατανοήστε τη σημασία των δοκιμών A / B για να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα των εγγυήσεων μάρκετινγκ και των ελάχιστων βιώσιμων προϊόντων στον κύκλο ανάπτυξης προϊόντων.
Ενότητα 9:
Μετάφραση της Lean Startup σε Enterprise Scale Innovation
Αποκτήστε μια επισκόπηση των τεσσάρων μοντέλων κλιμάκωσης της καινοτομίας σας, ενώ παραμένετε ανθεκτικοί απέναντι στις οργανωτικές προκλήσεις.
Ενότητα 10:
Προσαρμογή της πρότασης αξίας σας - (Adapting Your Value Proposition)
Τι κάνει τους πελάτες σας να σας επιλέγουν σε σχέση με παρόμοιες προσφορές; Χρησιμοποιήστε τον Χάρτη πορείας αξίας για να προσαρμόσετε την πρόταση αξίας των οργανισμών σας, ώστε να απαντήσει στο λόγο για τους πελάτες σας.
Ενότητα 11:
Εξασφάλιση καινοτόμων Επιχειρηματικών Μοντέλων - (Mastering Disruptive Business Models)
Αναπτύξτε ένα καινοτόμο ενοχλητικό επιχειρηματικό μοντέλο για τον οργανισμό σας.
Ενότητα 12:
Επιβίωση Διαταραχή: απαντήσεις σε ένα Διαταρακτικό Πρόβλημα – (Surviving Disruption: 6 Incumbent Responses to a Disruptive Challenger_)
Δείτε τις διαφορές Disruptive brand & Challenger brand. Χρησιμοποιήστε τις τρεις μεταβλητές των μοντέλων Disruptive Business στον οργανισμό σας και τις έξι υφιστάμενες απαντήσεις σε έναν διεγερτικό διεκδικητή, από την απόκτηση του διαταράκτη σας έως τον προγραμματισμό εξόδου.
Ενότητα 13:
Ηγεσία και η αξία του πελάτη - (Leadership and the Customer Value Imperative)
Ο απώτερος στόχος για κάθε επιχειρηματικό ηγέτη είναι να δημιουργήσει αξία για τους πελάτες τους. Εξερευνήστε τρόπους για να ξεχωρίσετε τον εαυτό σας από τα μάτια του πελάτη σας με το μοντέλο Imperative αξίας πελατών.
Εγγραφείτε στο πρόγραμμα