Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η καινοτομία απαιτεί επίσης ενεργή και διαφοροποιημένη εικόνα ( αυτό που ενθουσιάζει τους πελάτες και δημιουργεί νέες κατηγορίες και αγορές ). Πώς την αναπτύσσουν λοιπόν οι εταιρείες; Η επιχειρηματική ιδιοφυία είναι πάντα μια ελκυστική προσέγγιση, αν την έχετε ή μπορείτε να την αποκτήσετε.

Οι υπόλοιποι από εμάς μπορούμε να αναζητήσουμε την γνώση εξετάζοντας μεθοδικά και συστηματικά τρεις τομείς:

  • ένα πολύτιμο πρόβλημα για επίλυση,
  • μια τεχνολογία που επιτρέπει μια λύση και
  • ένα επιχειρηματικό μοντέλο που δημιουργεί χρήματα από αυτήν.

Θα μπορούσατε να υποστηρίξετε ότι σχεδόν κάθε επιτυχημένη καινοτομία συμβαίνει στη διασταύρωση αυτών των τριών στοιχείων. Οι εταιρείες που συλλέγουν, συνθέτουν και συγκρούονται αποτελεσματικά έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας. «Αν καταλάβεις το σημείο όπου τέμνονται  το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης και ταυτόχρονα πάρεις μια βαθύτερη γνώση των νέων τεχνολογιών που έρχονται και βρεις έναν μηχανισμό για το πώς αυτά τα δύο πράγματα μπορούν να συνδυαστούν, τότε θα έχεις αναπτύξει μια καινοτομία.

Η διαδικασία ανακάλυψης γνώσης, η οποία εκτείνεται πέρα ​​από τα όρια της δικής μας εταιρείας, ώστε να περιλαμβάνει συνεργασίες που δημιουργούν διορατικότητα, είναι η θεμελίωση της καινοτομίας.

Ένα πράγμα που μπορούμε να προσθέσουμε είναι ότι η ανακάλυψη είναι επαναληπτική και η ενεργή χρήση των πρωτοτύπων μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να συνεχίσουν να μαθαίνουν καθώς αναπτύσσουν, δοκιμάζουν, επικυρώνουν και βελτιώνουν τις καινοτομίες τους. Επιπλέον, πιστεύουμε ακράδαντα ότι χωρίς ένα πλήρως ανεπτυγμένο σύστημα καινοτομίας που περιλαμβάνει και τα υπόλοιπα στοιχεία που περιγράφονται, οι επιχειρήσεις πιθανότατα δεν θα καινοτομήσουν με επιτυχία, ανεξάρτητα από το πόσο αποτελεσματική είναι η διαδικασία δημιουργίας πληροφοριών.

 

Go Back

by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.