Για να ανταγωνιστούν τους ψηφιακούς παίκτες ( insurtech ), οι παραδοσιακοί ηγέτες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν άμεσα τις δικές τους νέες ψηφιακές επιχειρήσεις.
"Οι δείκτες σε τέσσερις κρίσιμους τομείς μπορούν να δείξουν εάν Agents & Brokers είναι σε καλό δρόμο."
Τα λειτουργικά μοντέλα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης βρίσκονται στα πρόθυρα μιας θεμελιώδους αλλαγής. Για να ευδοκιμήσουν το 2030, οι ψηφιακοί πλέον Agents & Brokers πρέπει
- να αλλάξουν τρόπο σκέψης και να μεταβούν στην ανάπτυξη με μακροπρόθεσμο κέρδος,
- να δεσμευτούν σε έναν συγκεκριμένο ρόλο και
- να αναλάβουν δράση τώρα για να εξασφαλίσουν τις τεχνολογικές δυνατότητες που χρειάζονται.
"Ως αποτέλεσμα, οι υφιστάμενοι φορείς της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, πρέπει να έχουν το βλέμμα τους στραμμένο αρκετά μακριά. Θα χρειαστεί να εστιάσουν στους νεοεισερχόμενους ψηφιακούς εισβολείς ( insurtech ) του κλάδου. Να κατανοήσουν πως λειτουργούν οι ηγέτες της αγοράς αυτής, πώς σκέφτονται, πως επιχειρούν, ποια είναι η δομή τους, ποιοι είναι οι στόχοι τους κλπ.
"Οι παραδοσιακοί Agents & Brokers Θα πρέπει να παρακολουθούν πως χρησιμοποιούν την τεχνολογία οι εισβολείς του insurtech, για να δημιουργήσουν το στρατηγικό τους πλεονέκτημα.
Διαφορετικά το μέγεθος του μεριδίου της διαμεσολάβησης, στην επόμενη γενιά της ασφάλισης, διακυβεύεται σοβαρά."
Οι εξελισσόμενες τάσεις των πελατών και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από μια σειρά νεοεισερχόμενων ψηφιακών παικτών ωθούν το σύνολο του Ασφαλιστικού κλάδου στο να ψηφιοποιηθεί ταχύτατα.
Οι πελάτες βλέπουμε να στρέφονται σήμερα όλο και περισσότερο στα ψηφιακά κανάλια για
- να ικανοποιήσουν μια ποικιλία αναγκών,
- να συγκρίνουν το ποιόν / υπηρεσία και την τιμή,
- την εμπειρία που αποκτούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους αλλά και
- την συμπεριφορά του Brand στην αγορά.
Αυτή η τάση έχει επιταχυνθεί εν μέσω της πανδημίας COVID-19. Οι σημερινοί Direct ασφαλιστές στην αγορά , οι νεοεισερχόμενοι εισβολείς ψηφιακών ασφαλίσεων (insurtechs), ακόμη και οι μεγάλες πλατφόρμες τεχνολογίας, έχουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι των παραδοσιακών Agents & Brokers.
Τα πιο βασικά είναι
- η ικανότητά τους να κλιμακώνονται γρήγορα,
- να λανσάρουν προϊόντα γρήγορα και
- να χρησιμοποιούν κορυφαία ταλέντα τεχνολογίας.
Αλλαγή κουλτούρας σε insurtech culture
Agents & Brokers με γνώμονα την τεχνολογία. : Διαβάστε το Άρθρο
Δεν χρειάζεται να αποξενώσουν την δύναμη των πωλήσεων.
- Aπόκτηση πελατών,
- δεδομένα και ανάλυση,
- τεχνολογία αιχμής και
- ταλέντο
για να κάνουν συγκρίσεις και να δουν πώς να υποστηρίξουν τη νέα τους επιχείρηση. Ως αποτέλεσμα, Οι Agents & Brokers που μπορούν να μιμηθούν επιτυχώς τους νεοεισερχόμενους insurtech και να καινοτομήσουν μπορούν να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους.
insurtech: η ασφαλιστική διαμεσολάβηση πρέπει ν' αλλάξει τρόπο σκέψης: Διαβάστε το 2ο Μέρος του Άρθρου
"Νομίζω ότι το ερώτημα είναι αν το insurtech και οι παραδοσιακοί Agents & Brokers θ' ανταγωνίζονται συνεχώς μεταξύ τους ή αν τελικά θα βρουν νέους τρόπους συνεργασίας."
Πώς θα ξεκινήσετε την ψηφιακή σας επιχείρηση insurtech; Διαβάστε το 3ο Μέρος του άρθρου:
Συμπεράσματα για το insurtech
"Ποτέ η ανάγκη για ψηφιοποίηση των παραδοσιακών Agents & Brokers δεν ήταν πιο κρίσιμη, δεδομένης της εξελισσόμενης συμπεριφοράς των πελατών και της διαρκώς αυξανόμενης ανταγωνιστικής απειλής των insurtech."
Παρατηρώντας αυτούς τους insurtech εισβολείς, οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, μπορούν να αποκαλύψουν πολύτιμα μαθήματα, παρατηρώντας τους, όταν εκκινούν τις δικές τους ψηφιακές επιχειρήσεις. Πράγματι, οι Agents & Brokers που ακολουθούν αυτό το μονοπάτι θα αποκτήσουν σύντομα εμπιστοσύνη στα βήματα τους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν αντίκτυπο πέρα από τη σύνταξη περισσότερων Business Plan ή τη μόχλευση νέων ψηφιακών καναλιών, βοηθώντας τους να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους.
Για να συμμετέχουν με επιτυχία σ' ένα insurtech οικοσύστημα, οι παραδοσιακοί Agents & Brokers πρέπει συχνά να αλλάζουν τον τρόπο που σκέφτονται για τους πελάτες.
Τρόποι παροχής κορυφαίας εμπειρίας πελατών: Διαβάστε το Άρθρο
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε με e-mail
τα τελευταία νέα, σχετικά με το insTech
Θα σας στείλουμε Newsletter όταν δημοσιεύονται νέα άρθρα σχετικά με αυτό το θέμα.
Σχετικά με τους συγγραφείς
Konstantinos Paterakis
(I write about tech, cyber & finance)
- Business Coach, Digital Marketeer, Author
- Insurance Risk Management Analyst, CyRM
- Co-Founder entrepreneurship ecosystem insTech,
- Co-Founder & Μέλος Δ.Σ. cluster Panormos