Δημιουργήσαμε ένα νέο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού, Digital ecosystem, για την εκκίνηση, αναβάθμιση & χρηματοδότηση, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων & Startups.

Για να ανταγωνιστούν τους ψηφιακούς παίκτες ( insurtech ), οι παραδοσιακοί ηγέτες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν άμεσα τις δικές τους νέες ψηφιακές επιχειρήσεις.

"Οι δείκτες σε τέσσερις κρίσιμους τομείς μπορούν να δείξουν εάν Agents & Brokers είναι σε καλό δρόμο."

Τα λειτουργικά μοντέλα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης βρίσκονται στα πρόθυρα μιας θεμελιώδους αλλαγής. Για να ευδοκιμήσουν το 2030, οι ψηφιακοί πλέον Agents & Brokers πρέπει

"Ως αποτέλεσμα, οι υφιστάμενοι φορείς της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, πρέπει να έχουν το βλέμμα τους στραμμένο αρκετά μακριά. Θα χρειαστεί να εστιάσουν στους νεοεισερχόμενους ψηφιακούς εισβολείς ( insurtech ) του κλάδου. Να κατανοήσουν πως λειτουργούν οι ηγέτες της αγοράς αυτής, πώς σκέφτονται, πως επιχειρούν, ποια είναι η δομή τους, ποιοι είναι οι στόχοι τους κλπ.

"Οι παραδοσιακοί Agents & Brokers Θα πρέπει να παρακολουθούν πως χρησιμοποιούν την τεχνολογία οι εισβολείς του insurtech, για να δημιουργήσουν το στρατηγικό τους πλεονέκτημα.

Διαφορετικά το μέγεθος του μεριδίου της διαμεσολάβησης, στην επόμενη γενιά της ασφάλισης, διακυβεύεται σοβαρά."

 

Οι εξελισσόμενες τάσεις των πελατών και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από μια σειρά νεοεισερχόμενων ψηφιακών παικτών ωθούν το σύνολο του Ασφαλιστικού κλάδου στο να ψηφιοποιηθεί ταχύτατα.

Οι πελάτες βλέπουμε να στρέφονται σήμερα όλο και περισσότερο στα ψηφιακά κανάλια για

  1. να ικανοποιήσουν μια ποικιλία αναγκών,
  2. να συγκρίνουν το ποιόν / υπηρεσία και την τιμή,
  3. την εμπειρία που αποκτούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους  αλλά και
  4. την συμπεριφορά του Brand στην αγορά.

Αυτή η τάση έχει επιταχυνθεί εν μέσω της πανδημίας COVID-19.  Οι σημερινοί Direct ασφαλιστές στην αγορά , οι νεοεισερχόμενοι εισβολείς ψηφιακών ασφαλίσεων (insurtechs), ακόμη και οι μεγάλες πλατφόρμες τεχνολογίας, έχουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι των παραδοσιακών Agents & Brokers.

Τα πιο βασικά είναι

  • η ικανότητά τους να κλιμακώνονται γρήγορα,
  • να λανσάρουν προϊόντα γρήγορα και
  • να χρησιμοποιούν κορυφαία ταλέντα τεχνολογίας.

 

 

PC_0043

Αλλαγή κουλτούρας σε insurtech culture

.
 

Agents & Brokers με γνώμονα την τεχνολογία. :   Διαβάστε το Άρθρο

 
Κάτι τέτοιο μπορεί να φαίνεται δύσκολο, ωστόσο, καθώς οι ψηφιακές επιχειρήσεις λειτουργούν διαφορετικά από τους παραδοσιακούς διαμεσολαβητές, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.
Αρκεί μόνο η αλλαγή κουλτούρας του επαγγελματία ή ηγέτη επιχείρησης και η συμμετοχή του σ' ένα insurtech οικοσύστημα για να λάβει μια σωστή καθοδήγηση προς αυτή την κατεύθυνση.
Για παράδειγμα, οι παραδοσιακοί επαγγελματίες και ηγέτες της Ασφαλιστικής διαμεσολάβησης πρέπει να αφήσουν πίσω τους τα παραδοσιακά μοντέλα πληροφορικής. Πρέπει να στρέψουν την εστίασή τους, από την επένδυση σε ομάδες πωλήσεων και το κοινωνικό μάρκετινγκ, στην επένδυση σε ψηφιακά κανάλια και στην εμπειρία του πελάτη.

Δεν χρειάζεται να αποξενώσουν την δύναμη των πωλήσεων.

Πρέπει όμως να τους ενδυναμώσουν με νέες δεξιότητες, να τους εντάξουν στην ψηφιακή προβολή του Brand και να γίνουν μία ομάδα με το marketing.
Θα χρειαστεί να υποστηρίξουν την απόκτηση νέων πελατών σύμφωνα με τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλά και την είσοδο νεότερων γενεών στην αγορά. Οι Agents & Brokers που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους ψηφιακή επιχείρηση θα πρέπει να παρατηρούν πώς λειτουργούν οι ψηφιακοί εισβολείς (insurtech )της ασφαλιστικής βιομηχανίας σε τέσσερις τομείς:

  • Aπόκτηση πελατών,
  • δεδομένα και ανάλυση,
  • τεχνολογία αιχμής και
  • ταλέντο

για να κάνουν συγκρίσεις και να δουν πώς να υποστηρίξουν τη νέα τους επιχείρηση. Ως αποτέλεσμα, Οι Agents & Brokers που μπορούν να μιμηθούν επιτυχώς τους νεοεισερχόμενους insurtech και να καινοτομήσουν μπορούν να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους.

"Νομίζω ότι το ερώτημα είναι αν το insurtech και οι παραδοσιακοί Agents & Brokers θ' ανταγωνίζονται συνεχώς μεταξύ τους ή αν τελικά θα βρουν νέους τρόπους συνεργασίας."

 

 Πώς θα ξεκινήσετε την ψηφιακή σας επιχείρηση insurtech;     Διαβάστε το 3ο Μέρος του άρθρου:

 

MONEY_0024

Συμπεράσματα για το insurtech


"Ποτέ η ανάγκη για ψηφιοποίηση των παραδοσιακών Agents & Brokers δεν ήταν πιο κρίσιμη, δεδομένης της εξελισσόμενης συμπεριφοράς των πελατών και της διαρκώς αυξανόμενης ανταγωνιστικής απειλής των insurtech." 

 

Παρατηρώντας αυτούς τους insurtech εισβολείς, οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, μπορούν να αποκαλύψουν πολύτιμα μαθήματα, παρατηρώντας τους, όταν εκκινούν τις δικές τους ψηφιακές επιχειρήσεις. Πράγματι, οι Agents & Brokers που ακολουθούν αυτό το μονοπάτι θα αποκτήσουν σύντομα εμπιστοσύνη στα βήματα τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν αντίκτυπο πέρα ​​από τη σύνταξη περισσότερων Business Plan ή τη μόχλευση νέων ψηφιακών καναλιών, βοηθώντας τους να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους.

Για να συμμετέχουν με επιτυχία σ' ένα insurtech οικοσύστημα, οι παραδοσιακοί Agents & Brokers πρέπει συχνά να αλλάζουν τον τρόπο που σκέφτονται για τους πελάτες.

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech

Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.

Σχετικά με τους συγγραφείς


Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)

  • Business Coach, Digital Marketeer, Author
  • Insurance Risk Management Analyst, CyRM
  • Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
  • Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos
by:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *