Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Οι καινοτομίες επιχειρηματικού μοντέλου, οι οποίες αλλάζουν τα οικονομικά της αλυσίδας αξίας, διαφοροποιούν τις ροές κερδών ή και τροποποιούν τα μοντέλα παράδοσης, αποτελούσαν ανέκαθεν μια ισχυρή καινοτομία.

 

Καθώς τα smartphone και οι εφαρμογές για κινητά απειλούν την επιβίωση των βιομηχανιών παλαιού τύπου, η καινοτομία των επιχειρηματικών μοντέλων έχει καταστεί ακόμη πιο επείγουσα και οι υφιστάμενες εταιρείες πρέπει να ανακαλύψουν εκ νέου τις επιχειρήσεις τους πριν το κάνουν οι ανταγωνιστές τους.

Γιατί λοιπόν, τα περισσότερα συστήματα καινοτομίας δίνουν έμφαση στα νέα προϊόντα και ο λόγος, φυσικά, είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες είναι απρόθυμες να διακινδυνεύσουν να παραβιάσουν το βασικό επιχειρηματικό τους μοντέλο έως ότου απειληθεί ορατά. Σε αυτό το σημείο, μπορούν μόνο να ελπίζουν ότι δεν είναι πολύ αργά.

Οι ανήσυχοι ηγέτες καταπολεμούν αυτήν την τάση με διάφορους τρόπους.

  • Αυξάνουν το παιχνίδι τους με την ευφυΐα της αγοράς, προσπαθώντας να ξεχωρίσουν το θρόισμα από το θόρυβο.
  • Δημιουργούν οχήματα χρηματοδότησης για νέες επιχειρήσεις που δεν εντάσσονται στην τρέχουσα δομή.
  • Επανεξετάζουν συνεχώς τη θέση τους στην αλυσίδα αξίας, λαμβάνοντας υπόψη προσεκτικά επιχειρηματικά μοντέλα που μπορεί να προσφέρουν αξία σε ομάδες προτεραιότητας νέων πελατών.
  • Χορηγούν πιλοτικά έργα και πειράματα μακριά από τη βασική επιχείρηση για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση στενών αντιλήψεων για το τι είναι και τι κάνουν.
  • Δοκιμάζουν το άγχος των προτάσεων αξίας και των μοντέλων λειτουργίας διαφορετικά από τους ανταγωνιστές.

Η Amazon επεκτείνει τα νέα της επιχειρηματικά μοντέλα αντιμετωπίζοντας τις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών και των προμηθευτών της. Στην πραγματικότητα, έχει συμπεριλάβει πολλούς από τους προμηθευτές της στην πελατειακή της βάση προσφέροντάς τους ένα όλο και πιο ευρύ φάσμα υπηρεσιών, από Servers που φιλοξενούνται έως και διαχείριση αποθήκης.

Ένας άλλος ισχυρός, οι Financial Times , είχε ήδη πειραματιστεί με το επιχειρηματικό της μοντέλο ως απάντηση στην αυξανόμενη ψηφιοποίηση των μέσων ενημέρωσης, όταν το 2007, ξεκίνησε ένα καινοτόμο μοντέλο συνδρομής, ενισχύοντας τη σχέση του με διαφημιστές και αναγνώστες. Σκόπιμα προχώρησαν στην αναδυόμενη διαρθρωτική αλλαγή και οι αποφάσεις τους αποδείχθηκαν πολύ επιτυχημένες. Στην ακμή της έντυπης δημοσιογραφίας, το 80 τοις εκατό των εσόδων των FT προήλθε από έντυπη διαφήμιση. Τώρα, περισσότερο από το μισό προέρχεται από περιεχόμενο και τα δύο τρίτα της κυκλοφορίας προέρχονται από ψηφιακές συνδρομές.

 

Go Back

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.