Πώς λοιπόν οι κορυφαίοι ηγέτες γεννούν, ενθαρρύνουν, υποστηρίζουν και ανταμείβουν καινοτόμες συμπεριφορές και σκέψεις μεταξύ των σωστών ομάδων τους; Βρίσκουν τους τρόπους για να ενσωματώσουν την καινοτομία στην κουλτούρα τους, από τον πυρήνα τις διοίκησης έως τα άκρα.
Ξεκινούν με φιλοδοξίες που δημιουργούν στενές σχέσεις μεταξύ καινοτομίας, στρατηγικής και απόδοσης. Όταν μια εταιρεία θέτει οικονομικούς στόχους για καινοτομία και καθορίζει τους χώρους της αγοράς, το ανθρώπινο δυναμικό γίνετε πολύ πιο συγκεντρωμένο σε αυτούς. Καθώς αυτές οι φιλοδοξίες ζωντανεύουν μέσω μεμονωμένων έργων σε ολόκληρη την εταιρεία, οι καινοτόμοι ηγέτες αποσαφηνίζουν τις ευθύνες καθενός, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα κίνητρα και ανταμοιβές.
Οι οργανωτικές αλλαγές είναι απαραίτητες, για την προώθηση της συνεργασίας, της μάθησης και του πειραματισμού. Οι εταιρείες πρέπει να βοηθήσουν τους ανθρώπους τους να μοιράζονται ελεύθερα ιδέες και γνώσεις, ίσως εντοπίζοντας ομάδες που εργάζονται σε διαφορετικούς τύπους καινοτομίας στον ίδιο χώρο, εξετάζοντας τη δομή των ομάδων έργων για να βεβαιωθούν ότι έχουν πάντα νέο αίμα και διασφαλίζοντας ότι λαμβάνονται τα διδάγματα από την επιτυχία και την αποτυχία και αναγνωρίζουν τις προσπάθειες καινοτομίας ακόμα και όταν αυτές αποτυγχάνουν.
Η συνεργασία και ο πειραματισμός στο εσωτερικό της επιχείρησης μπορεί να χρειαστούν χρόνια για να δημιουργηθούν, ιδίως σε υφιστάμενες εταιρείες με ισχυρή κουλτούρα και τρόπο λειτουργίας οι οποίες από άλλες απόψεις, μπορεί να τις εξυπηρετούσαν καλά στο παρελθόν. Ορισμένες εταιρείες ομάδες καινοτομίας» όπου μπορούν να εργαστούν σε σημαντικά έργα χωρίς περιορισμούς από το κανονικό εργασιακό περιβάλλον, ενώ δημιουργούν νέους τρόπους εργασίας που μπορούν να κλιμακωθούν και να απορροφηθούν στον μεγαλύτερο οργανισμό.