ON LINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ MARKETING
Μάθετε να υποστηρίζετε την επιχειρηματική σας υπόθεση για κλιμάκωση, αναπτύσσετε ολοκληρωμένες στρατηγικές Marketing και να τις εφαρμόζετε σε όλη τη σφαίρα επιρροής σας.
Το μάρκετινγκ προσελκύει υποψήφιους πελάτες, οι οποίοι γίνονται πελάτες και στο τελικό στάδιο μας παρέχουν κέρδος. Το marketing όμως είναι κάτι περισσότερο από το να βάζουμε το Brand μας στο Διαδίκτυο.
Το insTech σας προσφέρει Δωρεάν μία σειρά μαθημάτων Small medium Business Marketing και αυτό που σας προσφέρει είναι να κατανοήσετε ότι:
"Το μάρκετινγκ είναι ό, τι κάνει ένας οργανισμός για να χτίσει μια σχέση μεταξύ της εταιρείας και του καταναλωτή."
Αυτή η εξήγηση του μάρκετινγκ είναι πιο σχετική σήμερα από ποτέ, ειδικά επειδή οι καταναλωτές αναμένουν από τις επιχειρήσεις να ασχολούνται με αυτό που έχουν ανάγκη και να τους το προσφέρουν πρίν ακόμη το ζητήσουν.
Για το σκοπό αυτό, ένα από τα πιο έξυπνα πράγματα που μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης μιας ΜμΕ για την επιχείρησή τους είναι να αφιερώσει χρόνο για να αναπτύξει ένα σχέδιο Marketing που θα τους ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ένα τέτοιο σχέδιο περιγράφει με σαφήνεια πώς θα προσεγγίσετε τους ιδανικούς πελάτες σας εφαρμόζοντας αποτελεσματικά τη στρατηγική μάρκετινγκ .
Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να προωθήσετε τη μικρή επιχείρησή σας. Με το σωστό συνδυασμό δραστηριοτήτων, μπορείτε να προσδιορίσετε και να εστιάσετε στις πιο αποτελεσματικές τακτικές Marketing για τη ΜμΕ σας. Το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει μια σειρά Δωρεάν μαθημάτων με ιδέες μάρκετινγκ ΜμΕ για να σας κάνει να σκεφτείτε όλους τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας.
.
Χαρακτηριστικά και παροχές προγράμματος
Κόστος: Προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ
Διάρκεια: 6 μήνες
Έναρξη: 2 φορές/έτος, (Αναμένεται)
Bootcamp: Υποχρεωτική εντατική εκπαίδευση σε συνολικά 16 θεματικές.
Workshops: εκπαιδευτικά σεμινάρια ειδικά προσαρμοσμένα στις ανάγκες των ελληνικών ΜμΕ & Startups.
Εβδομαδιαίες συναντήσεις: υποστήριξη στη δημιουργία ενός business & marketing plan (επιχειρηματικού πλάνου) και στη δημιουργία προτάσεων χρηματοδότησης προς εγχώριους και διεθνείς επενδυτές.
Συμβουλευτική: με τους Εξειδικευμένους Συνεργάτες και τους Ειδικούς της Ομάδας του insTech για κάθε πτυχή της λειτουργίας τους. Θέματα: Νομικά, Φοροτεχνικά/Λογιστικά, Marketing & Επικοινωνία, Facebook/Website, Προσέλκυση στελεχών, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ).
Networking/Διασύνδεση: με ελληνικές και διεθνείς ΜμΕ & Startups, αλλά και με τις ΜμΕ που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Finance & Restructuring προς την κατεύθυνση της κατάθεσης κοινών προτάσεων.
Δωρεάν χρήση των χώρων του insTech (co-working space, αίθουσες συναντήσεων & αίθουσες εκδηλώσεων): για την πραγματοποίηση των δράσεών τους.
Χρονοδιάγραμμα Growth
Φάση 1η: Κατάθεση αιτήσεων
Φάση 2η: Επιλογή
Φάση 3η: Έναρξη μαθημάτων
Φάση 4η: Έναρξη Bootcamp
Φάση 5η: Workshops
Φάση 6η: Διασύνδεση
Φάση 7η: Συμβουλευτική one-to-one
.
Bootcamp
Όλοι οι συμμετέχοντες στο Growth πρέπει υποχρεωτικά να παρακολουθήσουν το Bootcamp, το πρόγραμμα εκπαίδευσης του insTech, το οποίο πραγματοποιείται σε φάσεις και συνολικό διάστημα 4-6 εβδομάδων:
α) Στρατηγικός σχεδιασμός (2 εβδομάδες, (Αναμένεται)
β) Μarketing & fundraising plan (έως 2 εβδομάδες, (Αναμένεται))
γ) Συγγραφή πρότασης (2 εβδομάδες, (Αναμένεται))
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες των ΜμΕ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, και καλύπτει 16 θεματικές ενότητες, φτάνοντας συνολικά τις 80 διδακτικές ώρες. Στόχος του είναι να παρέχει τα κατάλληλα εφόδια και τις απαραίτητες γνώσεις για την καλύτερη λειτουργία των ΜμΕ γενικότερα, αλλά και για τη δημιουργία επιτυχημένων προτάσεων χρηματοδότησης ειδικότερα.
Τα Μαθήματα
Η θεματολογία των μαθημάτων περιλαμβάνει:
Ενότητα 1η: Στρατηγική μάρκετινγκ
Ενότητα 2η: Σχεδιασμός μάρκετινγκ
Ενότητα 3η: Υλικά μάρκετινγκ
Ενότητα 4η: Δικτύωση προσωπικού
Ενότητα 5η: Απευθείας αλληλογραφία
Ενότητα 6η: Διαφήμιση
Ενότητα 7η: Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Ενότητα 8η: Μάρκετινγκ Διαδικτύου
Ενότητα 9η: Μάρκετινγκ μέσω email
Ενότητα 10η: Διαγωνισμοί, κουπόνια και κίνητρα
Ενότητα 11η: Οικοδόμηση σχέσεων
Ενότητα 12η: Μάρκετινγκ περιεχομένου
Ενότητα 13η: Βοήθεια μάρκετινγκ
.
Οδηγίες Υποβολής
Για να υποβάλετε αίτηση στο Growth, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα
Κριτήρια Υποβολής Αιτήσεων για το Growth
- σε όσους επιθυμούν την συνεργατικότητα
- σε νέους που έχουν αποφοιτήσει και είναι σε επαγγελματική αναζήτηση.
- σε ανθρώπους που έχουν όραμα και ιδέες και θέλουν καθοδήγηση και δεξιότητες για την ανάπτυξη και την εξέλιξή τους.
- σε ηγέτες που θέλουν να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση κάνοντας μια μακροχρόνια επένδυση.
- σε επιχειρηματίες που θέλουν να ακούσουν για την καινούργια κανονικότητα.
- Η έδρα της ΜμΕ χρειάζεται να είναι στην Ελλάδα.
Κριτήρια Αξιολόγησης Αιτήσεων για το Growth
Καινοτομία της οργάνωσης, γνώση του πεδίου
40%
Ομάδα διαχείρισης της ΜμΕ
30%
Ωριμότητα της Ομάδας
30%
Χρονοδιάγραμμα Διαδικασίας Αξιολόγησης
-
Περίοδος Υποβολής Αιτήσεων: (Αναμένεται)
-
Συνεντεύξεις επιλεγμένων αιτήσεων: (Αναμένεται)
-
Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων: (Αναμένεται)
-
Ημερομηνία Έναρξης 6ου κύκλου: (Αναμένεται)