"Υπάρχουν πολλοί μύθοι για την επιχειρηματικότητα."
Για παράδειγμα, ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες γεννιούνται, δεν γίνονται. Ότι οι επιχειρηματίες είναι εγωιστές, ότι αγαπούν τον κίνδυνο και ότι είναι απείθαρχοι. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ακριβώς το αντίθετο. η επιχειρηματικότητα είναι μια ικανότητα που μπορεί να διδαχθεί.
Τα βήματα είναι διακριτά και μπορούν να ομαδοποιηθούν σε ενότητες. Κάθε βήμα πρέπει να γίνεται με την αριθμητική του σειρά με την κατανόηση ότι σε κάθε βήμα, θα μάθετε πράγματα που θα σας ζητήσουν να αναθεωρήσετε την εργασία που έχετε κάνει στα προηγούμενα. Αυτές οι ενότητες παρουσιάζουν μια γενική περιγραφή του τρόπου με τον οποίο τα βήματα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια βιώσιμη, βασισμένη στην καινοτομία επιχείρηση.
Ενότητα 1η
Πειθαρχημένη επιχειρηματικότητα
Η πειθαρχημένη επιχειρηματικότητα (Disciplined Entrepreneurship) είναι μια συστηματική προσέγγιση της καινoτόμου επιχειρηματικότητας σε πολλά στάδια, που αλλάζει τον τρόπο που προσεγγίζουν οι άνθρωποι την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.


Επαναπροσδιορισμός του οράματος
Όταν κάνετε κομμάτι του εαυτού σας την επιθυμία για ανάπτυξη, θα αναζητάτε πάντα κάτι νέο, ακόμα κι αν δεν ξέρετε ποιο είναι το επόμενο βήμα.
Αυτό σας επιτρέπει να χαλαρώσετε, ώστε να μπορείτε να βρείτε νέα επίπεδα επιτυχίας.
Η επιτυχία έρχεται στο πώς φαντάζεστε τον μελλοντικό εαυτό σας. Δεν είναι το παρελθόν σας που πρέπει να σας καθορίσει, αλλά το μέλλον σας.
Επανεξετάστε την αγορά & τον πελάτη σας
Θα πρέπει να διεξάγετε μια έρευνα αγοράς. Στόχος της είναι να εφοδιαστείτε με τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να λάβετε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις σχετικά με την εκκίνηση, την καινοτομία, την ανάπτυξη και τα 4 «P»: προϊόν, τιμή, τόπος και προώθηση.
Τα ευρήματα από την έρευνα θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε μια αγορά beachhead.


Τμηματοποιήστε την αγορά σας
Η πρακτική της εστίασης των πόρων σε μια μικρή περιοχή αγοράς μπορεί να τη μετατρέψει σε προπύργιο στο μέλλον.
Η στρατηγική Beachhead δίνει τη δυνατότητα σε μια εταιρεία να κυριαρχήσει στις μικρές αγορές από τις οποίες μπορεί στη συνέχεια να εισέλθει και να κυριαρχήσει στην υπόλοιπη αγορά.
Ποιός είναι ο πελάτης σας
Ενώ ο αγοραστής είναι μια αναπαράσταση του ιδανικού πελάτη σας, ο χρήστης είναι η ταύτιση των προϊόντων σας. Πολλές φορές ο πελάτης ταυτίζεται με τον χρήστη, αλλά όχι πάντα. Και στα δύο πρόσωπα, το προφίλ δημιουργείται με βάση την έρευνα αγοράς ή τα δεδομένα που έχετε συλλέξει από τους υπάρχοντες πελάτες σας.


Υπολογίστε το συνολικό μέγεθος της αγοράς
Το TAM είναι το ποσό των ετήσιων εσόδων που θα μπορούσατε να κερδίσετε εάν αποκτούσατε 100% μερίδιο αγοράς, το οποίο ισούται με τον αριθμό των χρηστών επί των εσόδων. Υπολογίστε τον αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν μεθόδους από κάτω προς τα πάνω (λίστες πελατών, εμπορικές ενώσεις) και από πάνω προς τα κάτω (αναφορές αγοράς) για επαλήθευση.
Δημιουργήστε ένα προφίλ τελικού χρήστη
Ενώ ο αγοραστής είναι μια αναπαράσταση του ιδανικού πελάτη σας, ο χρήστης είναι η ταύτιση των προϊόντων σας. Πολλές φορές ο πελάτης ταυτίζεται με τον χρήστη, αλλά όχι πάντα. Και στα δύο πρόσωπα, το προφίλ δημιουργείται με βάση την έρευνα αγοράς ή τα δεδομένα που έχετε συλλέξει από τους υπάρχοντες πελάτες σας.


Προσδιορίστε τους 10 πιο χαρακτηριστικούς πελάτες σας
Πιθανότατα δεν θα είστε σε θέση να διατηρήσετε την επιχείρησή σας με μόνο 10 πελάτες. Από τη στιγμή όμως που έχετε αποκτήσει 10 ευχαριστημένους πελάτες, δεν είναι πια τυχαίο. Θα αρχίσετε να λαμβάνετε επαναλαμβανόμενα μηνύματα για τις ανάγκες τους και να τους μετατρέπετε σε αναφορές και παραπομπές.
Δημιουργήστε ένα ακριβές προφίλ τελικού χρήστη για το marketing
Η περσόνα μάρκετινγκ είναι ένα φανταστικό άτομο που ταιριάζει κεντρικά σε ένα από τα κοινά-στόχους σας επειδή μοιράζεται τα πιο κοινά χαρακτηριστικά των πελατών σας.
Αλλά δεν είναι απλώς ένα σωρό δημογραφικών πληροφοριών όπως η ηλικία και το επίπεδο εισοδήματος.
Μια περσόνα μάρκετινγκ μοιάζει περισσότερο με χαρακτήρα σε βιβλίο. Έχουν πάθη, δυνάμεις και ελαττώματα. δείτε πως θα το κάνετε

Χρειάζεστε βοήθεια;
Λάβετε δωρεάν επιχειρηματική συμβουλευτική.
Συνδεθείτε με έναν Μέντορα insTech, ή με το Κέντρο Ανάπτυξης Μικρών Επιχειρήσεων
Ενότητα 2η: Τι μπορείτε να κάνετε για τους πελάτες σας
Χώρος καινοτομίας Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων

ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός και γιατί πρέπει να τον μάθετε
Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός είναι ένα σύνολο δεξιοτήτων που αποκαλύπτουν το είδος της επικοινωνίας που έχει μεγαλύτερη σημασία, μέσα και έξω.
Είναι ένα σύστημα για την κατανόηση και τη χρήση του είδους της επικοινωνίας που έχει πραγματικά σημασία. Κατακτήστε τη μη λεκτική επικοινωνία και γίνετε κύριος της επικοινωνίας!