Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Η Ασφαλιστική βιομηχανία δέχεται τεράστιες διαταραχές στον δρόμο προς το industry 4.0. Από την μία υπάρχουν πελάτες οι οποίοι ενδιαφέρονται απλά για την φθηνότερη ασφάλιση ασχέτως καλύψεων, ορίων και απαλλαγών και από την άλλη αυτοί που θέλουν να γνωρίζουν τι ακριβώς αγοράζουν. Με τους ιστότοπους σύγκρισης προϊόντων και ασφαλίστρου, οι πελάτες δεν μπορούν να καταλάβουν πλήρως το προϊόν, αλλά ικανοποιούνται οι καταναλωτές που επιθυμούν να πληρώσουν τα λιγότερα δυνατόν χρήματα.

Επιπλέον η πλειοψηφία των πελατών ανησυχούν για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες χειρίζονται τα δεδομένα τους και κατά πόσον οι πλατφόρμες θα ανταποκριθούν σε όλη την διάρκεια και της φάσεις του συμβολαίου.

Οι Εταιρείες "insurtech" είναι καθ' οδόν και για την Ελληνική αγορά, με μεγάλες προσφορές και δυνατότητα τεχνολογίας Iot, καθώς όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες αναζητούν τεχνολογία για να προετοιμάσουν καλύτερα, το δικό τους μέλλον.

 

Για το insTech, ο καθορισμός του σκοπού στην καρδιά του επιχειρηματικού οικοσυστήματος ήταν απαραίτητος για την επιτυχία των ΜμΕ. "Είμαστε ένα οικοσύστημα με γνώμονα το σκοπό, που τροφοδοτείται από ανθρώπους οι οποίοι και αυτοί λειτουργούν με γνώμονα το σκοπό".

 

 

Παρ' ότι πιστεύουμε στην επιτάχυνση του επιχειρηματικού και ψηφιακού μετασχηματισμού δεν θέλουμε τον Ασφαλιστή ROBOT, όπου θα συμπληρώνει τα στοιχεία του πελάτη στον υπολογιστή για να βγάλει μια προσφορά, αλλά σε αυτόν ο οποίος θα μπορεί να συζητήσει και ν' αναλύσει σε βάθος το προιόν (η εποχή πλέον απαιτεί εξειδίκευση).

Στόχος μας είναι η μετάλλαξη των Agent & Broker, κάνοντας μια τεράστια τομή στον πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας και προσθέτοντας στον επιχειρηματικό μετασχηματισμό τους τα κάτωθι πέντε βασικά χαρακτηριστικά μαζί με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

 

  • Ο σκοπός συμβάλλει στον καθορισμό της συνολικής κατεύθυνσης, διασφαλίζοντας ότι κάθε προϊόν ή υπηρεσία, αντιπροσωπεύει την ταυτότητα της επιχείρησης και αναγνωρίζεται ως τέτοια από τους πελάτες.

 

  • Η καινοτομία απαιτεί την ικανότητα να φέρουν νέες και αποδιοργανωτικές ιδέες στην επιφάνεια, όπου αυτές οι ιδέες μπορούν να βελτιωθούν, να δοκιμαστούν και είτε να κλιμακωθούν είτε να απορριφθούν.

 

  • Από τον Μετασχηματισμό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η ικανότητα συλλογής δεδομένων και η χρήση τους για τη δημιουργία πληροφοριών που μπορούν να οδηγήσουν σε αξία.

 

  • Για την Δημιουργία συνεργασιών & συμμαχιών, οι ηγέτες θα πρέπει να εργάζονται διαρκώς για την οικοδόμηση αυτών των κρίσιμων σχέσεων. Η δημιουργία αυτού του επιπέδου συνεργασίας συνήθως είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι. Όμως η ικανότητα δημιουργίας στρατηγικών συμμαχιών σε ολόκληρο το C-suite θα είναι μια κρίσιμη ικανότητα στο επόμενο φυσιολογικό.

 

  • Η δημιουργικότητα είναι τόσο θεμελιώδης για την πειθαρχία του μάρκετινγκ, που ξεκινά από τις ρίζες της, ώστε να έχει σταθερή πρόσφυση στα δομικά στοιχεία της οπτικής αναπαράστασης, των μηνυμάτων και των μέσων.

 

MEETING-0037

Ποιό είδος μετασχηματισμού πρέπει να επιλέξετε?

 

"Άν έχετε φτάσει στο σημείο να έχετε αποφασίσει ότι έχει έρθει η ώρα του μετασχηματισμού και της δικής σας εταιρείας...... τότε έχετε εισέλθει ήδη στην 1η φάση του."

 

Το όραμα

Για να μπορέσει κάποιος να ξεκινήσει θα πρέπει να έχει ένα όραμα εμπρός του. Αυτό λοιπόν θα πρέπει να κάνετε και εσείς, Γνωρίζετε άριστα την επιχείρηση σας, τα οικονομικά της στοιχεία, την οικογένεια και τον εαυτό σας, την Ασφαλιστική αγορά όπου δραστηριοποιήστε και έχετε πάρει μηνύματα γι' αυτό που ήδη συμβαίνει.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σκεφτείτε ότι το δικό σας όνειρο για την επιχείρηση σας, μπορεί να υλοποιηθεί ακολουθώντας την διαδικασία.

Η τρέχουσα θέση

Η συνέχεια της 1ης φάσης απαιτεί να καταγράψετε την τρέχουσα θέση της επιχείρησης σας η οποία αυτή την στιγμή σας φέρνει τα κέρδη. Δηλαδή θα πρέπει να έχετε σε εικόνα μιας σελίδας S.W.O.T. Analysis τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία σας καθώς και τις ευκαιρίες και τις απειλές της αγοράς.

Η επιλογή του μετασχηματισμού

Αφού έχετε εμπρός σας την δικιά σας S.W.O.T. Analysis θα πρέπει να επιλέξετε ποιόν από τους 3 τύπους μετασχηματισμού θ' ακολουθήσετε για την ένωση της τρέχουσας θέσης με τ' όραμα σας

 

 

 

 

Το Δωρεάν πρόγραμμα γνωριμίας Starter τo οποίο είναι ένα εκπαιδευτικό και συμβουλευτικό πρόγραμμα για ηγέτες και επιχειρηματίες (ΜμΕ), το  οποίο παρέχει θεωρητική Γνώση διάρκειας ενός μηνός, με σκοπό να τους υποστηρίξει σε θέματα στρατηγικής, που επηρεάζουν τόσο τη γενικότερη λειτουργία οργάνωσης της επιχείρησης, όσο και στην ψηφιακή της μεταρρύθμιση.

 

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entreprenaurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.