
Η γραφειοκρατική διακυβέρνηση υπονομεύει την καινοτομία σε πολλές εταιρείες. Οι προσεκτικές διαδικασίες διακυβέρνησης διευκολύνουν την εξουδετέρωση της στο μάρκετινγκ, τη νομική, στην πληροφορία και άλλες λειτουργίες όπου σταματούν ή καθυστερήσουν τις εγκρίσεις και τις νέες ιδέες. Πολύ συχνά, οι εταιρείες απλώς εμποδίζουν τις δικές τους προσπάθειες καινοτομίας.
Σαφώς, υπάρχει μια ισορροπία που πρέπει να διατηρηθεί: η γραφειοκρατία πρέπει να διατηρείται υπό έλεγχο, ωστόσο η βιασύνη προς την αγορά δεν θα πρέπει να υπονομεύει τη διαλειτουργική συνεργασία, τους κύκλους συνεχούς μάθησης και τους σαφείς τρόπους λήψης αποφάσεων που βοηθούν στην ενεργοποίηση της καινοτομίας. Οι διαχειριστές με τις σωστές γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρία λαμβάνουν τις κρίσιμες αποφάσεις έγκαιρα,
Οι εταιρείες ευδοκιμούν επίσης δοκιμάζοντας τις πολλά υποσχόμενες ιδέες τους με πελάτες προτού οι εσωτερικές δυνάμεις επιβάλουν τροποποιήσεις που θάβουν την αρχική πρόταση αξίας. Για να καταλήξουμε στην καινοτομία που είχαμε αρχικά οραματιστεί, είναι απαραίτητο να εξαλειφθούν τα εμπόδια που υπάρχουν μεταξύ μιας εξαιρετικής ιδέας και του τελικού χρήστη. Οι εταιρείες χρειάζονται έναν καλά συνδεδεμένο διαχειριστή (που μπορεί να πει τα απαιτούμενα ναι και όχι) για να αναλάβουν ένα έργο και να είναι υπεύθυνες για τον προϋπολογισμό, τον χρόνο στην αγορά και τις βασικές προδιαγραφές. Επιπλέον, η ομάδα του έργου πρέπει να είναι διαλειτουργική στην πραγματικότητα και όχι μόνο στα χαρτιά. Αυτό σημαίνει τον εντοπισμό των μελών και τη διασφάλιση ότι δίνουν στο έργο ένα σημαντικό χρονικό διάστημα (τουλάχιστον το ήμισυ) για να υποστηρίξει μια κουλτούρα που θέτει την επιτυχία του έργου καινοτομίας πάνω από την επιτυχία κάθε λειτουργίας.
Η διαλειτουργική συνεργασία μπορεί να συμβάλει στη διασφάλιση της συμμετοχής των τελικών χρηστών σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης. Σε πολλές εταιρείες, ο ρόλος του μάρκετινγκ είναι να υπερασπίζεται τα συμφέροντα των τελικών χρηστών καθώς οι ομάδες ανάπτυξης εξελίσσουν προϊόντα και υπηρεσίες, διασφαλίζοντας ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που οραματίστηκαν όλοι.
Άλλες εταιρείες, εν τω μεταξύ, πιστεύουν ότι οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν απαραίτητα τι θέλουν μέχρι να γίνει διαθέσιμο. Αυτό μπορεί να ισχύει, αλλά οι πελάτες μπορούν σίγουρα να πουν τι δεν τους αρέσει. Και όσο πιο γρήγορα και συχνά μια ομάδα έργου κάνει ανατροφοδότηση, τόσο πιο γρήγορα παίρνει ένα εξαιρετικό τελικό αποτέλεσμα.